1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gebruikt. Ik had er wel van dat bobbel plastic omheen gedaan en helemaal volgestopt met kranten zodat de 360 geen kant meer opkon.
     
  2. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien een sarcastische tip:

    Waneer je je 360 terugkrijgt zit ie in de perfecte doos om hem nogmaals op te kunnen sturen indien hij weer de geest mocht geven. Zelf ook de doos bewaard de vorige keer, en guess what...

    Oftewel: bewaar die doos gewoon een tijdje onder je bed ofzo, altijd handig :p
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat is dit voor pokke service?! Steeds een in gesprek toon. Xbox is nog geen maand(!!) terug van reparatie. En sinds gister is hij alweer stuk. En dan kun je Microsoft niet eens bereiken, da's toch de druppel he!!
     
  4. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    En weer een update:

    Heb gebeld met MS Nederland. Daar had ik al een klachtnummer, dus ik werd doorverbonden met een andere afdeling. Die mevrouw hoorde mijn verhaal aan en vond het ongelofelijk hoe e.e.a. verloopt.

    Ze heeft de 'case geescaleerd' zoals dat schijnbaar heet. Ik zou vandaag teruggebeld worden door Xbox Support.

    Xbox Support belde me binnen 30 minuten op. Meneer somde mijn case op (geen idee waarom), en eindigde met: de garantie van a.s. donderdag is niet mogelijk. Het gaat nog minimaal 15 werkdagen duren.

    Ik heb meneer vriendelijk doch dringend uitgelegd dat ik het inmiddels aardig beu ben: serieus ELKE keer dat ik bel wordt mij zoiets beloofd. Meneer zegt dat ze ook eigenlijk NIETS kunnen zien in het systeem wat de status is. Wat ook raar is zei ik, want zijn collega's hebben me de meest uiteenlopende statussen weten te vertellen de afgelopen weken.

    Uiteraard bood hij mij weer de standaard games aan, maar ik neem daar geen genoegen mee heb ik uitgelegd: het duurt nu zo lang dat ze wat mij betreft maar een andere console toesturen. Maar dat is ook onmogelijk schijnbaar.

    Met de mevrouw van MS Nederland had ik al afgesproken dat als ze een dergelijke 'oplossing' aanbieden, ik nogmaals haar moet bellen (heb naam en direct nummer) zodat zij het hogerop kan zoeken.

    Mevrouw is nu alleen met lunch ;) Maar ze gaat mij terugbellen straks...

    Het is bijna lachwekkend toch? Vooral dat die Xbox Support vent gewoon constant stottert omdat ze de afgelopen weken gewoon tegen me liegen en nu TOEGEVEN dat ze ECHT NIETS van een reparatie kunnen zien!!! Het enige dat die afdeling doet is je aan het lijntje houden, en als je moeilijk doet krijg je een gratis accesoire of game.

    ANyways: ik ben benieuwd wat de mevrouw van MS Nederland nog kan betekenen. Als ik daar ook vast loop is mijn volgende telefoontje naar mijn rechtsbijstandverzekering ;)
     
  5. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hebben ze een nieuwe xbox kunnen regelen of iig een furbie.. Ik had ongeveer hetzelfde als jou een half jaar geleden en hoop dat ik hem nu wl op tijd terug krijg.
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    capaciteit van een telefoon centrale heeft niets te maken met service......

    blijft natuurlijk klote dat je xbox alweer stuk is maar als alle lijnen bezet zijn heeft dat verder niets te maken met de service die je ontvangt als je wel iemand spreek....
     
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Update:

    Mevrouw belde me zojuist terug (goh, eindelijk iemand die ook echt terugbelt).

    Ze belde om te zeggen dat het duidelijk was dat de 15 werkdagen voor mij niet acceptabel zijn, ze kon zich dat goed voorstellen. Ze heeft nu verschillende personen van een paar afdelingen gevraagd een oplossing te geven voor mijn case. Zij blijft aanspreekpunt, ze verwacht dat ze vandaag of morgen mij terug kan bellen met de oplossing. Wát die oplossing wordt kon ze niet zeggen, maar ik vroeg of ze niet gewoon een andere console kunnen opsturen, waarop zij antwoorde dat dat best een van de oplossingen kán zijn, maar dat weet ze nog niet zeker.
     
  8. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey, mijn xbox is ondertussen al weer zo'n 3 weken terug en geeft geen problemen gelukkig...Maare nou is mij compensatie aangeboden rond 2 juli of 4 juli ofzo, echt geen idee. Nu kreeg ik vrijdag de mail dat het opgestuurd was, iemand die weet hoelang het vaak duurt na die mail dat Deutsche Post het bij mij thuis aflevert? Er zat dus een weekend tussen dan bezorgen ze niet dat weet ik. Maar zit nu op zo'n 3 werkdagen na dat mailtje...Vandaag of morgen in mijn brievenbus ofzo?
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Net ook weer met support centrum gebeld, aangezien mijn console nu alweer een dikke week weg is. Kreeg mijn vorige na 7 weken "reparatie" kapot terug en wacht nu in totaal al 9 weken. Support centrun kon uiteraard weer niks betekenen dus maar weer hoofdkantoor gebeld. Daar kwamen ze ook met escalatie verhaal, maar daar kan ik vrij weinig mee. Heb ze dus ook duidelijk gemaakt dat als ik vandaag geen passende oplossing krijg ik morgen ermee na de rechtsbijstand stap. Wacht inmiddels bijna 10 weken ( 50 werkdagen) om een werkende console terug te krijgen en ook al inmiddels 4-5 weken op forza 2 als compensatie, deze hoorde binnen 10 werkdagen te arriveren. De wijze waarop MS hun klanten en klachten behandeld is gewoonweg onacceptabel. Ik wacht al bijna 10 weken op een nieuwe of gerepareerde console, heb inmiddels al 2 maanden live voor niks betaald en heb inmiddels enkele uren gebeld met support centrum/ hoofdkantoor, maar nog steeds geen werkende console retour.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  10. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    shit man ik hoop niet dat ze dat tegen mij ook zeggen aangezien ik op de zelfde datums zit als jij.ik ga ze morgen bellen en ik moet een xbox terug hebben anders word ik helemaal para
     
  11. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Schandalig, en nog erger dan mijn case... :'-( Als ik jou was zou ik misschien nog 1 keer proberen, maar denk dat je via je rechtsbijstand meer kans maakt... :'-(
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dan zorgen ze maar dat ze een grotere capaciteit krijgen. Want terwijl je met een kapotte console zit en ze zijn niet eens te bereiken vind ik niet positief. Het is al vervelend genoeg dat hij het weer begeeft binnen een maand.
     
  13. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan leuk dreigen met rechtsbijstand, maar daar kan je absoluut niet serieus mee in actie komen. Je krijgt compensatie en ook al duurt het heel erg lang dan zou ik maar als ik jullie was de overeenkomst gaan lezen die tussen jou en Microsoft vast staat.

    Een ding is zeker je wint niet, rechtsbijstand zal er ook zeker geen tijd in steken. Als je geen tegemoetkoming had gekregen en ze hem ook niet zouden repareren dan is het een ander verhaal.

    Maar je krijgt je Xbox360 terug en je krijgt compensatie, dus waar kan je volgens de regels om klagen? Om het feit dat het lang duurt, maar daar win je niks mee ;)

    Zoals ik zei dreigen helpt (bij mij), maar serieus actie ondernemen met rechtsbijstand? Gebruik je verstand, want je bereikt er niks mee. Stel een goede praatje op, zorg ervoor dat je op een correcte toon aangeeft dat dit niet meer verder kan en gewoon eisen dan je vandaag een oplossing wil, omdat je al .... lang wacht.

    Ik heb er ook dik 2 maanden op moeten wachten en toen werd ik het echt zat en alles op alles gezet en had hem binnen 3 dagen weer terug. Dus het kan!
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe nou even redelijk. Natuurlijk is het vervelend dat je 360 weer kapot is, maar MS kan niet zorgen voor een grotere capaciteit. je kunt toch ook gewoon even een paar minuten wachten en dan nog eens proberen.
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Heb vorige week woensdag gebeld, zou dus voor de 3e keer zo'n mooi mailtje krijgen met een sticker voor UPS, nog niets ontvangen... tsja, wel een lange 72 uur... schiet niet op op deze manier...
     
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij gebruik ik mijn verstand het meeste van de tijd wel, dus maak je daar maar niet druk om. :b:

    Het schijnt dat er wettelijk is bepaald wat een redelijke reparatieduur is voor allerlei soorten producten en diensten. Nou ben ik geen rechten-specialist, en toevallig heb ik juist voor dat soort situaties een rechtsbijstandverzekering: dan kunnen zij uitzoeken óf en zo ja wat die termijn is.

    Een goed verhaal voorbereiden etc heb ik al lang gedaan, en dat heeft inderdaad tot nu toe best effect. Ik heb het idee dat er nu eindelijk iemand van MS zelf ermee bezig is. Alleen kan je niet zo simpel conclusies trekken dat "iemand die zijn rechtsbijstand inschakelt zijn verstand niet gebruikt".

    By the way: heb jij het destijds via Xbox Support, of via MS Nederland gespeeld waarna je na 3 dagen een console terug kreeg?
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  17. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    echt klote heb net ook een wireless gekozen
    dus ik krijg nu ook een wired ..??

    dat word gewoon weer bellen als ik het binnenkrijg slaat nergens op
     
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kreeg wel gewoon de wireless opgestuurd, dus je moet denk ik gewoon geluk hebben dat ze de goeie opsturen voor je ;)
     
  19. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens de ups site is mijn 360 afgeleverd:

    AMSTERDAM, NL 24/07/2007 9:28 's morgens AFGELEVERD

    Is dit aan het UPS hoofdburo ofzo? Dat ie morgen pas echt bezorgd gaat worden? Anders heb ik een probleem.... :confused:

    Type: Pakket
    Status: Afgeleverd
    Afgeleverd op: 24/07/2007 9:28 's morgens
    Getekend door: BALI
    Vestiging: RECEIVER
    Afgeleverd aan: PURMEREND, NL
     
  20. Spykore NL

    Spykore NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit lijkt mij indd een vestiging van UPS. Mijne is ook onderweg terug en er staat alleen maar bij verzonden naar: Maastricht, NL. Dus hij zal vandaag of morgen nog wel afgeleverd worden. En als je echt twijfelt, moet je ff met UPS zelf bellen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina