1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt, mijne kreeg de ROD, ook nadat ik update binnen had gehaald paar dagen geleden...
     
  2. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Jou schatting is puur gebaseerd op de slechte verhalen die je hoort. Mensen met een goed product hoor je niet, dus je weet nooit hoeveel er wel goed zijn. Je schatting slaat dus nergens op.

    is het niet zo dat een schatting nooit ergens op gebaseerd is, dus eigenlijk nooit ergens op slaat. Als ik het precies zou weten, zou ik geen schatting maken....;-)
     
  3. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    €Nee, dat zou een gok zijn. Een schatting is iets anders.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Een schatting maak je door naar cijfers te kijken, dingen naast elkaar te leggen en afwegingen met maken.

    Wat jij doet is gewoon gokken in het wilde weg.
     
  5. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    @ woosi & hoosie: (zijn jullie een clownsduo ofzo?)

    jullie hebben gelijk!! Het verschil is me nu duidelijk.

    maar het valt mij op dat er wel erg veel mensen problemen hebben, ik geef toe dat niet iedereen zijn/haar ervaringen deelt, maar dat betekent dus dat er waarschijnlijk ook probleemgevallen zijn die niet direct beginnen te roepen/schrijven en dus ook niet bekend zijn... hoe dan ook, ik denk dat er teveel mensen zijn die problemen ervaren en hun xbox moeten terugsturen......ik vraag me dan ook oprecht af wat het percentage is....
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nope.. ik ben gewoon cool:cool: en hij probeert mij na te doen:+
     
  7. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanaf woensdag een no pending repair status, maar heb microsoft gebeld en ze zeggen dat hij nog gemaakt moet worden. Dus die no pending repair betekend dan ook niets.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    3 rode lichtjes en geen scherm , moet ik het ergste vrezen?:'-(
     
  9. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jongen, welkom bij de club
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zo maar een graf bestellen bij MS en het volgende slachtoffer krijgen :{ , had al eerder een defecte 360 alleen niet zo.
     
  11. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Vorige week vrijdag. Eerst werkte het nog wel, en toen was het systeem een tijdje offline, en nu is het weer terug en hebben ze het veranderd, maar nu lukt het dus niet meer.
     
  12. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij lukt het ook niet....hoe kan het dan dat ie het bij andere wel doet? :confused:=(

    Ik ga morgen bellen en zeiken dat ze eens moeten opschieten :thumbs: PEs 2008 demo en Halo 3 wil ik zo snel mogelijk spelen. \o/
     
  13. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik hoop hem ook snel terug te krijgen, maar dat gaat denk ik niet gebeuren. Voor Halo 3 gaat waarschijnlijk niet lukken, want ik heb gehoord dat het 20 tot 25 dagen duurt of zoiets. En hij is pas 7 dagen weg.
     
  14. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje,

    mijn xbox is defect (duh) maar dit is mijn eerste x. op het label staat mijn adres, wel leuk en aardig maar ik woon op nmr 5 ipv op nmr 15. ik ups gebeld, daar vragen ze je adres. dus ik heb nmr 5 gezegd. Maar met de retour staat er dus nmr 15 op de doos. Nu heb ik de 1 netjes weggetypext, gaat dit werken?:{
     
  15. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Veronderstel van wel maar je kan beter UPS hiervan nogmaals van op de hoogte stellen om misverstanden te vermijden!
     
  16. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Xbox terug gekregen?

    Hey mensen,
    Mijn 360 is ook naar de tyfus. Maar dat is niet wat ik kwam mededelen. Ik vroeg me af of iemand uberhaupt al eens een NIEUWE xbox heeft gekregen i.p.v. een gerepareerde.
    Ik weet dat Microsoft sowieso eerst probeerd het ding te repareren. Maar als dat niet kan wat gebeurt er dan? Krijg je een ander model dat ookal gerepareerd is? Of echt een nieuwe?
    Ik las zoiets in een ander forum waar gespeculeerd werd dat Microsoft vanaf deze herfst of winter de kapot gaat vervangen voor nieuwe. Leek mij nogal stug maat ik denk ik vraag het even.
    Ik heb mijne overigens getagt met een zwart stipje op 1 van de grijze voetjes om te kijken of het echt de mijne is als die terug komt.
    Btw ik heb mijne de 17de opgestuurd en hij was de 18de al in Duitsland. Dus hij is daar nu 3 dagen. Khoop echt dat die voor de 26ste terug is maar dat zal wel niet:p. Had ik Halo nou maar niet gepre-ordered |:-

    Ik hoor het nog _0/
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik kreeg afgelopen maandag een Xbox 360 terug, met manf. date 27-08-2007.
    Ik mag er toch wel vanuit gaan dat het een nieuwe is. :)
     
  18. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Ok hoeveelste keer is het dat je hem opstuurde voor reparatie dan?
     
  19. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    He? Je krijgt toch zeker wel gewoon je EIGEN Xbox 360 terug? Want ik had wel geruchten gehoord dat je iemand anders zijn 360 kon krijgen, maar volgens de helpdesk kreeg je gewoon je eigen 360 terug. Ik heb speciaal het serienummer opgeschreven om te kunnen nachecken of het wel die van mij is als hij terugkomt.
     
  20. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik denk het wel. Maar toch als ik een nieuwe zou krijgen geen probleem. Zolang ik me save games nog heb:9 ben ik happy:b:. En die HDD trek je er zo uit en doe je weer in een andere, maar goed. Fingers crossed en hopen dat ik een nieuwe krijg, en natuurlijk dat die volgende week weer terug is :cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina