Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht nu ongeveer 5 dagen op de labels die via de mails verstuurd moeten worden.... dit kan een heel lang verhaal gaan worden, misschien met de komst van de xbox 720 ben ik in staat om halo 3 te spelen..... nu moet ik wel mijn ps3 uit het stof halen, terwijl daar nu nog echt niks op te spelen is...

Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    als je al 5 dagen wacht kan je beter even opnieuw bellen want je gaat ze waarschijnlijk niet krijgen meer....

3. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week dinsdag opgestuurd, net al terug, dus supersnel.

4. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vorige week maandag opgestuurd....zondag gebeld en kreeg te horen dat ie klaar is en terug gestuurd is. Ik denk mooi heb ik hem maandag of dinsdag weer terug. Maar bij UPS (via tracking nr.) staat niks dat ze hem komen brengen ofzo.=(

Morgen en donderdag vrij....dus zou chill zijn als ik hem morgen terug krijg. \o/

5. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die labels altijd binnen een dag via mail. Gisteravond gebeld, vanochtend in de mail.

Wel balen dat UPS hem vrijdag pas ophaald, maar dr is overdag niemand thuis tot dan.

6. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stond bij Ups dat ie ergens naar engeland verzonden was, dus ik zou er niet teveel waarden aan hechten wat je via dat tracking nr ziet

7. Rope

Rope Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde. Alleen ik had naar de helpdesk gebeld om het te vragen dat was gisteren. En toen hij zei vandaag of morgen. Dus in principe zou die vandaag moeten komen (als ik hem moet geloven). Maar UPS is een beetje traag met het updaten van zijn pakketstatussenm, moet je even kijken bij die uitgebreide status staat het ergens links onderin. Ik kijk nu ff wanneer laatste update was voor mijne.

Edit: hijs nog steeds in Duitsland Traceerresultaten verstrekt door UPS: 25/09/2007 7:40 's morgens ET

8. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn 360 terug gekregen \o/\o/\o/\o/

9. Max_Payne

Max_Payne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag na een week weg geweest is de mijne ook terug. Ze hadden hem gewoon buiten neergezet, en mijn moeder keek bij de post en zat briefje van ups bij: Pakket onder afdakje auto. Dus hij kon gewoon gejat worden, slechte service van ups zeg. Op de ups site staat nog steeds dat hij naar engeland gestuurd wordt, dus diegene die dat ook hebben kunnen hem ook snel verwachten denk ik.

10. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stel ik laat mijn xbox360 repareren ik heb geen garantie meer dus ik betaal die reparatie, maar ik wacht hiermee tot alle xbox'n niet meer defect gaan met ROD en wat nog allemaal...word er dan in mijn reparatie alles vervangen op het moederbord, zoals de fans en ... ? want als ik hem nu laat repararen heeft het geen nut want die zal dan toch binnen het jaar were kapot gaan neem ik aan.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik bel net xbox support voor de 2de headset die kapot is.
    wil de vrouw aan de lijn mijn serialnummer weten, zecht ze daarna, ja maar deze bestaat helemaal niet!!
    owh wacht ik kijk verkeerd, laat maar! echt bagger daarzoo=(

weet iemand hoeveel een wired headset kost?...

12. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    25 euro maar vermoedelijk op een verkoopsite minder.

13. Rope

Rope Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOEHOE!! 360 gerepareerd en is nu weer veilig op mijn kamertje. Precies op tijd:p. Want vanaf morgen gaat hij weer intensief gebruikt worden :9. Ik wens iedereen die hem nog niet terug heeft veel sterkte. Laterz!

14. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff. Ik start vrijdag mijn xbox op, zegt ie "Update needed, press to update", gaat ie netjes een update downloaden en daarna BAM! constant RROD! gare zooi.

Microsoft maar even bellen.

15. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    18-09 gebelt, 19-09 opgehaald.. 20-09 in repaircenter en vandaag 25-09 Ready for shipping ! :+

kan dus nooit meer lang meer duren dan!

16. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Had dit dus zaterdag.
    Lekker! Net voor de release van Halo3.
    Toch vaag dat het zo vaak met updaten gebeurt.!?

Lullig maar ben blij te lezen dat ik niet de enige ben.

Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  17. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Even een simpel vraagje: moet ik die label alleen maar dubbelvouwen en in zijn geheel op de doos plakken als ik hem terug stuur?

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Vet raar ik had gister na halo 3 ineens last van een ROD. Ik balen natuurlijk, maar ineens deed ie het spontaan weer. Volgens mij dus geen goed teken :p

19. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    21-09 gebeld, 21-09 link voor labels ontvangen via internet....link met labels kan ik niet openen, 21-09 s´middags opnieuw gebeld voor nieuwe aanmelding, 26-09 nog steeds geen nieuwe link via internet ontvangen, 26-09 opnieuw gebeld voor nieuwe aanmelding..... moet nu drie dagen wachten op UPS die zelf de labels komt brengen (als de opdracht temininste is verwerkt door xbox Nederland)....
    Het kan dus nog erggggg lang gaan duren.

btw. kan iemand mij misschien vertellen wie of wat Halo 3 ook alweer is, ik ben het inmiddels al helemaal vergeten.

20. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Xbox is zojuist opgehaald, had een afspraak staan dat hij werd opgehaald tussen 16:00 en 18:00 uur. Hij was in de buurt..

De koerier herkende meteen dat er een xbox in de doos zat (2 dozen van Hollandia bier op elkaar geplakt) en zag het ook aan het label, hij had inmiddels al zo'n 2500 xboxen persoonlijk bij mensen opgehaald! Poehee..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina