1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik start Halo 3 op, kom in het menu, en wat gebeurt er ROD:mad:

2. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    pijnlijk..

3. Rope

Rope Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer pijnlijk.

EDIT: Overigens nog even over me reparatie.
    Tijd:
    Hij was maandag 17-09-2007 opgehaald, en 25-09-2007 terug gebracht. Totaal dus 8 dagen weg geweest.

Vervangen:
    Moederbord, en volgens mij ook de DVD-Drive want daar zat ineens een plakker over die zilvere lade, ik denk ook een andere fan want hijs ineens een stuk stiller.

Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  4. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een gereviceerde terug, dus een andere, ik hoop dat het bij mij trouwens net zo snel gaat, maar bij mij zei hij dat het 20 tot 25 werkdagen ging duren tot ik hem terug had, wat zei hij/zij bij jou dan?

Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  5. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je gisteren nou weer Halo 3 hebben gespeeld ? Maar gelukkig doet hij het weer.

6. Rope

Rope Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja misschien wel misschien niet zal mij een reet roesten:9 Kheb er 1tje die het doet en precies op tijd. Wat ik overigens wel heel goed van ze vind. Dikke pluim voor de service, en dikke vinger ,,|,, voor het verkopen van een product dat sowieso een keer stuk gaat (dit hebben ze letterlijk gezegt).

7. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je op de xbox site zelf ook de status checken? Ik kan maar niet vinden waar ... (ups weet ik wel waar ik moet zijn.)

8. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb vrees ik ook een zogenaamde ROD, net tijdens het laatste level van The Darkness...:lol:
    Dus ik moet nu de helpdesk bellen en ik kan dus een nieuwe/gerepareerde 360 terug ontvangen nadat ik die van mij ergens naar heb opgestuurd? Maar dit betekent dus wel dat al mijn savegames verloren gaan?
    Wat een klotezooi in ieder geval.:{

9. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Save games gaan niet weg. Je houdt gewoon je harde schijf thuis.

10. stefan_360

stefan_360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net pro te spelen en nu ging het lichtje van de eerste controller op mijn xbox uit en het lichtje van de 2e controller ging aan, terwijl ik maar 1 controller heb. Ik kon wel gewoon doorspelen en ik moest me controller ook niet opnieuw aansluiten.

Iemand enig idee hoe dit komt?

11. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    laat die labels dan ook via de post komen, weet je cker dat je ze krijgt.. status vd de trackcode voor verzending naar mij staat inmiddels op rotterdam nederland.. dus morgen ben ik weer happy waarschijnlijk

12. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    * Update: UPS komt de labels niet brengen, aangezien xbox Nederland de opdracht niet verwerkt heeft. Ik heb dus nog maar eens een keer gebeld en nu worden de labels opnieuw gemaild en kan ik weer 3 dagen wachten....... ik denk dat ik maar een nieuwe xbox in de winkel ga kopen... want hier komt geen einde aan.......................=(

13. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap echt niet hoe het nou komt dat het bij de ene wel goed gaat en de andere weer niet!?
    Ik heb afgelopen maandag gebeld en er voor gekozen om de labels te sturen via de mail, half uurtje wachten. Hoppa labels binnen, vervolgens afspraak gemaakt met ups en opgehaald. Nou maar hopen dat het zo goed blijft gaan..

14. korperaalschaap

korperaalschaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    19-09-07 21:00 r.o.d
    21:01 ms gebeld
    23:00 sticker in de mailbox

20-09-07 08:00 ups gebeld
    12:00 ups aan de deur

21-09-07 11:00 xbox in duitsland

27-09-07 10:30 xbox thuis

Dit is veeeel beter als de eerste keer toen duurde het 3,5e week

nu lekker moh airborne en halo 3

15. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    * Update: labels zijn eindelijk via de mail binnen (dit keer ging het wel goed), direct UPS gebeld en als het goed is komen ze ´m vandaag nog ophalen :emo:
    hopen dat het verder goed gaat.....

16. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat lekker te gamen, zet vervolgens mijn Xbox uit. Uurtje later wil ik mijn 360 opnieuw aan zetten..gaat ie niet aan! Ik weet niet of het aan mijn powerbrick of aan mijn console ligt. Ik ga het vanavond met de powerbrick van m'n neefje proberen, dan weet ik wat ik richting MS kan gaan opsturen. :mad:

17. W3Z3L

W3Z3L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker MIJN eigen Xbox is weer terug. 9 dagen was ie weg.
    Moederbord was vervangen. Hij is stiller dan ervoor.
    Heerlijk en zo voor het week-end.
    Service heeft goede vooruitgang geboekt. Maar MS, blijft MS....zuigt.

18. grifter

grifter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, je hebt meer geluk dan ik. Zie maar :)
    FRANKFURT,
    DE 20/09/2007 10:53 's morgens AFGELEVERD
    20/09/2007 6:52 's morgens WORDT AFGELEVERD
    20/09/2007 2:19 's morgens WORDT AFGELEVERD
    BRUSSELS,
    BE 19/09/2007 7:26 's middags HERKOMSTSCAN
    19/09/2007 3:33 's middags AFHAALSCAN

Op de site krijg ik enkel dit :A problem occurred, and your request cannot be completed.A problem occurred, and your request cannot be completed.

Maar ik ga dna ook af op een srial nummer dat op mijn ups papier taat, deandere staat op mijne Xbox en die heb ik momenteel dus niet liggen!
    Kan ik eigenlijk vanuit Belgie naar ene bapaald nummer bellen met info waar die nu zit en hoe lang nog duren kan?

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  19. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurde het bij jou, tussen bellen en mail? Want de vorige keer had ik de helpdesk gebeld en binnen een uur had ik die labels, en nu duurt het al meer dan een dag.

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  20. grifter

grifter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn he, kan er eigenlijk nit om lachen (zie twee posts naar boven) Is het dan geen first come, first Go service bij MS daar?

En nu wil ik bellen en blijkbaar kan ej met een mobiel nummer niet gratis bellen, what gives...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina