1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die status checken
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Mijne is gerepareerd en wachtte vandaag op UPS, laten we zeggen dat ie vanmiddag dan wle is afgehaald, dan istie op de terug weg. Heb hem waarschijnlijk zaterdag, en anders maandag weer :) Dan eindelijk Halo 3 spelen
     
  3. Memphis

    Memphis Lid vanaf het begin!

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een probleem en hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik heb vandaag mijn xbox 360 bundel (van xboxhome.nl) binnen gekregen. Allemaal leuk en aardig maar nu valt het mij op dat de dvd drive echt ontzettend veel geluid maakt alsof je de stofzuiger aanzet :). Weet iemand of Microsoft dit ook verhelpt of zeggen ze dan gewoon "dat hoort zo"?
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Wen maar aan dat stofzuigergeluid want dat 'hoort' er gewoon bij. Verder kun je om de zoveel tijd een mooie rode ring verwachten (misschien kan je een er een passende faceplate bij kopen). En met wat geluk krijg je ook nog krasjes op je discs helemaal voor niets.

    Btw: Heb mijn eigen 360 net terug en hoop dat ie niet gelijk weer naar 4 dagen kapot gaat.
     
  5. cdr

    cdr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    gloeiende

    koop ik een nieuwe xbox bij de mm van maand 8-2007, de ouwe maak ik mn dochter bij mee. gloeiende gloeiende doe forza 2 derin, kggggggggt.................prachtige ronde krassen (na 6 weken gebruik). MM gebeld en ik mocht m na 6 weken omruilen SUPER SERVICE!!!! heb vele en vele honderden euries aan 360 spul staan, ben t vertrouwen nu echt kwijt....
     
  6. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je nou zien waar je xbox is. Als je hem heb verstuurd
     
  7. Stefan066

    Stefan066 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een Xbox 360.. elk spel wat ik heb, heb ik uitgespeeld en opgeslagen op mijn harddrive. Vorige week heb ik een nieuwe Xbox 360 gekocht. Ik kon niet op die nieuwe Xbox 360 doorgaan met mijn opgeslagen spellen. Nu heb ik een Memory Unit gekregen en alles van de oude Xbox 360 gekopieert naar de Memory Unit. Ik heb hem in mijn nieuwe 360 gedaan en dan als dan mijn opgeslagen spellen wil kopieren naar mijn nieuwe, komt er een venster met: This item cannot be transfered between profiles. Het profiel van me oude 360 heb ik verwijderd en een nieuwe gemaakt met dezelfde naam als van me oude.
    Wat heb ik verkeerd gedaan?
     
  8. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Op de site van UPS: http://www.ups.com

    nadat je de Nederlandse site hebt geselecteerd kan je het "tracking" nummer die je op je bewijs hebt staan invoeren bij: paketten en vracht traceren
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Niets. Ik kan mijn Vivia Pinata save game met geen mogelijkheid kopieren dan krijg ik ook deze melding. Na wat zoeken op het net kwam ik erachter dat de ontwikkelaar hier voor had gekozen vanwege het frauderen met Achievements of iets in die zin.
     
  10. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    19e verstuurd, de 27e terug.. zeer netjes!
     
  11. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne dus nog steeds niet terug, ook al was die al van 19 verstuurd. Is nu al de tweede...

    Code:
     FRANKFURT,
    DE 	20/09/2007 	10:53 's morgens 	AFGELEVERD
    	20/09/2007 	6:52 's morgens 	WORDT AFGELEVERD
    	20/09/2007 	2:19 's morgens 	WORDT AFGELEVERD
    BRUSSELS,
    BE 	19/09/2007 	7:26 's middags 	HERKOMSTSCAN
    	19/09/2007 	3:33 's middags 	AFHAALSCAN
    BTW @ Freezing Aaron, https://service.xbox.com/
    Daar jou serial van je 360 invoeren e ndan zie je of die gemaakt is of niet, alleen weet ik nergens mijn serial liggen aangezien die op de Xbox staat...
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  12. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb drie keer een label aangevraagd.
    ik heb twee keer daadwerkelijk een link voor een label ontvangen.
    Één keer ging het niet goed en kon ik de link niet openen, de tweede keer kreeg ik helemaal niks en de derde keer ging het goed). De keren dat ik wel iets kreeg had ik gebeld om precies 9 uur in de ochtend en kreeg ik om 10:51 en 10:53 de labels binnen.

    Ik sprak gisteren een medewerker van xbox nederland en die vertelde mij dat na iedere aanvraag de labels binnen enkele uren binnen moeten zijn, zoniet dan is er wat fout gegaan en kan/moet je direct bellen. Die drie werkdagen (72 uur) die zij rekenen is bullshit.
     
  13. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eens gemailed naar MS (geef geen cent meer uit aan GSM kosten), ik kan er eigenlijk echt niet met lachen, first come first go policy my ass!
     
  14. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook de 25e verstuurd, 26e in DLD. Zal hopelijk wel volgende week worden. Maar als ik nu op http://service.xbox.com/ mijn Xbox wil registreren met het serial number, krijg ik de melding; A problem occurred, and your request cannot be completed. Iemand enig idee wat dit inhoud? Probeer het al vanaf gisterochtend. Zijn er mensen die dit ook gehad hebben en mij kunnen vertellen wat ik fout doe? (Had trouwens een ROD)
     
  15. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf? Ik had woensdag gebeld voor die labels en ik belde gister weer zegt die gast daar dat klopt precies dat kan drie dagen duren, ligt aan de administratie of het druk is, daar klopt dus geen hout van:mad:
     
  16. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Same problem here...

    Maar die serial, staat dta ook op uw UPS papierke onder Serial NO: ?
     
  17. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt. Is hetzelfde nummer!
     
  18. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hetzelfde probleem, het probleem is denk ik dat de registratie op de amerikaanse xbox site plaatsvindt en als het goed is jouw xbox in europa (nederland/belgie) is geregistreerd. Je kan je xbox niet twee keer registreren. Tevens is de service (kijken hoe het met de reparatie van je xbox is) volgens mij ook niet voor europa beschikbaar. Maar dit alles gok ik maar hoor, ik heb geen feiten ofzo..
     
  19. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik begrijp wat je bedoeld. Maar heb wel van mensen van dit forum gehoord, dat zij ook aan de hand van dezelfde service site ook de status hebben kunnen checken. En kan bij country gewoon The Netherlands invullen.. :confused: Heel vaag allemaal.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je moet je GamerTag ook gewoon kopieren naar je nieuwe 360.

    EDIT: en pas als laatste erop zetten!

    Kopieer je GT, dan je spellen, zet je spellen eerst op je nieuwe, als er nog meer op je oude staan, kopieren die handel, en dan als LAATSTE je GamerTag overzetten.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina