1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nog maar eens geprobeerd, en ja hoor geregistreerd! Er staat bij mij no pending repair. Hij staat al in DLD sinds woensdag dus hoop dat hij al gefixed is, maar voor de zekerheid nog maar even bellen vanmiddag!
     
  2. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb ik ook wel eens, maar na een kleine minuut wachten gaat hij weer gewoon door.
     
  3. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dit geklaard? Ik probeer aldagen, wel geen uren, maar wel dagen, af en toe es een suk of tien keer
     
  4. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me al eerder geregistreerd, maar kon nog niet mijn Xbox registreren. En had het, net zoals jij, tientallen keren geprobeerd. Toen probeerde ik het vanochtend nog een keer, en het werkte. Dus waarschijnlijk is het een probleem bij Microsoft.
     
  5. japppie

    japppie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een proleem. Net deden de kleuren een beetje raar toen ik aan het spelen was. Een tijdje later is het beeld helemaal weg. Ik hoor wel geluid maar ik krijg geen beeld meer.
    Heeft iemand dit probleem ook gehad???
     
  6. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het zijn dat de kabel niet goed in je tv zit, had ik bij mij ook wel eens, het rode kabeltje zit dan niet goed geloof ik
     
  7. japppie

    japppie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal nog wel nog een keer kijken. Maar het gebeurde onder het spelen en ik ben niet aan de draden gekomen.


    Hij doet het nog steeds niet:mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  8. ThomasFresh

    ThomasFresh Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen Beeld

    Ik heb dat probleem ook sinds eergister. Ik heb geen beeld maar het geluid doet het gewoon goed. Ik denk dat het aan het gele stekkertje ligt, dat je in de tv moet pluggen. Weet iemand misschien een oplossing voor ons beide? |:-
     
  9. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

    Laatst gemerkt aangezien ik speelde zonder een aanzienlijk geluidsvolume:
    Tijdens het spelen van een game draait de schijf in de DVD-speler. Soms, tijdens het spelen, lijkt het net alsof de DVD-drive stopt met draaien, en wordt het ineens een stuk stiller, net zoals het geluid dat hij produceert als je in het dashboard zit. Echter, geen foutmelding of iets dergelijks en de game loopt gewoon door. Meestal begint de drive weer te draaien als er iets geladen moet worden bv een nieuw level. Nu ik ff terugdenk doet t zich voor bij HALO 3, en maar zelden...

    Ben ik de enige of is dit normaal?
     
  10. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, nu ben ik echt wel niet e vinden omtrent de service bij MS!!! Bel ik daarnet, houden ze me eerst 5 min aan de lijn, om daarnaa te zeggen, moment, ik bel eens naar lijn twee, om de status te checken. Blijft die terug 5 min weg, komt die terug, "mr, ben je daar" ik zeg "ja", waarop ze antwoord, "nou, je hebt die toch de 20 ste doorgestuurd he?" ik zeg, "neen, de 19de" waarop ze zegt "ok, ik bel nog eens naar lijn twee" ik vraag me af eigenlijk af waarom, maar soit, en dan he... Dan moest ik 15 min wachten en dan kwam ze terug. "Nou sorry mr, maar ik kan de status niet checken... Maar ze hebben gezegd dat het 20 tot 25 werkdagen ka nduren, dus moet je van de twintigste nog eens 25 werkdagen bijtellen" "Verder nog vragen..." Duh, neen niet echt... Kost me dta gapje heel veel geld en dan zegt ze nog erbij "kan je best binnen 10 dagen eens terug bellen, i kzla jou een refferentie nummer geven waarmee je ons makkelijk kan berijken als je terug belt" "verder nog een prettige dag" my ass ja!!! weet ik niks verder en kost het me een duit centjes via gsm kosten!
     
  11. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn XBox komt vandaag aan in Duitsland. Wat is tegenwoordig de gemiddelde wachttijd voor reparatie?
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    is nog steeds verschillend maar de meeste hebben nu wel met 2 weken weer terug , vaak een nieuwe ....
     
  13. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had binnen een week mijn eigen xbox terug. moederbord was repareerd. wat me wel zorgen baart is dat de guide vaak blijft hangen.. maar voorlopig doet ie het dus geen paniek.
     
  14. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom bel ik ook altijd met de huistelefoon

    Dit is volgens mij normaal, tenminste lijkt me niet schadelijk, hij zal wel geladen dingen in de cache opslaan en dus de cd ff niet gebruiken
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  15. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel snel, wat was jouw defect? 3 rode lampen?
     
  16. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachtijd staat nu op 20 tot 25 werkdagen... Dat betekend dus, 4 tot vijf weken... Ahja, werkdagen....
     
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb sinds vorgie week een Xbox 360 en Halo 3. Ik zat net een uurtje of 4 te spelen, loopt ie ineens vast en zegt dat de disc vies is. Ik heb gekeken, maar er zit niet één stofje of vette vinger op.
    Toen ik Halo 3 opnieuw opstartte, zag ik tot mijn verbazing dat hij startte waar ik vrijdag gestopt was. Ik ben dus zo'n VIER UUR voortgang kwijt!! :mad:

    Waar kan dit aan liggen? Heb ik nu ook zo'n gare Xbox, is de game misschien niet in orde, of hoort dit bij Microsoft producten?
    De Xbox is van "2007-02-09".
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey als je headset kapot is, krijg je dan ook een nieuwe? Hij ziet er nog helemaal gaaf uit.
     
  19. friden

    friden Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is nu sinds vorige week Maandag weg... hoop dat ik hem deze week toch terug krijg:)

    En dat Track and Trace van UPS werkt niet echt fantastisch.. gister stond er iets van Retour naar Zender.
    En vandaag kan ik dat "logboek" niet meer zien maar staat er bij status: Ontvangen Factuur gegevens?

    Dus vraag me af wat het nou is8)
     
  20. pingu33

    pingu33 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    kreeg gister de RROD voor t' eerst \o/ ik weet dat ik hem moet opsturen maar ik heb de winkelbon van de xbox360 niet meer gaat dit problemen opleveren?
    Alvast bedankt, :thumbs::cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina