1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas werkt UPS niet in het weekend en zal het repair centrum maandagochtend pas je xbox ontvangen. Had ik ook. Ach, die 2 dagen ;)
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap weer 's iets niet. Er zit een ronde kras in m'n disk van Guitar Hero 2. Met de disk vervangings programma, is er een lijst van welke games je kan laten vervangen. En mijne staat er niet tussen. (Guitar Hero 2) Nou vroeg ik me af, ik 'm nog uberhaupt wel laten vervangen? Of is m'n disk nu gewoon doomed?

    Want ik had iets gehoord dat je 15 euro moet betalen ofzo. :? Maar is dat voor de games die in het lijstje staan?
     
  3. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullsh*t eigenlijk. Het moet toch niet uitmaken of je spel op het lijstje staat of niet? Een kras is een kras, en het komt toch echt door die drive! Om gek van te worden :confused:
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is wel zonde idd. Ik ga er voor om volgend weekend weer te kunnen gamen, of ben ik dan iet te enthousiast O-)

    Ik hoor trouwens wel steeds meer verhalen van mensen die de console snel terughebben en onlangs zelfs een verhaal van iemand die een nieuwe premium had gekregen met HDMI. Zal mij wel niet gebeuren, heb helaas een core.

    @ Bassiej: als het spel niet op de lijst staat heb je pech gehad. Mij werd aangeraden om contact op te nemen met de uitgever, maar ik denk niet dat dat er veel nut gaat hebben.
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Och, och, wat houd ik toch van Microsoft. NOT!!! Dit is echt belachelijk! Nu moet ik weer 80 euro gaan betalen!!! :mad: Wat een oplichters.

    Ik vind dit echt niet kunnen!!! :mad:
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    MS is alleen verantwoordelijk voor zijn eigen discs, dat is een beetje hun redenering. Erg krom idd.

    Een helpdeskmedewerker vertelde mij trouwens dat het nog steeds 15,- kost om een game te vervangen omdat een 360 toch echt ALLEEN krassen maakt als je hem beweegt en dat het daardoor nog steeds deels je eigen schuld is. Vandaar dat je alsnog zelf moet betalen.
     
  7. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is precies een week eerder dan de jouwe opgestuurd en ik wacht nog steeds. Ik hoop volgend weekend te kunnen gamen. :)
     
  8. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij ook, vorige week vrijdag, dus volgende week moet wel lukken
    (hoop ik)
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Onzin.
    Het is toegegeven door MS dat er krassen kunnen ontstaan zonder je eigen schuld....het is dus ronduit belachelijk dat je 15 euro moet betalen voor een spel dat beschadigt is door je console.

    De enige reden dat MS dat zo regelt, is dat het ze zo minder geld kost.
     
  10. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik m'n 360 pas net had stootte mijn broer hem per ongeluk om waardoor hij met een dreun op z'n kant viel, hierdoor zat er een grote ronde kras op de Oblivion-disc. Dit is normaliter gewoon je eigen fout en dat wist ik ook wel... Maar toen heb ik toch maar de poging gewaagd om naar de (game)winkel te gaan waar ik hem een paar dagen geleden met de 360 gekocht had, en ze gaven me een nieuwe Oblivion! *) Dat is nog is service, al kan je het ook klantenbinding noemen.
     
  11. Makz

    Makz Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Halo3 disc is bekrast :mad: maar ff bellen dan...
     
  12. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu zondag 7 oktober,

    vorige week vrijdag ging mijn xbox kapot (RRoD), zaterdag microsoft gebeld en kreeg meteen de papieren voor UPS. Afgelopen maandag gebeld naar UPS om mijn pakket op te halen. Afgelopen woensdag hebben ze die opgehaald en gelijk de dag erna (donderdag), kwam het pakketje al aan in Weiterstadt om gerepareerd te worden.

    Die man van microsoft zei dat het maximaal 5 weken zou duren, maar bij iedereen op het forum is dit maximaal 3 weken en daar ga ik dan maar van uit.

    Moet ik nu echt 3 weken gaan wachten of gaat dat normaal gesproken sneller?

    Groetjes,
    Tim
     
  13. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend ging mijn 4e 360 op rij kapot. Dit keer loopt alles vast midden in een spel of bij het opstarten maar zonder rode lampjes in de 'ring'. De laatste keer dat mijn xbox kapot ging, in april, hebben ze me eerst een andere (refirbished) gestuurd en daarna pas de kapotte opgehaald. Ik verwachtte nu eigenlijk de zelfde service...'nee dat doen we niet meer' u heeft wel recht op versnelde service.... Na lang praten met de eerste medewerker, die na de suggestie dat het misschien mijn eigen schuld was... omdat mijn xbox misschien in een afgesloten ruimte stond (not!!!) 'ja meneer dat moeten we vragen', niet meer op mijn vriendelijkheid kon rekenen... kreeg ik haar 'backup'te spreken die me in Nederlands-duits uitlegde dat de policy van Microsoft was veranderd. 'Dus ik krijg nu slechtere service dan de laatste keer?'...ja herr... Vervolgens vroeg hij om begrip...'begrijpen doe ik het niet..., ik ben erg ontevreden en vind dat ik niet erg klantvriendelijk benadert word...en jij laat mijn onvrede voor wat het is...' Uw xbox wordt opgehaald, dag meinheer...:mad:|:-:mad: Denken jullie dat de ´backup´ ook nog een backup heeft of kom ik hier niet meer verder mee...?
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2007
  14. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    8 Dagen is mijn xbox weg geweest. Het is de eerste keer dat hij kapot was, ik heb nu een nieuwe moederbord en volgens mij ook een nieuwe dvd drive + 1 maand gratis Live. M.a.w. niets op de service aan te merken!
     
  15. anthraxxis

    anthraxxis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    mijn verhaal. mijn xbox ging 3 dagen eerder stuk dan de jouwe en was ook 3 dagen eerder in Weiterstadt.

    maar als je gewoon wat meer berichten had gelezen had je gezien dat de reparatietijden wat variëren, van een week tot maanden(als je echt pech heb, en iedereen moet geloven). Dus het blijft spannend. mijne is morgen al 7(5 werkdagen) dagen Duitsland. dus nog maximal 20 werkdagen te gaan.
     
  16. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    En jawel.. net goed en wel mijn 2de xbox in huis en doen hem vanmorgen weer aan voor een potje halo3 ... en daar was ie weer de RRoD! :mad:

    Ik heb zo o.a. knap de bale van dit gezeik met die kl*te console van MS!
     
  17. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een weekje mijn Xbox terug, maar heb nog niet echt intensief gegamed. Vraag me af als ik Halo 3 erin doe en ga gamen of ik dan weer RROD krijg..
     
  18. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 is denk ik ook overleden, als ik er een disc in doe doet ie niks meer.... geen rings of death, of foutmeldingen, hij blijft heel vriendelijk op het gebruikersscherm staan, terwijl er toch echt een spel zou moeten starten... ik heb het al met verschillende DVD's/spellen geprobeerd maar geen van allen doet het...
    en hoe groot is de kans dat als ik me 360 opstuur, dat ik dan IPV mijn mooie 360 een hele lelijke met allemaal krassen erop enzo krijg (bijv. een andere gerepareerde dan die van mij?)
    of gebeurd dat niet?
    maar kan ik nog iets proberen met die disc drive dat ie het niet doet (had iets gehoord over HD verwijderen?) of moet ik morgen M$ bellen?
     
  19. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Echt lelijk was ie niet maar ik heb er ooit 1 terug gekregen met 1 hele grote kras op de behuizing, gelukkig niet diep maar netjes is anders.
     
  20. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is kut, maar weet iemand of ik er wat aan kan doen (dat ie de disc niet leest) of moet ik nou de helpdesk meteen bellen?
    want dat verhaal van harddisk verwijderen en weer erop zetten vond ik ook een beetje vreemd... (van M$ site zelf...)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina