1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29

    gelukkig had ik dat wel.. dus kon hem zo de doos in zn handen schuiven ;)
     
  2. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week woensdag ging mijn xbox kapot, meteen gebeld (aaridge gast aan de tellie), ups labels gekregen, ups gebeld en donderdag werd mijn xbox opgehaald.

    Vandaag kwam ik terug uit m'n werk en daar was m'n xbox alweer.

    Ik heb echt niets te klagen, topservice !
     
  3. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Betekent dit nou werkelijk dat mijn Xbox al weer op weg is naar hier??
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    denkt t wel. had jij nieuwe mail gekregen van ups of kijk je op t zelfde nummer?
     
  5. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, geen mail gekregen van ups. Ik moest geen emailadres doorgeven aan hen (misschien heeft M$ dat wel gedaan, maar dan weet ik daar toch niets van). Kan ik nou op hetzelfde nummer blijven kijken of heb ik een ander nodig?
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    die mail krijg je toch van ms?
     
  7. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Daz

    Daz Well-Known Member

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.259
    Mijn Xbox is nu 2 keer kapot gegaan. Heb ik nu recht op een vergoeding? (Gratis spel, etc?)
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    maar hoe kom jij dan aan de info dat hij weer op de terugweg is?
     
  10. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    nee pas bij de 3de keer en dan zal je het waarschijnlijk zelf moeten aangeven want niet iedereen word dit zomaar aangeboden
     
  11. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen moeten juist hun Xbox NIET naar Microsoft sturen. Vaak krijg je een Xbox terug die eerder gefabriceerd is en daar betaal je niet voor. Ikzelf heb een Xbox 360 Elite gekocht die na 45 minuten spelen al kapot was en heb hem gewoon teruggezonden naar de winkel waar ik hem gekocht heb, volgens de Nederlandse Consumentenwetgeving is een bedrijf ten alle tijden verplicht een kapot toestel terug te nemen en DIRECT een nieuwe aan te bieden net zolang totdat jijzelf een werkende versie binnen hebt staan. Wel is het zo dat dit niet geldt na een a 2 maanden, maar binnen 2 weken is een winkel verplicht je toestel terug te nemen doen ze dat niet is het slim om even contact op te nemen met de geschillencommissie van de Consumentenbond aangezien ze dan gedagvaard worden en een boete kunnen verwachten. Misschien een tip voor de mensen die er nog niet zo bekend mee zijn.
     
  12. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb net die labels enzo ontvangen en nu is mijn grote vraag: moet je betalen voor het hele ups gebeuren?

    Ik heb wel een idee, maar toch even zeker weten...
     
  13. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees mijn bericht je bent stom als je hem opstuurt etc gewoon terugbrengen naar de winkel werkt stukken sneller en je krijgt een nieuwere terug
     
  14. PurifieR

    PurifieR New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Xbox in warranty is, dus binnen garantie, dan kost je dat verder helemaal niks :)
     
  15. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees mijn bericht eens ;)
     
  16. PurifieR

    PurifieR New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik gelezen ;)

    Maar ik weet uit ervaring ook dat veel winkeliers je gewoon terug naar huis sturen met de mededeling 'bel Xbox support maar'..en aangezien zijn vraag was of het hele verzenden met UPS hem wat zou gaan kosten gaf ik daar antwoord op :)

    Of ik zie iets in jouw post over het hoofd, in dat geval: excuses, het is al laat :+
     
  17. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem bij bol.com besteld, en ik ben lui.

    Conclusie: geen zin om moeite te doen :)
     
  18. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze zeggen bel Xbox maar tja dan denk ik dat de verkoper mijn Xbox rectaal in zijn reet krijgt van mij. Ik ben zelf ook een verkoper en ik sta verantwoordelijk voor de producten die ik verkoop, het maakt een winkel niets uit financieel gezien als ze jou xbox op moeten sturen het kost hun niets. Het enigste waarom ze het niet doen is omdat ze lui zijn om het te doen, bij zulk soort winkels zal ik in ieder geval nooit iets kopen.
     
  19. PurifieR

    PurifieR New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel weer begrijpelijk, als ik met een defect product terug naar de winkel ga en ze vertellen me dat ik zelf mag gaan bellen..mja logisch dat je daar wat minder blij mee bent..
    Aan de andere kant moet de winkelier dan ook echt alle gegevens van de klant kunnen bevestigen, in dat opzicht is gaat het vaak sneller als de klant zelf contact opneemt..
     
  20. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb pas nog contact met de Consumentenbond gehad over de Xbox en ze zijn luister goed VERPLICHT je toestel terug te nemen doen ze dat niet even een belletje doen moet je kijken hoe snel ze zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina