1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt als oververhitting en dus dat je de helpdesk van Microsoft even moet bellen zodat hij opgestuurd kan worden. Sterkte iig gewenst want je zal hem wel een paar weken kwijt zijn vrees ik.

2. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mailen, maar bellen. Zo wacht je een jaar, en kun je alsnog bellen!

3. Run or die

Run or die O_o

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn... MS nu 2,5 week geleden opgebeld. Zeggen ze dat zij een label zullen opsturen via de post en dat ik m binnen 5 dagen binnen zou hebben. 10 dagen later nog nix binnen, dus ik weer bellen blijkt dat ze een verkeerde postcode hadden opgeschreven. een A in plaats van een H. majah nix aan te doen dus ik vragen of ze het andrs via de mail zouden kunnen doen...
    Dat was goed ik zou binnen 24 uur een mail krijgen. nu zit ik alweer 4 dagen te w88 en heb nog nix :confused:
    Dat wordt dus 3e keer bellen...
    En dan nog maar hopen dat de reparatie niet hetzelfde gaat...

4. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vreemd dat iedereen hier een label per mail moet ontvangen van MS. Mijn xbox wordt voor de 3de keer opgestuurd, en elke keer kwam UPS zelf met de labels.

5. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ff een vraagje, mijn xbox is gister opgehaald. En vanochtend ging ik em ff tracken, als laatste staat er in het schema:

FRANKFURT,DE
    16/10/2007 9:53 's morgens AFGELEVERD
    16/10/2007 6:45 's morgens WORDT AFGELEVERD
    16/10/2007 6:21 's morgens AANKOMSTSCAN

Dit is dus het laatste blokje van het schema. Het laatste is dus AFGELEVERD, maar er staat toch naast frankfurt?? Terwijl hij naar Weiterstadt moet....Of is dit gewoon de bedoeling??

6. Dayuum

Dayuum Guest

Ik heb nog steeds niet die labels
    Ik had vrijdag gebeld dat mijn 360 kapot was en ze zouden toen die labels per email versturen

Toen had ik gisteren ook nog gebeld en gevraagt waar ze bleven toen zei die medewerker dat ik ze vandaag zou krijgen en zoniet dan moest ik weer bellen

7. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Bij wij staan al die blokjes er niet meer, de status is gewoon dat hij is afgeleverd in Weiterstadt DE. Ik denk dat die van jou nu in Frankfurt is en nog naar Weiterstadt moet

8. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mn pa belde net dat mn xbox alweer terug is! Super snel!!! _O_
    Vorige week maandag opgehaald.
    Begin bijna te twijfelen of ie wel echt gemaakt is!
    Maar op formulier stond het moederbord aangekruisd, blijkbaar is die vervangen. Eindelijk Halo3... maar ja eerst maar is f kijken of ie t echt doet! \o/

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap er echt de ballen van... die van mij is vier dagen eerder opgehaald en ze kunnen me geeneens zeggen waar die is :{

10. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we hetzelfde zien en dat het gewoon zo hoort eigenlijk. Want zie jij ook dit:

Trackingnummer: (Mogen jullie niet weten:+)
    (hier staat dan in het blauw:-> Status van uw pakket bekijken)
    Type: Pakket
    Status: Afgeleverd
    Afgeleverd op: 16/10/2007
    9:53 's morgens
    Afgeleverd aan: WEITERSTADT, DE
    Getekend door: ERK
    Service: STANDARD

Als je dan klikt op dat blauwe komt het schema alsnog tevoorschijn..

11. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben nu ook een van de gelukkige Eerst mijn N3 naar de klote (maar die stuur ik niet op voor 15 euro, echt schandalig), maar nu is mijn halo 3 ook beschadigd Nu staat op die site dat je die gratis vergoed krijgt, maar is dat alleen de limited edition (want die heb ik niet) of ook gewoon de normale? Kan ik meteen mijn xbox voor de 2e keer opsturen binnen 2 maanden

12. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb echt precies hetzelfde (ook tijdstip van aflevering en getekend door), dus onze xboxen hebben in hetzelfde busje gelegen :)

13. ThomasFresh

ThomasFresh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik had een vraag.
    Mijn xobx360 was stuk, en is dus in duitsland(eindelijk).
    Je weet vast dat je kan zien hoe ver die is en alles. Maar er staat al sinds eergister avond, dat ie teruggezonden is naar de vezender(ik dus). Maar hoelang gaat dat nog duren voordat ie bij mij is? Of moet ik nog iets doen voordat ie aan komt bij mij?

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  14. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan wel een paar dagen duren , maar ik denk wel dat je hem deze week nog in huis hebt...

15. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Halo 3 disc hield er vandaag mee op. Ik dat ding ff onder de lamp houden en ja hoor allemaal krassen. Heb toen met de lijn van Microsoft gebeld en kreeg er een Fries voor (zo praat dat ff makkelijk :p veel beter dan zo'n allochtoon die half nederlands half iets anders praat) en die heeft me een adres en zo gegeven waar ik hem heen moest sturen. Over maximaal 8 werkdagen zou ik een nieuwe Halo 3 krijgen. De enige kosten die ik heb volgens hem is de postzegel. Ik had namelijk de LCE.

16. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Xbox-service gebeld en vandaag stond UPS al voor me deur..(!) tering, ik had mijn Xbox 360 nog niet eens ingepakt, ik heb hem daarom snel in een grote schoenendoos gestopt (los).. hoop dat ie niet wordt beschadigd, want hij kan nu wel los heen en weer schudden.

Maar ik krijg toch een andere Xdoos als het goed is toch? :p

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  17. ThomasFresh

ThomasFresh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeiden tegen mij dat je hem ook niet in een xdoos moest inpakken, maar in een gewone. Dus je krijgt waarschijnlijk gewoon in dezelfde doos je xbox terug.

18. Dayuum

Dayuum Guest

Ik heb vandaag al 2x gebeld over die labels en ze zeide beide keer dat ze die labels zouden versturen en 3 uur later heb ik nog steeds niks

19. Reteketed

Reteketed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dayuum: Ik heb vandaag al 2x gebeld over die labels en ze zeide beide keer dat ze die labels zouden versturen en 3 uur later heb ik nog steeds niks.

Als het goed is hebben ze je bij de helpdesk van de xbox verteld dat als je de labels per mail gaat ontvangen dit max. 3 werkdagen kan duren... nog even geduld hebben dus.

20. Reteketed

Reteketed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik uit ervaring weet is dat je hem gewoon in een willekeurige doos terug gaat krijgen....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina