1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik dus ook! En een reparatie is wel aan te raden ja..


    Overigens even een updateetje van mijn kant: gisteren gebeld en een engelse medewerker aan de lijn gehad en ik zou terug gebeld worden omdat mijn reparatie al errrrggg lang duurde (20 juli opgestuurd)

    Vandaag maar even gebeld, ik had geen zin om te wachten totdat ze mij zouden terugbellen. Vrijsnel kreeg ik een medewerkster aan de lijn die mij vervolgens weer lang in de wacht zette maar nu krijg ik met 10 werkdagen een wirelessheadset en m'n xbox terug.

    Ben benieuwd! Ik bewaar in iedergeval de verzenddoos want ik heb weinig vertrouwen in m'n 360 nu het mijn derde 360 word.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  2. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor vandaag was het eindelijk eens mijn beurt, Ik heb een xbox van de release en heb nooit problemen gehad, vandaag blijft hij willekeurig hangen en geeft af en toe code 0102 (unknow error) kut dus. Maar effe bellen met de service desk ( hang al 5 min in de wacht)
    Na een gesprek van 10 min met aardige engelsman wacht ik op mijn label ...... ps zijn die gasten van UPS wel nederlands ????
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben eigenlijk best benieuwd of er een eerste komt met problemen met zijn Elite....:confused:
    (of wordt dat een apart topic?)
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik snap zowiezo niet hoe jullie engelse mensen aan de lijn kunnen krijgen, bellen jullie microsoft nederland wel? :confused: Ik heb 8x gebeld en altijd nederlands.
     
  5. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Woon in belgie, en kreeg een vrouwke die engels en duits sprak. Heb gewoon het normale nummer gebeld. Moest daarna weer 10 minuten wachten op een nederlandse. Heb trouwens zelfde probleem als jou justin2k5, mijne blijft ook hangen. Moest eerst de schrijf formateren met een code maar dat hielp niet, en nu wordt ie opgehaald.
     
  6. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan , nou ik ga mijn schijf niet formateren. Ik wacht nu op de label die ik per mail krijg.

    En ja ik heb gewoon het 0800 nr gebeld, maar stond wel 10 min in de wacht toen kreeg ik die engelsman ervoor. heb ik opzich geen problemen mee als ze je maar goed en netjes helpen.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  7. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb net een 360 gekocht, en bij de hd zegt ie dat er 11 gig vrij is, maar er is hooguit 2 in gebruik. Dan zegt ie dat de rest voor gebruik tijdens het gamen is gereserveerd ofzo, maar dan is er dus eigenlijk 8 gig minder voor eigen gebruik dan wat je in 1e instantie denkt?
     
  8. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je verwijdert dan onnodige dingen, geen save games ofzo. Maar wat voor label moet je uitprinten? Want hij vroeg heb je een printer en ik zo nee, en toen zei de dan moet het via post. Moet ik nu eerst op een label wachten? En mag er helemaal niets op de doos staan waar ik de xbox in moet doen?
     
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn 360 terug gekregen. :D :D :D :D

    20 aug opgestuurd. Dat zijn maar 10 werkdagen.

    Ik heb een splinter nieuwe terug gekregen.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht nu 9 werk dagen op me x360, 2 weken dus... Hmmz hoop dat hij netjes binnen de 15 dagen terug is, want er was een spoed reparatie beloofd..
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijne is vandaag weggegaan, hopelijk komt ie snel weer terug. Wel zonde van mijn Live abo want die loopt nu gewoon door.
     
  12. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt ook standaard 1 maand Xbox Live Gold Card als compensatie ;)
     
  13. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen heb je er zo weinig aan als je per creditcrad per jaar vooruit betaald =(
     
  14. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de service die MS verleent opzich wel goed, alleen jammer dat het zo'n slecht product is. (qua storingen/levensduur)
    Heb net mijn label ontvangen per mail, alleen die barcode op de doos plakken?
    Zal zo met UPS bellen, (komen ze ook op tijds afspraken aangezien ik fulltime werk)
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je de code van zo'n live kaart nog steeds gewoon invoeren en die maand word dan opgeteld bij je huidige abbo......dus je hebt er zeker wel wat aan....




    dan meld je aan de telefoon dat je hem op je werk wilt laten ophalen.......ze melden altijd hoe laat ze ongeveer komen...
     
  16. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze wel heel wat meer energie mogen steken in de mensen waarbij het allemaal niet zo soepeltjes verloopt.

    is dat zo? want bij microsoft konden ze mij niet bevestigen of dit inderdaad het geval is...maar goed ze schijnen wel meer niet te weten over hun eigen producten.
    zal het proberen als ik 'm ooit nog terug krijg ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  17. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al de reacties hier heb ik besloten om weer te bellen met de helpdesk, echter weer zonder succes.
    De man bleef ook bij zijn standpunt dat ik de xbox geopend zou hebben(uit onderzoek van de technische dienst).
    Ik vertelde hem over de zegel achter de faceplate, waarop hij antwoordde dat er binnen in de console meerdere zegels bevinden en dat de zegel aan de voorkant makkelijk vervangbaar zou zijn... nah ja!!
    Hij kon me geen nummer geven van de technische dienst, het enigste wat ik volgens hem kon doen is een klachtbrief sturen en hopen dat de technische dienst er nog eens wil naar gaan kijken.
    Ik blijf zwaar gefrustreerd over het feit dat ze me vals beschuldigen!

    ps sorry dat ik me bericht quote , maar vind het nogal een heftige situatie
     
  18. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zou je rechtsbijstand eens erop af sturen (als je die hebt)
    Mn boxje wordt morgen voor de eerste maal opgehaald.
    Hebben ze het lek al boven bij ms? of krijg ik straks weer een 360 met grote kans op defect ?
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen komt me 4de x360 hier, hopen dat hij nu wel goed is, geen games beschadigt of ROD... :confused:
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Vandaag een nieuwe 360 teruggekregen. Had hem 24 augustus opgestuurd, en nu al weer binnen.
    MFR dat van 21-08-2007, dus ik neem aan dat hij splinternieuw is:)
    Prima service microsoft!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina