Goedenavond allemaal.
Mijn beeld loopt vast en er verschijnen dan soms ook vervormingen op het beeld en soms gaat dit ook gepaard met een geluid uit mijn speakers (dus niet de xbox zelf) waar ik niet blij van word. De console loopt vast op verschillende momenten. Soms bijna direct wanneer ik opstart en soms pas na een aantal minuten tijdens een game. Kort voor dit probleem kon ik de xbox ook niet meer normaal met 1 druk op de power knop uitzetten. Het beeld werd dan wel zwart en de lichtjes om de power knop gingen ook uit maar de xbox zelf bleef nog draaien. Pas wanneer ik meerdere keren achter elkaar drukte ging de xbox echt uit. Met kort bedoel ik een aantal dagen voor het huidige probleem. NĂș kan ik de xbox wel met 1 druk uitzetten.
Ik heb mijn HDD cache verwijderd, hoewel dit verbazingwekkend snel ging dat ik niet eens het voortgang balkje zag veranderen. Aangezien het probleem zich ook voordoet zonder HDD denk ik dat het hier niet aan zal liggen. Ook de positie en liggend of staand maakt geen verschil. Eergister ook open gemaakt en gestofzuigd van binnen, maar dat heeft ook niet gewerkt.
Er verschijnt geen error en er gaan ook geen rooie lichtjes branden.
Het gaat trouwens om de eerste, mag ik generatie zeggen? Die witte, zelfs zonder HDMI poort.
Laatst bewerkt: 20 feb 2012