1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik had mijn Xbox een tijdje bij mijn ma staan, maar nu heb ik hem weer mee teruggenomen. Nu is het probleem dat als ik hem aansluit op mijn eigen TV hij blijft aangeven dat er Geen Signaal is, maar als ik de Xbox aansluit op de TV in de woonkamer dat die het dan wel gewoon doet.

Wat moet ik doen.

Oja, dat Y + RT werkt niet echt bij mij.

Heb ook al een andere HDMI ingang geprobeerd en een andere kabel.

:'-(

2. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vanavond komt er een gebrom uit de DVD-speler van mijn xbox 360 slim. Hebben meer mensen hier last van en/of weet iemand wat dit is?

3. xThe DonHD

xThe DonHD Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even weer op je ma's tv aansluiten. Video instellingen veranderen naar een lage resolutie. Aansluiten op jou tv en weer je instellingen goed zetten. ;)

4. layda

layda Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo XBW leden,

Ik heb een tijdje de forums afgezocht voordat ik een nieuwe thread ging maken.
    ------------------------
    Dit is het probleem:

Xbox gaat wel aan ( Ik hoor de fans aangaan ).
    Xbox geeft geen geluid noch beeld.
    Xbox vind geen controllers meer.

Ik heb geprobeert:

HDMI --> Scart vervangen.
    Andere TV.
    Frontje erafhalen en checken ( Volgens Xbox.com )
    Alle kabels meerdere malen gechecked of ze goed zitten.

Iemand die dit heeft meegemaakt ? Ik wel en zoek daarom hier voor hulp.

Dankje

Ps. Gerantie is voorbij, dus Xbox bellen heeft geen zin denk ik ? :confused:

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Mijn Xbox slim loopt de laatste week constant vast.
    Deze is net 1,5 oud..
    Zat net even te kijken op de Xbox site en je kan nu blijkbaar een reparatie aanvragen..
    Word de Xbox nu opgehaald door UPS?
    Of moet je hem nu zelf opsturen??
    Paar jaar geleden kwamen UPS nog aan de deur maar kom er nu niet helemaal uit op de site...
    Tnx..

6. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf mijn xbox vorige week aangemeld voor reparatie. UPS kwam de xbox toen aan huis afhalen. Je moet er alleen voor zorgen dat de xbox is ingepakt in een doos.
    Repartie gaat wel heel snel bij microsoft. 12 Juni aangemeld en hij wordt nu al weer teruggestuurd.

7. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Net reparatie aangevraagd en zn bon uit geprint..
    weet iemand wat ik in moet vullen op de site van UPS voor de afhaal service?

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hebben meer mensen het probleem dat xbox niet alle files in een playlist laat zien? Maar de helft van mijn mp3 collectie kan ik afspelen met xbox, de rest laat hij niet zien..

9. Moracin

Moracin Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox360 gaf gister na 5 jaar trouwe dienst een RROD, 3 rode knipperende lampjes.
    Hij gaf nog even een teken van leven toen ik de power supply rechtstreeks op een stopcontact aansloot inplaats van via een verlengsnoer maar dat was maar van korte duur.

Omdat mijn xbox al 5 jaar oud is heb ik geen garantie meer.
    Opsturen naar xbox kost dus minimaal 70 euro volgens mij.

Zijn dit de enige kosten of komen hier nog reparatie kosten bovenop?
    En is m'n xbox wel te repareren?

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Microsoft even bellen maar denk dat je beter een nieuwe Xdoos kan kopen... inplaats die oude te laten repareren.

11. Moracin

Moracin Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de mensen die van die Reflows of X-clamp fixes aanbieden. Is dat een beetje betrouwbaar?

12. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Nu 2 keer achter elkaar overheating error, twee rode lampjes op m'n xbox. Toch is hij eigenlijk helemaal niet warm. Mijn power supply daarentegen is bloedheet. Kan het daaraan liggen, of is het toch m'n xbox zelf?

EDIT: nieuwe adapter, zelfde gezeur...

Laatst bewerkt: 30 jun 2012
  13. voetbalkenner

voetbalkenner Member

Leuk Bevonden:
    0
    defecte dvd

Weet iemand hier of je zonder problemen een dvd drive van een xbox 360 kunt vervangen? Hoe zit dat met live? En waar vind ik een goedkope?

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Het -kan-, maar daar is ook alles mee gezegd. Het is in ieder geval geen kwestie van inprikken en gaan. Als je ook nog op live wil kunnen zal je ook moeten zorgen voor een exact identiek model, en het één en ander qua software doen. Als je geen idee hebt hoe of wat, zou ik iemand zoeken die wel weet hoe.

15. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Antwoord gekregen in het Gamen in Surround/Dolby Digital topic

Ik heb vorige week niet iets al te slim gedaan. Ik heb behoorlijk snel een externe hdd (films) uit de xbox 360 gehaald toen die nog aanstond, en erna weer terug in gedaan. Daarna was er een kleine storing. Er was een klein knetterend geluid. Mijn xbox geeft heeft voortaan opstart problemen , start wel gewoon op maar duurt wat langer en strepen bij het opstarten (die niet weg gaan) door middel van een klein corrigerende tikje doet ie het gewoon weer normaal en blijft ie de rest van standby tijd ook normaal werken.

Wat kan het probleem zijn? Xbox 360 die langszaam dood gaat?
    Vanwege geen reacties heb ik dit probleem ook bij het geluids topic geplaatst.

Alvast bedankt,
    Mvg,
    Ramon

Laatst bewerkt: 8 jul 2012
  16. lqs x coolguy x

lqs x coolguy x Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox 360 gekregen voor mijn verjaardag samen met een tritton AX 180 headset, maar ik speel met hdmi, en als je het de input voor de headset in je xbox steekt samen met je HDMI, is het nogal krap, de input voor de headset heeft mijn HDMI kapotgemaakt, is er garantie op? Ik kon er niets aan doen...

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Mijn Xbox kan ook geen warmte meer aan, met dit weer is het 2 minuten spelen en hij valt uit van de warmte. De achterkant is gelijk snik heet. Is hier wat aan te doen of is mijn Xbox klaar?

18. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HELP HELP HELP:mad:

Mijn xbox 360 elite mw2 limited edition krijgt 3 rode lampjes, en de voeding heeft een oranje lampje.
    Hij start op en als het dashboard is geladen sluit hij zichzelf af en krijgt hij de lampjes, de tweede keer dat ik het probeerde kwam hij bij een wedstrijd opstarten bij fifa 12 en sloot zichzelf af.
    Nu heb ik het nog een keer geprobeerd en hij komt steeds wat verder, dan sluit hij zichzelf af en krijgt drie rode lampjes

Oplossing?

Alvast bedankt:D

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    helpdesk bellen

20. Harmpie21

Harmpie21 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb the ring of dead op mijn xbox 1ste gen, deze heb ik geprobeerd te repareren met de X-Clamp fix, aangezien de xbox 3 v/d 4 lampjes branden. Daarna alles netjes in elkaar gezet, maar hij doet het nog steeds niet... Nog steeds zelfde melding. Weet iemand misschien wat ik verkeerd heb gedaan?

Alvast bedankt voor de moeite...

Met vriendelijke Groet,
    Harmpie21

Deel Deze Pagina