[XOne] Problemen met XBox LIVE

Discussie in 'Games' gestart door ChillenDerWijs, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChillenDerWijs

ChillenDerWijs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn XBox LIVE verbinding. Ik heb zelf een XBox LIVE gold account, waarmee ik mezelf gewoon kan aanmelden en online kan gamen. Nu heeft mijn zusje een XBox LIVE Gold membership aangevraagd voor haar eigen account, maar telkens als ik probeer te connecten om het te activeren krijgt mijn XBox geen verbinding met XBox LIVE waardoor ik haar Gold account niet kan activeren. Tevens zijn er soms problemen met het connecten van mijn eigen account.

Telkens wanneer hij niet weet te connecten krijg ik de foutmelding dat mijn MTU setting in mijn router niet goed zou zijn, terwijl die wel goed staat. Andere opties van wat het probleem zou kunnen zijn krijg ik niet waardoor ik simpelweg dus vast loop op telkens weer hetzelfde probleem. Nu heb ik ook al eens geprobeert om de XBox 360 direct op de modem aan te sluiten en kreeg ik exact hetzelfde probleem voorgeschoteld. Kortom ik kan op mijn eigen account wel online (soms ook niet) en ik kan het account van mijn zusje niet eens aanmelden voor XBox LIVE omdat hij dan zogezegd geen verbinding met XBox LIVE kan maken terwijl ik bijvoorbeeld luttele seconden ervoor op mijn eigen account online was.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Bij voorbaat dank.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    In de volgende thread staat een lijstje , wil deze even doorlezen en onderaan de thread jouw gegevens plaatsen.

[X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2]
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121516

Dit probleem doet zich voor als uw router of de gateway niet compatibel is met Xbox Live of als uw router of de gateway een onjuiste MTU-instelling heeft.

Graag zoveel mogelijk gegevens zoals merk modem en router !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina