Ik heb precies hetzelfde als jij, elke keer als ik mijn xbox (met KotOR) opstart geeft hij dirtydisc aan, dan zet ik em ff opnieuw aan en doet ie et
Geweldige game 1 x vast blijven staan bij mij. Voor de rest niet echt erge dingen ofzo alleen soms loop je bijv. door een gang en dan blijft ie even vaststaan en dan sta je opeens aan het einde van de gang . Beetje vreemd af en toe maar hij werkt eigenlijk voor de rest prima.
Heb tijdens het spelen van KotOR nog nooit een dirty disc error gehad, wel tijdens het spelen van andere spellen. KotOR loopt alles wel fijn, op een paar kleine dingen na, alleen bij andere games loopt ie nu te kloten. Het was bij mij trouwens ook zo dat in het begin niks mis was, en hoe verder ik kwam hoe meer last ik ervan ging hebben.
shit man, nu moet ik weer denken of ik het spel wel zal kopen, weet dat het een goed spel is, maar ik wil niet dat mijn xbox (sorry dat ik het zeg) verneukt wordt, want ik ga nog veel spelen kopen, en ik heb geen garantie, maar als mijn xbox het niet doet, hoef ik die spellen ook niet te kopen
mja wat een k***er spel sorry maar dit is dus echt kut mijne ook NA KOTOR kotor zelf doet het wel maar pirates of the carribean en freedom fighters zijn opgeneukt en starten soms niet eens op
Kan het niet zijn dat het gewoon aan de dvd-drive ligt. Ik had ook problemen bij bepaalde spellen. Er is ondertussen een nieuwe drive in gezet, na overleg met de help-desk. Nog net binnen de garantietijd gelukkig. De echte problemen kwamen bij mij pas bovenwater bij de nieuwere spellen. Achteraf bliijkt dat de oude drive moeite had met het inlezen... duurde vaak lang (bij Morrowind) en hij was nogal luidruchtig bij het lezen. Mijn Xbox was ook één wat oudere van kort na de NL launch. Over dit disc-probleem is al heel geschreven in het forum van xbox.xom. Het gaat om de eerste Xbox-en met een bepaald merk drive (Thompson???)
Ik heb ff gekeken, maar ik heb volgens mij ook nog de oudste xbox. Ik stop er nu een ander spel in om te kijken of alles het goed doet.
ik heb een xbox met een thompson... en hoeveel garantie kreeg je nou op de xbox..want ik heb me xbox vorige jaar Juli gekocht! heb Kotor nog niet,maar just in case!
Ik heb nu een stuk of 5 verschillende lvl's van Halo geladen op verschillende moeilijkheidsgraden. Eerst bleef het laadscherm nooit hangen, maar nu blijft hij iedere keer op ongeveer 1/4 en 3/4 een paar seconden stil staan Ik ga dus naar de helpdesk bellen om het te laten fixen. Volgens mij krijg je standaard 2 jaar. (staat 1 jaar op de bon, maar dat is door nieuwe wetten verandert. Maar Microsoft doet niet moeilijk met die service. Zonder garantie wordt je ook vaak geholpen)
Slecht nieuws om dit te horen Was van plan deze over een tijde te halen maar maybe kan ik beter wachten op een update waarin het probleem gefixed is!? Anyway, over de garantie van Microsoft; Ik heb er 1 x gebruik van gemaakt ivm een kapotte controller, maar toen deden ze ook totaal niet moeilijk hoor. Ik neem aan dat hun service gewoon doorgaat.
Weet iemand eigenlijk wat precies het probleem veroorzaakt? Ik heb gehoord dat het aan de dvd-drive ligt. Maar is dat zeker? Ik hoop niet dat ik mijn xbox terug krijg zonder mijn saves omdat er iets anders kapot was. Het is zeker jammer dat zo'n goed spel zo'n fout (?) erin heeft zitten.
Ik heb nog even op het forum gezocht.. Hier kun je ook het een en ander vinden... http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=17707&highlight=thomson Ik weet niet of er problemen zijn met de nieuwere xbox-en met een thomson drive. Bij de oudere modellen schijnen problemen met deze drive wat vaker voor te komen. Ik speel KOTOR ook, maar heb tot nu toe geen problemen. Als ik naar de vorm van het "gat" van de vervangen drive in mijn xbox kijk (langwerpig) zou ook deze drive een thomson moeten zijn.
Volgens deze site heb ik een Thomson, maar ik heb hem toch al na de eerste of tweede prijsdrop gekocht. Dus een redelijk oude xbox. http://precisionmods.com/xbox-dvdrom.htm
Ook elders in de wereld doen deze problemen zich voor "...after many different attempts, and things, i ejected the disk and when i push the disk tray back in, it tells me the disk is damaged or dirty. it is PERFECTLY CLEAN. is this an xbox problem, or a kotor problem?and if so how can i get in contact with someone to help me/replace the xbox/replace kotor??.." http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=4696660 of kijk hier eens... http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=4656712 Hiet wordt gesteld dat het aan KOTOR ligt... veel bugs.
weet iemand de email adres van microsoft, stuur dan even een mailtje, en moet je dat dan in het engels doen, alvast bedankt