Volgens die 2e link van Outlander wordt je harde schijf gewist als je hem opstuurt . Damn, dan ben ik genaaid. Halo op Legendary, 100en uren Morrowind, en nog veel meer spellen pleiten . Ik moet toch maar even denken of ik hem opstuur of niet
@da_master_chief Bij mij stond gelukkig alles nog op de harde schijf, na vervanging van de dvd-diskdrive. De oude HD hebben ze laten zitten. Ik denk dat ze niet zomaar alles vervangen. Ik heb ook nog even in het forum bij BioWare gekeken... http://swforums.bioware.com/viewtopic.html?topic=258731&forum=26&sp=15 Mitchell Fujino Quality Assurance schrijft... I doubt KotOR is damaging anyone's XBox. However, we do use so much of the XBox's potential that if your XBox is already damaged in any way, you'll probably see it with our game. The skipping/choppy cutscenes are exactly what I saw after I dropped my test XBox. (and after dropping it, other games still worked well, but KotOR started skipping.) Makes sense, because a misaligned laser will require more re-reads from the drive, thus slowing everything down. Sorry that this isn't really useful information, unless you are able to replace the DVD drive in your XBox like that other guy did. (and I think that voids your warranty.)
Ik heb m'n xbox in januari 2003 gekocht en volgens http://precisionmods.com/xbox-dvdrom.htm heb ik eentje van Phillips. Betekend dat dat ik ook problemen kan gaan verwachten met KOTOR? Ik wou hem namelijk vanavond bestellen.
Ja ik heb ook problemen met KotOR spel...disk error en nu liep hij bij het laden van een veld vast...het spel zit gewoon vol met bugs...ik heb geen problemen met andere spellen gelukkig dus het zit wel goed....
Ik heb met KOTOR nog geen fouten meegemaakt. Andere games heb ik niet gespeelt sinds ik vrijdag KOTOR heb gehaald. Ik begin wel angstig te worden van al deze problemen. Ik heb ook de oudste xbox, met de Thompson. Zijn er bepaalde spellen die echt veel problemen tonen na KOTOR?
Hoe kun je nou zien of je een thompson dvd drive hebt? En komt het nu dus alleen/voornamelijk voor by mensen met een thompson drive?
@Yi-Long Kijk even terug op pag3 ... bij de post van da_master_chief, daar staat de link naar een site.
dis makkelijker keb nu al me save files weg gegooid...(khad star wars toch uitgespeeld) jullie horen morgen of het verandering brengt
het is werkelijk niet te geloven heb al me shit weg gegooid dus..me xbox doet het weer hij liep zowat elk lading scherm vast met freedom fighters keb er nou al een stuk of 7 gehad...me is blij again
@Lars wil je zeggen dat het door de save's van KOTOR kwam? Als dat zo is stuur dan even een mailtje naar die kwaliteitsman van BIOWARE. Dan hebben ze echt een probleem. Moeten we Moskowicsz of Spong inhuren!?
dat durf ik niet te zeggen maar als iedereen hier problemen heeft NA kotor ik had gewoon al me saves weg gegooid jammer dan maarja misschien had KOTOR andere saves "geinfecteerd" ofzo dus
ik heb zelf een thomson mei 2002 gekocht wat dan? is het probleem niet met de samsung dan? edit/ ik kan het nu denk ik wel bevestigen dat KOTOR je driver of HD iets mee doet waardoor je andere spellen het gewoon niet goed of zelfs helemaal niet doen sinds ik het eraf heb gegooid werkt alles weer beetje toevallig hè :{ je moet ook wel over de oude save files schrijven he slimbo met RPGS zou ik wel altijd minimaal 2 save files houden maar niet telkens een nieuwe file
Het zou mooi zijn als het daar aan ligt. Eerst ff het spel uitspelen en dan kan ik het ook proberen. Ik zit nu al op die planeet bij de Tri Force. Maar ik vraag me af of het probleem terug kan komen nadat ik een nieuwe dvd speler erin laat bouwen (als dat nog nodig mocht zijn) Zijn er dus al mensen met de nieuwste (samsung) die er last van hebben?
Op zicht valt het wel mee. Hier en daar een bug dus en geluid wegvallen das wel irri alleen geen last met andere games gehad.
jammer genoeg kan ik nog niet oordelen over bugs..heb het spel besteld bij dvdcrave. ze hebben hem vorige week maandag verstuurd..verwacht hem Morgen of woensdag...maar maak me zorgen omdat i keen tomson drive heb.