Ik ben even gestopt met het spelen van KOTOR tot ermeer duidelijkheid is over het probleem. Komt er een patch? Wel jammer als we hier op moeten wachten. Ik dacht dat ik met een console van dat pc-gedoe af was.
SHIT!!!...Ik heb dus ook een Thomson Drive Echt een naai-streek dit... Hmmmm....dan maar voor Colin 4 gaan sparen (kan ik tenminste tegen mijn Girlfriend spelen )
Omdat een paar mensen er last van hebben, waaronder ik hoeft niet meteen iedereen er last van te hebben. O.a. maarten=xbox heeft KOTOR al 3x uitgespeeld en helemaal geen problemen zover ik van hem gehoord heb. Maar hij heeft wel een Thompson drive. Ik moet nu ff Darth Malak verslaan en dan heb ik hem uitgespeeld, maar dat zal ff tot morgen moeten wachten omdat ik mijn xbox nu niet meer aan mag zetten van mijn ouders. Daarna gooi ik mijn saves eraf en dan kijk ik of alles weer werkt.
Ja maar nu ben ik wel gewoon angstig om dat spel te kopen omdat ikw eet dat ik er problemen mee KAN krijgen, dus dan laat ik hem voorlopig nog maar liever ff liggen, totdat er OF een patch uitkomt die het probleem fixed, OF er gewoon duidelijkheid is dat het type drive er niet zoveel toedoet, maar dat het ergens anders aan ligt... Eigenlijk wel jammer, want hoewel ik niet echt een Star Wars fan ben ofzo, klinkt dit spel toch steeds en steeds cooler, naarmate ik er meer over lees Maar ja, zoals eerder gezegd, het zijn nu erg goede tijden voor xbox-gamers en er zijn en komen erg veel goede spellen uit deze periode; Ben ERG blij met mijn boxie Mijn vriendin iets minder nog maar komt wel... (Zij wil nog steeds alleen maar dreamcast spelen ivm Puzzle Fighter en de iets makkelijkere controllers....ik moet nog steeds een controller S voor haar halen...)
Ik heb het spel nu bijna uitgespeeld. Maar echt veel problemen heb ik niet, ik zou hem gewoon kopen. Kan me niet voorstellen dat ze een spel verkopen vol bugs die je xdoos verneukt. Dus kopen die handel.
hehe, heb hem eindelijk uitgespeeld en meteen de saves eraf gegooid. Ik kan niet 100% zeker zeggen dat mijn xbox weer beter laad. Maar ik heb 1x de tijd bijgehouden. Bij Halo laadde the library voordat ik de save wistte in ongeveer 30 s, daarna net iets onder de 20. Maar de laadtijd was weer korter toen ik daarna de library opstartte, dus ik weet niet zeker of het daar aan ligt. Maar ook in filmpjes zie ik nu geen framedrops meer, terwijl ik ze voordat ik de saves wiste een paar keer gezien heb bij Halo. Ik ga Microsoft dus nog ff niet lastig vallen zolang ik verder geen problemen meer heb.
ik heb nog geen probleem gehad met kotor en ik blijf gewoon doorspelen, kheb mun xdoos al een x eerder moete late opsturen naar micro$oft en dat duurde maar 4 dage dus tja daar zal ik nie mee zitte, verder is mijn xdoos raar gaan doen na een hele lange tijd dat ik morrowind speelde, ik was een x bezig met drankjes maken opdrinken en gelijk meer maken, dat ware inteligents drankjes, dus ikke zo verder gaan, en ineens had ik 1.5 miljard inteligents, ikke verder gaan, toen ineens -1.5 miljard, ikke verdaer gaan en een paar levitate drankjes gemaakt, ikke eenstje drinken, ik druk vooruit, en mun ventje was ineens aan de andere kant van de world na flink wa loade, ikke nog un x maar toen bleefie hangen, daarna deedie heel raar, en wat blijkt, de mobo was stuk achja zo heeft iedereen wel wat met un bepaalt spel
Ik heb de Thompson en ik heb al ruime tijd KOTOR gespeelt maar ik heb nog geen enkel probleem gehad. Thank god!
Je zou ook kunnen de drive die xboxen hadden in de tijd vanaf de launch tot aan de segapack (vanaf het segapack kregen ze Philips drives)
Je hebt ook nog de Samsung Drive. en mijn broertje kocht zijn Xbox met het Sega Pack, en daar zat de Samsung drive in...
hm ik heb KOTOR ook ondertussen al ongeveer 2 keer uit gespeeld en ik heb ook zon "tompson" drive en bij mij doet alles t gewoon. ...al moet ik wel zeggen dat Soul Calibur 2 ook wel heel heel erg phat is dus misschien heb ik er niet echt op gelet ofzo omdat ik Soul Calibur aant spelen was. . Volgens mij is er echt niets aan de hand ofzo nadat je t spel uit heb gespeeld. Ik zou zeggen : geniet van KOTOR en zit niet te denken aan xboxen die onmiddelijk ontploffen als je m heb uit gespeeld. Het spel is ZEKER de moeite waard en zou eigenlijk verpest worden als je t niet uit speelt omdat je xbox zogenaamd in stukken vliegt.
nee en als je doos kapot is kun je hem gewoon opsturen, en ondertusse heb je ook van kotor kunne geniete
ik heb Thomson. KotORs tussenfilmpje hakkelen en stotteren over het beeld, vooral de scenes in de ruimte. Cutscenes met gesprekken smooth, gameplay ook. Bij het laden blijft ie hangen... Moet ik nu Actvision bellen (ligt het aan KOTOR schijfje) of MS (Xbox is de dader) snif, ik wil niet mijn legendary savegames kwijt!!!!
Ik denk dat als je veel saves hebt je hardeschijf "trager" wordt net als windows op een volle pc en dat dat die "problemen" veroorzaakt. Ik zou zeggen houd die save games een beetje in de hand en plof er anders een stel op je memory unit,ook als je hem op zou moeten sturen,heb ik ook gedaan. Ik zit overigens op 40 uur en heb een vastloperjte gehad that's it
heb n's effe gekeken ... 1 kotor save is 1600 blocks !!! een memory unit is 8 mb is geloof ik ergens rond de 402 blocks.. een save game is dus ergens om en nabij de 24 MB !!!! als je er dan rondom de 100 op heb staan 2400 MB !!!! dit kost gewoon onnodig veel ruimte en vermoedelijk ook snelheid want het te gebruiken data gebied wordt veel groter ....hou die save games op een minimum !!!!