1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met xbox :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door One Mike, 16 nov 2004.

  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig kans. Ik probeerde dit ook tot 2 maal toe. Maar ze wilden mijn xbox niet kostenloos reparen. En ik ga geen 130 euro betalen voor die reparatie, dan kun je beter een nieuwe halen.

    Heeft iemand ervaring met die spuitbus met lucht?
     
  2. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft ook helemaal geen 130 euro te betalen, daarvoor is de speler te snel stuk. Het is normaal dat als de garantietermijn verlopen is, je een gedeelte van de kosten voor je rekening neemt. Het hele bedrag betalen hoeft niet, daarvoor is het apparaat te nieuw. Een redelijke prijs die je betaalt ligt tussen de 25 en 50 procent van het reparatiebedrag, dus in dit geval ben je maximaal 65 euro kwijt. Maar dit moet natuurlijk wel eerst overeengekomen worden door beide partijen...
     
  3. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zeggen hun dan dat de kosten op 130 euro neerkomen?

    Ik heb gister PES 4 ontvangen. De 1e match mode potjes gingen goed. Ik had dus goede hoop. Ik ga M-league spelen en wat gebeurt er??? Disc is dirty or damaged :mad: . Weer een nieuw spel dat ik niet normaal kan spelen!
     
  4. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb PES 4 en kan niet spelen. En ja mijn xbox valt buiten de garantie. Lenscleaner wordt geadviseerd door MS helpdesk (werkt bij mij niet). Het wordt dus of de spuitbus met lucht of een nieuwe.

    Maar wat ik zo vreemd vind is dat oudere games het wel doen. Ik heb gister wel DTM 2 en Colin 3 kunnen spelen. Dit lijkt mij dat er dan met de drive niets aan de hand is. Ligt het dan aan de nieuwe generatie games???
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben meer mensen die PES 4 hebben er erg veel problemen met de "disc dirty or damaged" error
     
  6. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik heb ook met PES 4 en Halo 2 problemen met dirty disc errors. Maar ik de Xbox al dan vanaf de launch en ik heb het gevoel dat hij langzaam een beetje dood aan het bloeden is. Ik ben daarom ook sterk aan het denken om een nieuwe Xbox te kopen.

    ps. Hoeveel is een nieuwe Xbox momenteel in de winkel?
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    149 kaal
     
  8. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt.
     

Deel Deze Pagina