1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen NA NXE Update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xandorra, 29 nov 2008.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Vanavond wilde mijn broertje een film kijken op zijn xbox en na de update speelt ie sommige films niet meer af. alle games schijnen wel gewoon te werken.
    Rare is dat de films het op mijn xbox het wel gewoon doen.

    Wie heeft nog meer last van dit probleem,en weet eventueel een oplossing


    Groetjes,
     
  2. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik hoopte net even Boondocks Saints te kijken op mijn 360, speelde hij enkel het geluid af met een xbox 360 achtergrond logo.
    Hij wist dus dat het een dvd was, maar geen beeld. Op pc geen problemen.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb hetzelfde bij mij is het zelfs zo erg dat ik bij sommige game trailers geen geluid heb, beeld heb ik wel bij alles maar geen geluid bij divx films en bij sommige game trailers. Raarrrrr... mag hopen dat ze er snel een oplossing voor hebben, was net gewend aan het kijken van series via hdmi :mad:
     
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik ben blij dat ik er zelf geen last van heb omdat ik altijd film kijk via mijn xbox.
    Vooralsnog werkt alles bij mij,alleen dus bij m'n broertje niet.
    Ik had gelezen dat er meerdere er last van hebben maar dat er vanaf de kant van Microsoft weinig tot geen teken van leven is :mad:
     
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de NXE update heb ik problemen wanneer ik mijn HD-DVD's bekijk. Om de zoveel tijd wordt het beeld heel ff zwart alsof het signaal voor een halve seconde wegvalt.

    Soms gebeurt er ook een kwartier lang niks en soms gebeurt het om de minuut.

    Aan de HDMI kabel ligt het geloof ik niet want het er tijdens het gamen geen last van.

    Iemand anders hier ook problemen mee sinds de NXE update?
     
  6. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook problemen met het afspelen van DVDs na de update. Af en toe hapert de playback heel erg, en daarna gaat de framerate juist weer omhoog. Dit is ook het geval als ik DiVX afspeel, bijvoorbeeld vanaf een USB stick. Voorheen had ik hier geen last van.
     
  7. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds dit probleem via HDMI op mijn BenQ G2400W monitor: foutmelding "Secure HDCP link not found" met groot XBOX 360 logo en enkel geluid van dvd menu.
    Had naar de XBOX helpdesk gebeld gisteren, zeiden ze tegen mij om het eens met een andere soort kabel te proberen. Nou, daar ben ik niks mee want ik wil full HD via HDMI, geen simpel VGA kabeltje.
    Mss maar een klacht laten opmaken zodat ze mss bij de volgende update het oplossen?

    EDIT: na een zoekactie op het web zag ik dat er nog veel meer mensen dit probleem hebben.
    Hoop echt dat ze er snel een oplossing voor hebben.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd, ik vind het echt heel erg raar dat MS dit probleem blijkbaar niet kent. Want er zijn idd heel veel mensen die last hebben sinds de update dat ze of geen geluid hebben of zelfs geen beeld hebben bij dvd's/divx/gametrailers (van hun eigen marktplace). Ik moet nu elke keer als ik een divx aflevering van een serie heb gekekenen ik wil er daarna nog een aflevering zien me tv uit doen en dan weer aan en dan heb ik weer geluid! Voor de update had ik nergens last van en het ligt niet aan me tv en ook niet aan de HDMI, ze zorgen maar dat er een patch komt!
     
  9. kutmanager

    kutmanager Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen geluid na update nxe

    Ik heb al 2 weken geen geluid meer op mijn xbox 360
    dit is sinds de nxe update.
    Ik kan de xbox alleen via hdmi aansluiten en dat werkt nu niet meer tenminste geen geluid.
    Heb al 2 keer gebeld met microsoft maar die doen er vrij lakoniek over
    oftewel ik moet het maar uitzoeken.
    :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

    meer mensen dit probleem ?
     
  10. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij mij stuurt hij ook geen geluid meer over HDMI.
    Ik gebruik nu dan maar een zelfgemaakte audio dongle voor geluid.
    Maar het is duidelijk dat de NXE update voor veel overlast zorgt bij HDMI gebruikers
     
  11. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze monitor ook, maar zonder problemen.. Elite --> HDMI
    Had je dat voor de update niet??
     
  12. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geen problemen voor de update.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dit probleem wordt echt zoooooo vervelend he, kan geen eens normaal een gametrailer kijken van marketplace. :mad: En die kut avatar maar door blijven gaan met glimlachen...
     

Deel Deze Pagina