Die was gratis ivm het 5 jarig bestaan van Live. Die was gratis te downloaden op die dag. Je moest er dus snel bij zijn. Althans dat denk ik, geen idee of ie nu nog steeds gratis te downloaden is.
Ik vind het tog best netjes hoor dat ze dit compenseren. Zo`n arcade game kost tog meestal 800ms point en dat is dus 9 of tien euro. Microsoft heeft het gewoon verkeerd ingeschat en daardoor is de verbinding nu brak. Maar ze kunnen moeilijk 12 miljoen mensen een code voor een maand sturen van XBL. Dus is dit tog best een fatsoenlijke manier van compenseren. Beetje relativeren.
Mee eens toch hoop ik dat het snel voorbij is want dit is toch wel heel vervelend. Dus hoop wel dat ze met betere servers enzo bezig zijn.
Ik kom sinds vanochtend helemaal niet meer op live... Meer mensen die hier last van hebben? Edit: Laat maar, kan alweer online!
f#ck die arcade game... laten ze de rotzooi maar fixen. Kan de console nu rond 20.30 wel uit doen want gamen is er niet meer bij. En zeker in het weekend gaat het k%t
Ja, maar een belofte = een belofte. En het is al 4 Januari aangekondigd. Zit wel te wachten op een compensatie
Ik niet want het word.. of iets wat we al gratis aangeboden hebben gehad... of iets wat niemand wil..... Zit jij te wachten op Joust bijvoorbeeld?
Gezien . btw, Dashboard laad érg traag. Is dat bij jullie ook zo? Zat me net te verheugen op de Weekend voor Xbox Live
Als het goed is zijn de problemen nu verholpen, tenminste dat geeft ms zelf aan. Maak jij toevallig gebruik van msn op je 360? Automatisch aanmelden dus? Ja ik ben benieuwd lijkt me wel een aardige game