[XOne] Problemen xbox live

Discussie in 'Games' gestart door Cybeln, 4 jan 2008.

  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de link die ik eerder gaf. Staat op frontpage van xboxworld zelf. : http://archief.xboxworld.nl/news/9773/volgende-week-gratis-xbox-live-titel-voor-matige-service/

    Heb het nog op 2 andere plaatsen ook gelezen hoor maar xbw is feit feit feit. :cool:

    Overigens gaf ik zelf ook al aan volgens microsoft zelf. Ikzelf kreeg gister een laadtijd van 1/2 minuten voordat ik live ook maar opkwam. (Weet verder niet of dat aan me internetkabel lag of aan live)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  2. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou denken dat ze alles op orde hebben voor ze de compensatie geven maar het werkt gewoon nog steeds voor geen meter. Ik moet echt lang wachten voor m'n dashboard er is. Het lijkt wel of je op een trage website zit te wachten en dan staan er ook nog eens op elke blade advertenties terwijl je er voor betaald. Alles bij elkaar genomen vind ik het echt irritant worden.

    Microsoft gedraagt zich echt als een te groot bedrijf zonder enig respect of liefde voor hun klanten. Voor m'n gevoel denken ze dat, als ze er maar zo min mogelijk over zeggen, het wel gewoon overwaait. Undertow is aangeboden als excuus maar ook om te vieren dat Live zo'n succes is. Nou.. wat een succes als je niet eens Live op komt om die game te downloaden..

    Toen de NPD cijfers er waren waarin de gamesverkopen van het afgelopen jaar werden getoond had Microsoft binnen een dag het persbericht klaar over hoe goed het allemaal wel niet ging met de Xbox.. Toen Live er uit lag duurde het minstens een week voor iemand er 's aan dacht om iets te laten horen aan de klanten.

    Als het zo goed gaat met de 360 en met Live waarom hebben ze er dan niet voor gezorgd dat de capaciteit voor Live is uitgebreid? Er kwamen deze kerst bakken met geld binnen aan consoles, games en abonnementen maar het lukt een van de grootse bedrijven op aarde, die nota bene zelf server-software maken niet eens om een online service draaiende te houden. Ongelovelijk..
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2008

Deel Deze Pagina