1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Processor draait op 100%

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Elendill2003, 15 sep 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik heb CCleaner gedraaid, hoop zooi opgeschoond en bestanden verwijderd....ben nu opnieuw een game aan het installeren maar de processor wordt nog steeds tot 50% belast en het gaat nog even traag als voorheen.

2. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Check tijdens de installatie welk proces de 50 procent belasting bereikt.
    En probeer tijdelijk de on-access scan uit te zetten van Norton.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Norton uitgeschakeld maar het mag nog steeds niet baten. Het gekke is ook dat ik in de lijst van processen niet kan terugvinden welk proces zoveel van de CPU in gebruik neemt. De waarden blijven hetzelfde zoals die zijn voordat ik ga installeren.

4. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    En dat heb je alleen tijdens de installatie? Je hebt een dual core processor dus waarschijnlijk kun je in de taskmanager twee schermen zien met cpu gebruik. Het lijkt er dus op dat die 50 procent (gemiddelde cpu load) die je ziet, 1 core is die op 100 procent belasting staat. En de andere core wordt vrijgehouden voor andere cpu werk. Mij lijkt het eerder normaal gedrag, alleen is je systeem nu er meer op staat dan tijdens de eerste dagen waardoor je pc nu iets trager is geworden. En dit valt je nu meer op vooral omdat je zo intensief naar een oorzaak aan het zoeken bent. Kun je helemaal niets doen als de installer draait? Of kun je wel werken maar merk je dat het systeem tijdelijk trager is?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jawel ik kan MSNen, op internet surfen....van alles eigenlijk. Ben nu ook aan het installeren terwijl ik dit bericht typ.

Maar dat die CPU zo belast wordt heb ik idd alleen tijdens het installeren. Ik heb alleen het idee dat het installeren een stuk trager gaat dan een paar dagen geleden, hij doet er behoorlijk lang (lees : ongeveer 20 minuten bij Oblivion, ongeveer een half uur voor de Command & Conquer : The First Decade box) over voordat een game geinstalleerd is.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja je pc word ook logischerwijs langzamer naar mate je hem in gebruik hebt. Allerlei verwijzingen in het register bijvoorbeeld die een Res.cleaner er niet zomaar uit krijgt. Ook het feit dat je meer data op je hard disk hebt staan zorgt voor meer "wachtijden". Installeer je PC opnieuw en merk het verschil. Mja om nou voor ieder spel je pc opnieuw te installeren:p.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja oke :+ Nee zolang alles nog prima functioneert en ik geen kritieke foutmeldingen krijg ofzo vind ik iets langere wachttijden opzich niet zo'n punt. Er vielen me alleen wat dingen op waarvan ik eerst dacht dat ze er niet waren....of ik zie spoken 8)

Anyways, bedankt voor jullie hulp :)

Laatst bewerkt: 18 sep 2006
  8. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan.

9. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zit dat met WoW, sinds vandaag neemt die game na een x tijd spelen spontaan 99% cpu in, schiet niet op. Weet iemand hoe dit kan? Ik ben nu blizzard repair voor de 2de keer aan het runnen, hoop dat het dan voorbij is, want herinstaleren duurt echt lang met WoW..

Deel Deze Pagina