1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Profielpagina

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 9 mrt 2009.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hai crew en leden,

    ik vroeg mij af of het mogelijk is en welke animo er is voor een 'profielpagina'.

    Ik denk zelf dan aan een lege pagina die te bezoeken is via iemand zijn profiel, die vervolgens met de bekende tags (al dan niet directe HTML) in te vullen is zoals iemand dat wilt.

    Hier kan iemand dan met handig gebruik van tags en HTML een pagina maken met een handige lay-out waarin info over die persoon te vinden is, waar je bijvoorbeeld een blog kan bijhouden of andere dingen doen die je interesseren en wilt delen of laten zien met/aan anderen.
    Iemand kan ook de profielpagina onbenut en leeg laten.

    Daarnaast lijkt een manier om op iemand zijn profielpagina te reageren een leuke toevoeging, al dan niet een vereiste om dit compleet te maken.

    Ik vraag me dan ook af wat de leden en vaste bezoekers van het forum van een dergelijk idee vinden. En welke ideeën/opmerkingen heb je?

    Ook vraag ik me af of dit mogelijk is toe te voegen aan de profielpagina en wat de crew hier van vind.

    Groeten,

    Willem
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je bedoelt dus dat iedereen een eigen thread heeft in zijn profiel? Waar dus ook gereageerd kan worden.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is dan de meer letterlijke toepassing er van.
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Lijkt mij wel een tof idee. :) mits goed uitgevoerd kun je hier wel wat leuks van maken. Noem het iWorld of iBox :+
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Lijkt me idd. wel leuk om zelf je profiel pagina te kunnen maken, maar lijkt het dan niet een beetje teveel op hyves of iets dergelijks?
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Met de nieuwe vBulletin versies is dat standaard al aanwezig, soort van. :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dus, mochten we over een tijdje upgraden naar een nieuwere versie... :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat houdt jullie eigenlijk tegen om te upgraden? :9 Teveel gedoe?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk (weet niet verder niet hoor!) de skin. We willen natuurlijk niet zo'n vieze blauwe, maar een groene volledig in Xbox(world) stijl.

    Overigens doel ik op een lege pagina die naam eigen wil is in te vullen. Dus niet About Me format waarin je dingen invult, maar een lege pagina waarbij ik bijvoorbeeld ook met afbeeldingen kan spelen, die dan linken naar andere dingen (topics of een fotoalbum etc. etc.).
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De nieuwste versie komt binnenkort pas uit. We zitten nu op VBulletin 3.6.10 en nu zijn er wel kleine upgrades, maar versie 4 komt er binnenkort pas aan.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kwestie van backupje maken en nieuwe bestanden overschrijven. Nee, teveel gedoe is een zwak argument :+
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok. Dan verwacht ik zodra V4 uit is direct een update! :+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laat mij het maar overschrijven dat doe ik wel vaker. Maar meestal niet expres. :+
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Skin zal ook niet echt het probleem zijn. Wat het wel is maakt me ook niet uit, als XBW maar upgrade :)

    Zo'n profielpagina is wel tof. Geeft wat persoonlijkheid weer. Leuk idee, wat mij betreft gelijk invoeren!
     
  14. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar we gaan niet voor de beta versie hoop ik?

    Profielpagina is zeker een goed idee. En de vaste members zullen er zeker iets moois van (kunnen) maken.
    Zelf weet ik dat ik er niet veel mee doe, of het is heel primitief, maar zolang het niet verplicht wordt lijkt het me geen problemen opleveren.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Community gevoel bevorderen is zooo web 2.0 :thumbs: Ik had het ook zien staan bij 4.0 ja. En denk dat het upgraden dit jaar nog wel mogelijk moet lukken.

    Er zitten overigens nog meer leuke functies in 4.0 :+
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb dit ook al voorgesteld (link), maar toen vond men het geen goed idee (zwak uitgedrukt)... Het lijkt me nog steeds wel lachen. Een soort van hyves op xbw krijg je dan.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nou versie 4.0 is nog niet uit, dat is het probleem 8)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is waarschijnlijk de reden dat het werd afgekeurd :+
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo? Het is toch best een goed idee? Maar dan wel een beetje normaal en niet meteen zo dom als Orcrist deed. :+
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zolang ik dan niet bij iedereen moet krabbelen is het geen probleem. :+
     

Deel Deze Pagina