1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Profielpagina

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 9 mrt 2009.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het lijkt me gewoon wel grappig :) Draagt ook bij aan het community gevoel. Mrja ik houd er nu over op.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien wel, maar persoonlijk zie ik niks in een subforum met threads voor elke member. Ik vrees voor Nutteloze Topic praktijken. Het is niet de bedoeling dat we spamthreads krijgen als "Artificial Faith [deel X]" om de week. Ik ben bang dat in dat plan het doel voorbij wordt geschoten: Ipv een plek om jezelf te profileren een chatbox voor iedere member. Wat als het misgaat? Moeten we dan topics van bekende members gaan sluiten? Ik denk dat profielpagina's met forumstructuur daarom niet gaan werken. Dan moet je toch meer écht een profielpagina ervan gaan maken en daar wordt V4 weer interessant.
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat xbw echt nodig heeft :cool:
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als ik meer van iemand wil weten voeg ik hem wel toe op MSN. Feit dat ik nooit iemand heb toegevoegd onthult ook wel mijn mening over profielpagina's.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Artificial Faith [Deel ∞] :+

    Ik denk dat we even met z'n allen moeten kijken hoe v4 er nou echt uitziet als het is gearriveerd, en dan van daar weer verder discussiëren of er nou wel of geen profielpagina's in moeten komen.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kun je in V4 dan ook op de profielpagina reageren? Of willen jullie dat juist niet?
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]

    Uit deze afbeelding kan ik afleiden dat er wel reactiemogelijkheden inzitten. Ik zelf dat we dit in de praktijk moeten testen om daarna pas te oordelen of het werkt of niet.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maar er mag natuurlijk geen V4 komen voordat die ook in XBW Green Machine is te bezichtigen hè :cool:
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Op het forum van epicgames kan je dat voor jezelf bekijken als je geinteresseerd bent.:)
     

Deel Deze Pagina