1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.142
    Leuk Bevonden:
    3.290
    [​IMG]

    Launch Trailer:


    Screenshots:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Over Project Cars 2:
    With 170+ cars, 60+ tracks, varying terrains and motorsports, tested and approved by world-class drivers, and featuring more iconic cars from the world’s most elite brands, Project CARS 2 is the most beautiful, authentically-crafted, and technically-advanced racing simulation game you’ve ever experienced.

    https://www.gtplanet.net/new-detail...manual-pit-stops-multi-class-racing-and-more/
    Release datum:
    Project CARS 2: the ‘ultimate driver journey’ returns late 2017 on PlayStation 4, Xbox One, and PC.

    De Officiële PCars2 Car List:
    In een mooi gifje van @B Tender :
    [​IMG]
    http://www.projectcarsgame.com/the-cars.html?lang=en


    De Officiële Tracklist van PCars2:
    http://www.projectcarsgame.com/the-tracks.html?lang=en
    Het grootste aantal circuits ooit op console, een uitgebreide selectie van meer dan 170 gelicenseerde wagens van de meest iconische merken en ondersteuning voor VR en 12K;

    Voor dit deel van Project Cars, heeft de studio gebruik gemaakt van Laserscanning middels een Drone. Ook zijn er banen die in PC1 zaten zijn opnieuw gescanned met de laser.

    Race Disciplines:
    Nieuw in PCars2 is de komst van RallyCross, Hillclimbs(point-2-point) en Banen in de Sneeuw.

    Weersomstandigheden:
    Zoals de trailer laat zien, heeft PCARS2 de mogelijkheid om elke baan in de game, onder verschillende weersomstandigheden, in verschillende seizoenen te spelen.

    Benieuwd of een bepaalde functie of feature in dit spel zit?:

    Dan is hieronder het antwoord te vinden:

    Extra Informatie:
    Online Championships:
    http://www.projectcarsgame.com/onlinechampionships.html


    Mercedes-Benz Winter Training Ice Track:
    Dedicated Servers / Online options:
    Video's


    Startpost wordt geupdate naarmate er meer details bekend zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2017
    Racerblade01 en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Porsche is bevestigd. Zat niet alleen in de trailer van vorige week, maar is ook vanmiddag bevestigd door Ian Bell op GT Planet. :)
     
    Olijke Poffer en Kimi NL vinden dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zal wel vast wat money vasthouden. Moet heel gek lopen wil ik deze niet kopen.
     
  4. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Project cars 2 op de Scorpio?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     
  5. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    136
    ondersteuning voor vr... ook alsin PSVR? zoja... dan moet er voor de ps4 ook een stuurtje besteld worden.

    en de nieuwe ps4
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Koop hem later wel op de Scorpio als die minder buggy dan PC1 blijkt te zijn :)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2017
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.190
    Leuk Bevonden:
    1.589
    Zal interessant worden om te zien hoe ze de directe concurrentie aangaan met Forza 7, waarvan ik ook wel iets bijzonders verwacht mbt de Scorpio..

    Sowieso hoop ik dat Forza eens flink op de schop gaat met veel nieuwe content in de vorm van originele tracks.
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.142
    Leuk Bevonden:
    3.290
    VR is nog altijd een "Gimmick". Zeker voor kleine ontwikkelaars als Slighty Mad Studio's is VR een enorme kostenpost vanwege het relatief kleine team dat ze hebben. Daarnaast hebben ze bij PCars1 ook een aantal dingen beloofd die ze niet na konden komen. Dat willen ze met PCars2 natuurlijk voorkomen.

    De reden dat PCars door velen wordt gezien als een flop, is dat ze een behoorlijk lijstje met features hadden bij de aankondiging die simpelweg nooit in het spel gekomen zijn. Ook de vele launch problemen en bugs tellen daarbij. Daar ligt ook voor mij het enige puntje van kritiek naar PCars 1.(ik heb hem niet gekocht bij de launch, omdat toen nog geen stuur had). Het is een hele ruwe diamant die in de basis erg goed is, maar door de vroege aankondiging van PCars 2 (nog voor PCars1 gereleased was) een redelijk vroege dood gestorven is qua verbeteringen en patches.

    ik hoop echt van harte, zeker ook vanwege de concurrentie in september van SimBin, dat ze PCars 2 echt helemaal gaan uitwerken en ondersteunen tot een tweetal jaren na de launch.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor mij was Pcars1 echt geen flop. Natuurlijk, zeker in het begin, was het soms niet zo leuk. Maar ik heb werkelijk nog nooit so veel plezier gehad met een racegame als met Pcars. Ieder zijn ding natuurlijk. Maar voor mij verre van flop.
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    917
    Leuk Bevonden:
    1.155
    Je moet het in de juiste context zien. Ook ik heb enorm veel plezier aan PC1 beleefd. Ik wil niet weten hoeveel uur ik erin gestopt heb :) Het "probleem" is dat de game zonder de talloze bugs nog veel beter had kunnen zijn. En dat blijft toch op de achtergrond knagen. Je weet gewoon dat het beter had moeten zijn.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    7.999
    Leuk Bevonden:
    1.387
    Simracing is de perfecte markt voor VR. Maar als VR succesvol moet worden dan moet elke dev er nu mee aan de slag, want zonder VR support gaat niemand VR kopen.

    We hebben nu een coureur voor ons team rijden in iRacing met de Oculus op en hij staat eerste in het iRacing Formula Renault 2.0 kampioenschap. Komt dat dat alleen door de VR? Denk het niet. Maar als het slechts een gimick zou zijn dan zou het voor zo'n coureur eerder in de weg zitten dan helpen.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    917
    Leuk Bevonden:
    1.155
    Precies. VR voegt daadwerkelijk wat toe. Het is ook praktisch uitvoerbaar, aangezien je bij simracen fysiek op dezelfde plek blijft zitten. Daarom zie ik VR bij simracing wel slagen en in shooters niet/minder.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.142
    Leuk Bevonden:
    3.290
    Ik zeg ook niet dat VR geen toekomst heeft, alleen heeft het op dit moment nog niet echt een groot aandeel.

    Net zoals de 3D-TV, is de toekomst van de VR afhankelijk van de hoeveelheid content die aangeboden gaat worden voor de VR. Dat is op dit moment ook nog de reden dat PS-VR nog niet geweldig is. Tuurlijk is het leuk! Tuurlijk is het gaaf, maar is het op dit moment een aanvulling ten opzichte van je normale console gebruik qua aanbod? Nog niet.

    Ik geef VR meer kans van slagen dan 3D, maar op dit moment kan ik nog niet zeggen dat ik wat mis zonder VR. Ik heb redelijk veel geknoeid met de Dev-kit van de Oculus en hoewel die resolutie niet geweldig was, gaf het mij nog niet het gevoel van: "WOUW! ik moet dit hebben". En dat komt voornamelijk door het gebrekkige aanbod. Tuurlijk zou het tof zijn als PCars2 met VR te spelen is, maar om daar nu top-preoriteit te maken bij een studio die al eerder de "fout" is ingegaan met niet nakomen van de hoge verwachtingen? Dat gaat mij een beetje ver.

    Vind het zelf wel prijzenswaardig dat ze nog niet PS-VR hebben bevestigd en dergelijke.
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je doet alsof VR er al helemaal is. Dat is het niet, het staat in de kinderschoenen en zoals hier al gezegd is, moet er de komende jaren nog wel een flinke groei komen (en dus meer support), wil het een blijvertje worden. Het is wel degelijk een 'kan slagen', want op dit moment zijn ze er nog lang niet.

    Je opmerking van 'niet teruggaan' snap ik niet echt. Het kan prima naast elkaar leven, en als VR echt het 'huidige systeem' gaat vervangen, zullen er ook een hoop de markt de rug toekeren.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    7.999
    Leuk Bevonden:
    1.387
    Naar eigen ervaring (en die van mijn coureur) is VR er zo goed als 100% klaar voor. Maar dat is op de PC met de Rift. Het probleem met VR op console is dat je geen grote stappen meer zal zien deze generatie. Met de PSVR zit je tegen de lage limieten aan van de hardware. Je zit vast aan de lage 1080p resolutie (ja dat is laag voor VR). De Rift zit op 1200p wat zelfs nog te laag is. Je wilt op zijn minst naar 1440p of zelfs 2160p uiteindelijk, maar dat zijn resoluties dieje nooit gaat zien op huidige consoles.
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.142
    Leuk Bevonden:
    3.290
    Dat is echt onzin.

    1. Ze hebben al aangegeven dat VR er komt voor de PC, maar nog niets gezegd over de Playstation VR.
    2. Als het echt zo 'emigreren' is als jij denkt, dan zou er toch geen enkele markt zijn voor backward compatible games? of voor Retro consoles? Jouw ervaring is niet de standaard.

    Met die gedachtegang, dat je dus nooit meer terug kunt naar het bekende, nadat je iets beter/mooiers hebt gezien. Heb ik vooral medelijden met je partner.

    - Je kunt geen Bioscoopfilm meer aanzien, omdat je een 3D/VR-film hebt gezien.
    - Je kunt niet meer knuffelen, omdat je al ooit een keer harde porno hebt gezien.
    - Je krijgt geen hap meer door je keel, omdat je al ooit eens bij de Librije hebt gegeten.
    - Je kunt je vriendin niet meer aankijken, omdat je onlangs een knappere vrouw hebt zien lopen.


    Mr Big Shot talking :p
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    917
    Leuk Bevonden:
    1.155
    Dat is toch heel wat anders? We hebben het hier over een fundamenteel andere wijze van content tot je nemen.
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Als ik dit zo lees word ik alleen maar meer huiverig om VR aan te schaffen. :p

    True. Toch gebeurde 10 jaar geleden wel iets vergelijkbaars. Motion control zou ook 'de toekomst' worden. Waar zijn we nu? Sony en Microsoft hebben Nintendo proberen te kopiëren, Kinect is inmiddels zo goed als dood en de Move bestaat eigenlijk alleen nog door de opleving van VR. En het gros van de gamers speelt nog steeds het liefste met controller of mouse/keyboard.

    Het is een veelbelovende technologie, maar ik hoop echt dat het iets wordt dat ernaast kan leven, en niet dat het een vervangende functie gaat krijgen (als het überhaupt zover komt).
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    7.999
    Leuk Bevonden:
    1.387
    Rossi46 en Kimi NL vinden dit leuk.
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.142
    Leuk Bevonden:
    3.290
    Ligt eraan hoe je het bekijkt. Als je het puur grafisch bekijkt, kun je gelijk hebben. Maar ik bedoelde meer in de trend van 2D naar 3D qua gameontwerp bijvoorbeeld.
    Er komen nog steeds 2D spellen uit. Hoewel het een revolutie was, betekende het niet dat de voorganger dood was.

    Wat ik wel zie gebeuren is dat VR een concurrent wordt van de TV. En dat mensen hun console direct op VR gaan aansluiten, zonder bijkomst van een TV. Maar vervangen zal het niet snel gaan doen.
     

Deel Deze Pagina