Nieuwe filmpjes. http://forum.projectcarsgame.com/sh...ertain-about&p=1338662&viewfull=1#post1338662 En een interview...
Nou, over dat plakken dan maar weer... Eerste bocht --> plakken 18:03 --> plakken Leuk dat iedereen bij Slightly Mad meerdere keren zegt dat ze het gefixt hebben, maar gameplayfilmpjes laten meerdere keren het tegendeel zien. Er werd me pas gevraagd waarom ik weinig vertrouwen heb dat de problemen worden opgelost. Nou, hierom dus. Jammer, want het ziet er voor de rest prima uit.
Definitie: plakken regelmatig werkwoord uitspraak: plak-ken met lijm of plakband vastmaken vb: we hebben alle foto's in een album geplakt ergens aan vast blijven zitten vb: als plakband oud is, dan plakt het niet meer synoniem: kleven Meer informatie bij: allealsalbumaanblijvenergensfotohebbenhetinlijmmetoudofplakbandwezitten Regelmatig werkwoord: plak-ken ik plak jij/u plakt hij/zij plakt wij/zij/jullie plakken ik/jij/u/hij/zij plakte wij/zij/jullie plakten hij heeft geplakt de/het/een geplakte .... plakkend, plakkende
In dat geval heb ik een linkje speciaal voor jou ;-) http://www.watbenjedan.nl Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Lastig om te beoordelen of dat echt plakken is. Ik snap wel wat @Racerblade01 bedoelt, maar zeker bij de McLaren is het feit dat 'ie z'n koers niet kan houden op zich wel logisch. En in beide gevallen resulteert het niet in een negatieve ervaring. Al kan dat ook komen doordat het AI tegenstanders betreft.
Het lijkt minder heftig plakken te zijn omdat je ze nog wel los van elkaar ziet komen. In PC1 lukte dit nauwelijks ook al remde je of stuurde je van elkaar af.
Een inmiddels beruchte physics-bug in deel 1 die ervoor zorgt dat auto's onbestuurbaar worden en rechtdoor schieten wanneer de zijkanten van auto's elkaar raken. Met de AI vaak niet zo'n probleem omdat zij min of meer geprogrammeerd zijn van je weg te sturen, online zijn spelers (terecht) wat minder vergevingsgezind en verkloot dat je races. In het filmpje gelukkig maar korte momentjes, buiten wat tijdverlies geen enorm probleem, maar voor mij wel genoeg reden de ontwikkelaar voorlopig niet op hun woord te geloven.
De 2016 911 GT3 RS wel. http://www.projectcarsgame.com/newspc2/porsche-comes-to-project-cars-2?lang=en
https://tweakers.net/reviews/5497/5...erieuze-titels-op-een-rij-project-cars-2.html Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Tweakers neem ik op het vlak van racing games niet serieus. Ze hebben totaal geen expertise. Ik denk dat wij een betere review in elkaar kunnen klussen met elkaar. Doen?