No offense, maar dit lijk je alleen maar te herhalen omdat je nu ook op PC speelt. En ja, daar loopt het beter. Dat heeft echter niks met de life cycle van de Xbox One te maken.
Inderdaad. De Xbox One is altijd de zwakke(re) broeder geweest, maar als ik DF mag geloven dan loopt PC2 minimaal hetzelfde tot beter op de Xbox One dan dat PC1 dat deed. En dat is het enige dat mij nu boeit
Ben even door de video heen geskipped. Prestaties op Xbox zijn toch prima. Alsof iemand steady 60fps had verwacht... De prestaties zijn toch ook niet heel anders dan van de PS4? Dat de pro beter is is ook weer logisch. Op zijn beurt zal de xbx ook weer beter zijn dan de pro.
HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE!! DAT SOUND!! Eindelijk een chevy camaro met een V8 die ook daadwerkelijk echt klinkt als een V8, niet dat Forza geblér. Dit klinkt echt heel erg goed.
Leuke filmpjes Martijnn. VR ziet er puik uit in deze titel. Stabiele, 58-60 fps performance vooral op de PS4pro.
Over de multiplayer performance is nog niets naar buiten gekomen. Die was in PC1 nadrukkelijk anders dan in single player mode.
Vond deze wel redelijk ok qua uitgebreid van de review. Heb ook enkele reviews gelezen van meer casual spelers maar daar kan ik niet zoveel mee.
De fps zien er wel ok uit. Die screen tear baart mij meer zorgen, maar goed dat was in PC1 ook al zo... Haal 'm uiteraard voor de Xbox, mijn PS4 Pro gaat vanaf nu alleen voor de exclusives gebruikt worden. Hopelijk dropt SMS de XBX patch gewoon ook op 7 november zoals veel ontwikkelaars doen.
Als er geen AI is, dan is de FPS ook hoger toch? Dus in MP dan waarschijnlijk nog iets betere performance. Tearing is idd wel een issue in alle drie de versies. EDIT: Sorry Rossie46, zag pas later dat jij ook al het DF filmpje had gepost.
Bij bol kan je de Ultra Edition kopen. Kost je 429 euro. Da fuck??? Ik heb de Collectors Edition besteld voor de Xbox One (ook prijzig ). Ik heb een PS4 pro en nu ik dat filmpje zag over de performance begin ik te twijfelen. Het enige wat mij tegenhoud is dat ik de ps4 controller niet lekker vind voor racegames.