1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik wil ook spelen!!!!!!!

Rossi46 en hillss vinden dit leuk.
  2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Wat lukte er niet precies dan? Over het algemeen geen beschikbare lobbies?

3. DutchOwnage

DutchOwnage Active Member

Leuk Bevonden:
    168
    Ik heb gisteren een paar controller settings van een of andere Duitser van YouTube gehaald. Hij kon er toch redelijk mee overweg met verschillende auto's. Denk dat ik dat als eerste aan ga passen.

4. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Heb je een link naar het filmpje?

5. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Hier krijgt PC2 er aardig van langs in meerdere opzichten.

6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Over het slingeren over de baan:
    Mij viel gisteren op Spa op dat op het rechte stuk naar Eau Rouge de GT4 naar de muur werd getrokken (gezogen?).
    En de racelijn (shut up!!) heeft duidelijk een bug.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

7. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    ISR neem ik sowieso al niet serieus.

Edit: alhoewel ik nu een stukje zit te kijken waar ik het wel heel erg mee eens ben.

8. DutchOwnage

Leuk Bevonden:
    168

Laat straks ff weten of je ze gebruikt en hoe het aanvoelt svp. Ik kan pas in de loop van de ochtend naar de winkel.

Op Tweakers zijn de eerste refunds alweer aangevraagd, zowel mensen met controller als stuur:confused:. Ik ben iig niet van plan het zó snel op te geven.

Laatst bewerkt: 22 sep 2017
    Martijnn en LapjeNL70 vinden dit leuk.
  9. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    OMG OMG PCARS2 IS NU AAN HET INSTALLEREN!!!

SPELVERZIEKER, hillss, Rossi46 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Ik kan het vanavond pas proberen. Ik geef ook niet gelijk op. Wil het wel een eerlijke kans geven. Maar als ik lees over dat Online weer een drama is en de AI regelmatig zeer slecht is dan denk ik waarvoor is dit een race game. Als je van offline rijden houdt zit het vol met bugs, en online werkt ook niet... ja dan wordt het een lastig verhaal. Ik ben het overigens eens dat je door de reviews moet heen kijken. Met name van de grotere game sites omdat die vaak ook een ander belang hebben. Maar ik zie toch aardig wat negatieve zaken terugkomen die bij meerdere worden aangestipt.

11. DutchOwnage

Leuk Bevonden:
    168
    Klopt wat je zegt. Kan zo maar zijn dat we wederom een aantal patches verder moeten zijn om het lekker speelbaar te krijgen....Zou ik best wel een aanfluiting vinden voor SMS. Bij PC1 kon ik het nog enigszins begrijpen omdat het een debuterende studio was. Nu bij PC2 hebben ze een basis met PC1 waarop ze verder konden bouwen en als ze het dan verkloten voor een paar basic zaken als online e.d. (waar ze het voor een groot deel toch van moeten hebben) vind ik dat toch wel onacceptabel.

Maar goed laten we positief blijven. Wellicht dat we tegen de tijd dat de One X er is een aantal patches verder zijn en het heerlijk wegrijdt:)

12. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Zit momenteel beetje door de Steam speler recensies te lezen en tot dusverre lopen de meningen behoorlijk uit een. Maar ik lees tot nu toe nog weinig wat niet gepatcht kan worden, lijkt er dus op dat het wederom een traject vol patches en updates gaat worden voordat de game echt goed word. Durf zelf momenteel alleen nog niet direct op 'kopen' te drukken... :oops:

13. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Even voor de duidelijkheid; @Beltoni en ik zaten maar wat te geinen :D

We hebben gisteren samen met @loyallronin tot drie uur in de nacht gereden. Wat mij betreft zijn de eerste indrukken goed. Het voelt allemaal veel meer aan als een doorontwikkelde game. Alles loopt lekker soepel (zowel op de baan als het menu), er zijn veel meer mogelijkheden om echt racen te simuleren (brandstofmengsel aanpassen gedurende de race, opwarmronde, even liften of plek terug geven bij 'penaly', 5 sec penaly na finish bij niet voldoen aan penalty, on the fly aanpassing maken aan je tractioncontrol en abs, pitstop aanvragen, etc-etc-etc). En nee, er waren geen problemen met het aanmaken en joinen van lobbies :+ Alles ging heel soepel. Framerate op de baan was ook echt prima. Maar goed, het zal ook nog erg rustig zijn geweest op de servers.

Het stuurgevoel zelf ben ik nog niet volledig van overtuigd. Het leek wat 'artificieel' soms. Moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen. Geen moeite verder om constant te rijden hoor en je kunt de auto nu ook veel beter opvangen (niet altijd natuurlijk). En je hoort nu ook heel duidelijk wanneer je remmen blokkeren.

Ook even rallycross gedaan, maar dat is nog erg wennen. En dedicated handrem zou daar erg bij helpen.

EDIT: vergeten te zeggen dat je nu ook alle settings (grafisch, stuur, HUD, etc.) kunt aanpassen gedurende gameplay. Dus bijvoorbeeld als je in de pitst staat tijdens een practice of quali. Je hoeft daarvoor dus niet meer de lobby uit.

Dex, Martijnn, hillss en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
  15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613

Seasson pass info

16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Echt een top spel!! Wat @Rossi46 zegt, FFB zou wat tuning kunnen gebruiken maar nog steeds voelt het echt fantastisch. Menu zit een stuk beter in elkaar en loopt redelijk vlok. Het spel heeft gigantische stappen gemaakt t.o.v. de voorganger. Over de online opties (vooralsnog) niets dan lof.

Deze?

Olijke Poffer en Kimi NL vinden dit leuk.
  18. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik zeg; neem even de tijd om de settings voor je stuur naar je persoonlijke voorkeur te tweaken.
    Eerste indruk: rijgedrag met stuurtje: je voelt dat "het" aanwezig is, maar dat je zelf nog moet ontdekken hoe het voor jezelf het beste aanvoelt.
    En "het" is dat gevoel met de auto waardoor je de sim beleving krijgt.
    Anders kan ik het niet uitleggen.

Kimi NL vindt dit leuk.
  19. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    @iedereen die al aan het spelen is.
    Suggesties die we zondag moeten proberen met een groepje (ik ga er vanuit dat rond 20.00 uur wel een handjevol mensen online zijn te vinden) mogen geopperd worden.
    Hoe sneller we een paar leuke ideeën hebben voor cups(die ook echt werken), hoe sneller we weer kunnen beginnen met cupracen.

Ook wil zondag graag de volgende dingen proberen:
    - Races met Pitsstops (geen bugs zoals de vorige)
    - Rollende en staande starts
    - Multiclass
    - Het aanmaken van een seizoen en de puntentelling in Project Cars 2

Dus kom je een leuke combi van baan/auto/weeromstandigheid tegen, deel hem!

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Balen dat de post hier vaak pas tegen 18:00 uur is

Deel Deze Pagina