Belangrijk wat 'ie zegt op 13.00. Erkennen dat overstuur in PCars 1 moeilijk te corrigeren was vanwege een slecht bandenmodel en dat dit is aangepakt voor Pcars 2. Dat, samen met het plakken, moet toch wel een goed spel worden dit. Alleen bugs kunnen het nog verneuken zou je zeggen...
En de vraag welke features uiteindelijk de console bereiken. Waarbij de Xbox de minst populaire van het stel is.
Ik hoop dat de Scorpio bij lancering ook te koop is in Nederland. De XOne liet immers nog een tijdje op zich wachten totdat we hem hier konden aanschaffen.
Daar ga ik wel vanuit. MS heeft zich tijdens de launch van de XB1 op alle mogelijk manieren in eigen voet geschoten. Dit was er eentje van. Ik denk overigens dat de Scorpio niet tot dé ommekeer gaat leiden. Juist omdat zowel de PS4 Pro als de Scorpio voortborduren op de al bestaande PS4 en XB1, denk ik dat veel gebruikers bij "hun" systeem zullen blijven.
Ik zie ook niet in waarom de Scorpio tot ommekeer moet leiden. Er is een markt voor naast de huidige console, dus geeft het de producent een kans om voor een gereduceerde prijs(ten opzichte van een geheel nieuwe generatie console), een nieuw product te vermarkten waarbij de potentiële kopers reeds hun huidige product in het bezit hebben en dus deze willen vervangen. Met andere woorden, ze verkopen dus ook weer Scorpio's aan mensen die op dit moment een Xone hebben. De reden dat ik hem wil, is vanwege de betere specificaties en het feit dat mijn huidige Xbox One dan permanent dienst kan gaan doen als mediaspeler in ons BBQ-hok. Nu loop ik altijd te slepen met dat ding.
Hij heeft Netflix en Youtube. Dus genoeg! En voor de epische 2v2 Rocket League potjes met de kameraden onderling (om te beslissen wie er bier moet halen ) is zo'n Xbox ook ideaal in het bbq-hok.
Ik doelde op het energieverbruik. Piemol! Maar goed, jij woont natuurlijk in de Achterhoek, daar maalt men niet om een extra kWh'tje hier of daar
TWENTE! =/= ACHTERHOEK Wie maakt zich er nu druk over het energieverbruik van een console? Echt nog nooit naar gekeken in mijn leven.