Zitten best wel pareltjes tussen zoals f12tdf fxx, f355 en carrera gt. Die porsche Le mans racewagens zijn wel echte klassiekers maar trekken me minder.
Wat een commentaar hier weer op een trailer die hotwheels heeft gemaakt omdat ze met diecast modellen van de game uitkomen pc2 is geen forza guys
F355 Challenge FM2-Cuprace tijden herleven Overigens vind ik het schandalig dat de Volvo 242 Group A niet als DLC komt.
Viel ook wel mee hoor,... maar sommigen dachten het dlc of iets dergelijks zou zijn, vandaar mij comment (*Nu is het wachten op die oranje racebaan met loopings * Als het niet zo wacky wordt als FH3 vind ik het niet zo erg, maar kijk niet naar die bakken uit. Laat ze maar lekker standaard realistisch zijn.)
Heeft dit spel een careermode joh? Apart dat ze zoveel moeite hebben met saven. De replays in pCars 1 en het soms (voor je gevoel) minuten wachten als je iets kleins geweizigd had in de settings van pCars 1 hadden het ook al. Gelukkig is dat laatste gefixt in 2 nu.
Dit is ook een leuke monitor voor racegames ipv een tripple setup. http://www.avsforum.com/first-look-samsung-chg90-49-curved-ultra-wide-329-qled-gaming-monitor/
Als we een paar man hebben vanavond ben ik er ook. Heb nog niks gereden op Fuji, en dat komt door Forza 7
Meestal beginnen we rond een uurtje of 20.00 Ik kijk even hoe mijn avond loopt. Misschien schuif ik rond 21u aan
Met een public kan dit wel (je kunt ook joinen tijdens de race, maar dan ben je spectator), maar ik vermoed dat we hem op private zetten om te voorkomen dat de practise één groot lagfestijn is. Voeg AZT B Tender, ColdZero NL of Jimmy Jerqinoff even toe aan je XBL friendlist en we zorgen dat 't goedkomt