Het wordt steeds beter, maar het gaat geen Forza Motorsport worden. Als ik een schaal voor physics realisme moet maken van 1 tot 10 dan en wat games moet indelen dan is het: 1. Mario Kart 2. 3. 4. Grid 5. Shift 6. PGR / Horza Horizon 7. Project Cars 8. Forza Motorsport 1 - 4 / Gran Turismo 5 9. Forza Motorsport 5 / Assetto Corsa 10. iRacing / rFactor Ofwel een stapje terug van Forza, maar zeker een stuk beter dan Shift en Grid
Zeker weten! Je kan de tijd instellen en zo lang rijden als je wilt. Het wordt dan automatisch nacht enzo. Banden slijten en benzine gaat op (tijd geleden online vergeten genoeg benzine in de auto te doen en toen stond ik ena laatste bocht stil. ) Ze zijn bezig met een pitstop systeem waar je de mannetjes ook ziet, maar dat is nog niet echt klaar.
Stapje terug qua physics idd maar een grote stap vooruit qua opties voor races, pitstops etc. Mag ook wel eens een keer op de console.
Nee is een jaar geleden ongeveer gesloten. streamje gaat aan. AI is erg onstabiel vandaag dus doe gewoon wat hotlaps. Stream loopt altijd achter en als ik antwoord moet geven in de chat stopt de game ff, maar dat zie je dus een halve minuut later. http://www.twitch.tv/xbwracing
Hier een toffe gif van regen op Nords http://www.gfycat.com/JollySpotlessCuttlefish Eigenlijk best bizar dat de game best weinig aandacht krijgt bij het grote publiek. Iedereen heeft het momenteel over of FH 2, Driveclub, The Crew alsof deze game er helemaal niet aankomt. Tuurlijk heeft geen groot budget. Maar doet tenminste wel eens een keer wat de grote titels nooit hebben gedaan of niet meer echt doen. Grote grids, veel auto's, regen en nacht. Eigenlijk best bizar.
Valt mij idd ook op. Bijna nergens lees je iets over deze game terug. Was wel anders geweest als deze nog onder EA was uitgekomen
Ben bang van niet Ook maar ff Assetto Corsa gehaald in de steam sale. Mocht iemand een paar rondjes willen rijden, voeg mij maar toe! ign: Aito22 (kun je ergens je steam naam veranderen? )
Hieronder kan je mijn stream van vanmiddag terugkijken met bijna 2 uur aan Project Cars gameplay: Met het rondje na 23:30 verbreek het wereld record van de LMP2 classe op Cadwell! [yt]Zm6KzvqkJjY[/yt]
Tof en gefeliciteerd! Rij je met een stuurtje?? Zoja welke? Ik wil misschien de Thrustmaster TX 458 voor de Xbox One kopen.
Thansk! Heb een Thrustmaster TX 458. Heb zo'n 2 jaar met een Fanatec CSR gereden. De Thrustmaster heeft sterkere Force Feedback, is lichter (de motor en stuur zelf, en daardoor dus directer) en nauwkeuriger. Nadeel is dat er standaard geen clutch bij zit en je dus een crappy cheap gas rem setje krijgt. Maar er komt een 3 pedalen set aan binnenkort dus dat is prima. Zelfs als je graag alleen voor de PC een stuur wilt hebben is de TX erg aan te raden, jammer dat het alleen bij PC en Xbox One blijft, was mooi geweest als er gewoon 1 stuur voor de pc, xbox's en playstation's was.
Zoals de Fanatec CSR. Maar die is weer niet voor Xbox One. Baal daar nog steeds van. Gebruik 'm nu dus helemaal niet meer. Echt zonde.