Die thrustmaster stuurtjes bevallen supergoed, heb nu een week de t300 RS, voor gt6 en project cars wil ik niet anders meer,,, De Xone versie, de tx, is van hetzelfde kaliber,..... Wat ik wel af en toe tegenkom dat er soms wat mankementjes zijn met de stuurtjes,... Hij komt bijvoorbeeld niet uit calibratie modus.... Defecte d-pad (vreemd genoeg is dat vaak als je naar rechts klikt,.... de mijne doet het wel, maar is niet zooals het hoort, ik kan 5 a 6 keer klikken dan doet die het paar seconden niet meer...) (vreemd genoeg ben ik in arcade games veel sneller en beter met pad dan met stuur heb ik het over driveclub)
Het zijn inderdaad leuke DLC's en de prijs valt op zich ook nog wel mee.. Aan de andere kant zullen er nog veel meer volgen lijkt mij, ga je alles bij elkaar optellen word het wel veel geld. En daarnaast.. puur gezien de situatie vind ik het niet kunnen, het spel is half af.. dan ga je geen extra geld vragen voor extra items.. Ik ben niet eens dagelijks met het spel bezig maar elke keer dat ik het speel kom ik wel een vreselijk irritante bug tegen en dan ben ik nog niet eens een zeikerd.. Ik heb een tijd geleden AC meegemaakt waar bij release maar weinig mensen positief over waren betreft alle bugs. Ik heb daar destijds weinig van gemerkt, en hoewel ik PC ook gaaf vind zijn er op dit moment vaker ergernissen dan momenten van blijdschap. Ik geloof wel dat het spel veel potentie heeft en dat de meeste bugs uiteindelijk opgelost zullen worden, ik blijf het spel ook niet voor niets opstarten maar meestal na ongeveer een uur treed er weer een irritante bug op en zet ik hem uit. Ik geef PC nog niet op maar ik vind het wel bijzonder jammer, dit is voor mij de eerste game die ik speel waarvan ik vind dat deze nog lang niet klaar was voor release. Hopelijk komen de volgende patches in sneltrein vaart.
Ik kan het je echt aanraden de tx 458, en ik heb er echt spijt van dat ik het niet eerder heb aangeschaft.. Ik twijfelde altijd omdat het toch best prijzig is maar nu ik het een maand in bezit heb wil ik echt nooit meer zonder, het geeft een extra dimensie aan het racen zelf. Btw vandaag mijn F1 wheel add on binnen gekregen
Ja mijzelf kennende is dat wel het beste. Ik wacht nog heel even met aankopen. Even zien waar het allemaal naar toe gaat met Pcars. Maar mocht het toch positief zijn dan zal het wel een FFB worden..
Ah oke. Heb het Racing Icons pack en het Limited Edition pack maar los gekocht. Ik moet zeggen: gave auto's voor dat geld! De enige auto die mij enorm frustreert is de Ford Mk IV. Onmogelijk om die auto ook maar iets onder controle te houden als je de driving assistst op 'real' hebt staan. Dus voor deze auto heb ik maar een uitzondering gemaakt. Buiten de DLC om is de Ford Capri ook een lastige auto. Achteraf gezien was het verstandiger om de BMW 320 te kiezen voor het Historic Championship.
Net even wat rondjes gereden met die nieuwe BMW uit die DLC. Even wennen maar rijdt toch best heel prettig.. Filmpje Wrom werkt xboxclip nu weer niet.. Nou jou via YouTube dan maar. Zelfde wagen maar ander filmpje.
Zijn er eigenlijk ook ervaringen hier bekend met de Mad Catz steeringwhee, voor de One? Mn 2e Tx is namelijk óók defect. Dat wordt overigens zoals het zich nu laat aanzien op zich netjes opgelost door Thrustmaster, maar mn vertrouwen in dat merk qua kwaliteit en betrouwbaarheid is gedaald tot bijna nul. Zie ook het uitvallen van FFB bij diverse games wat nog altijd niet is opgelost.
Madcatz is pure poep. Werkt op tandwieltjes, voelt erg slap en mechanisch aan en leek toen ik 'm probeerde al bijna uit elkaar te vallen. Jammer dat je zo pech hebt. Mijn Thrustmaster heeft er meer dan een jaar opzitten en werkt nog prima.
Zijn de DLC cars ook beschikbaar in carrière? Leuk trouwens dat het 3,49 kost, maar ik moest alsnog 5 euro naar mijn PSN account overmaken
Nog leuke info over de race icons pack. http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?30419-The-Physics-of-Racing-Icons
Is ie alweer defect aangekomen of na gebruik kapot gegaan? Het is belangrijk om zo snel mogelijk via een computer de firmware naar de laatste versie te updaten, die oude firmware schijnt em ook om zeep te kunnen helpen. Maar zo las ik laatst ook een verhaal van iemand die een goed gevoel in het stuur had bij Project Cars, wat na het updaten van de firmware plots veranderde naar een slapper en minder gedetailleerde force feedback (waar ik en vele anderen ook last van hebben). Dit is naar mijn mening wel echt een probleem in PCars, en niet van de Thrustmaster. Hoop echt van harte dat ze dit er met patch 1.4 eindelijk uit krijgen. Ben zelf wel erg blij met de TX, in Forza en in Pcars op de PC werkt ie echt top.