1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Is inderdaad heel vervelend. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om hem compatible te maken voor PS4/X1...
    Volgensmij levert dat Fanatec veel meer geld op dan dat het kost aan licenties.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja, lijkt me niet dat ze het express doen om dan meer nieuwe stuurtjes te verkopen. Ze verliezen nu gewoon veel klanten en dat weten ze zelf ook wel.

3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Maar waar ligt het probleem dan? Is dat bij Sony en Microsoft?
    Want naar mijn weten is het een kwestie van driver's maken voor deze consoles en het werkt.

4. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Geen idee. Iedereen is een beetje schuldig. Ms en sony zouden gewoon drivers / adapters moeten vrijgeven. Stuurmakers moeten niet bitchen en gewoon een update schrijven. Firmware van de fanatec os inderdaad gewoon te updaten en als de wireless connector niet werkt gebruik je gewoon de kabel.

Maarja, is niet anders. En de thrustmaster is ook wel echt een upgrade van de fanatec dus ik klaag niet. :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voordeel is dat je voor die Fanatecs nog best goed geld kan krijgen volgens mij.

6. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik wil em ook best wel verkopen. Maar dan moet ik daar voor in de plaats wel iets kunnen kopen wat PS4 en PC compatible is. Anders schiet ik er nog weinig mee op.

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dan naar wachten op de next Fanatec.

8. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Jup waar schijnlijk wel. Thrustmaster gaat toevallig ook niet met drivers komen?

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Voor hun oude sturen? Of voor huidige om ze voor alles te laten werken? Beide lijkt me van niet. Ze hebben nu specifiek 1 product voor de Xbox One & PC en 1 product voor de PS3 en PS4. 100% mogelijk om er gewoon 1 stuur van te maken, maar dat willen Sony en MS zoiezo dus niet. :p

10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm, deze link zegt dat alle wheels die op de ps3 werkten ook op de ps4 zouden moeten werken.
    De Fanatec wheels zijn bijna allemaal ps3 compatible toch?

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Elke Fanatec is geloof ik wel PS3 compatible. De CSR in ieder geval wel. Maar op de Fanatec en Thrustmaster websites staat niks over PS4 compatibiliteit van hun oudere sturen dus ben bang dat die website het dan fout heeft.

12. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ben dr ook bang voor idd. Heb Fanatec even getwitterd, kijken of ze antwoorden:9

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat ik eigenlijk jammer vind van Fanatec (los van compatibiliteit) is dat Thomas (eigenaar van Fanatec) zijn bedrijf lange tijd behandelde als klein bedrijfje. Paar jaar geleden, voor de CSR, was dat het ook. Het bedrijf bleef groeien, kreeg heel veel klanten, maar Thomas bleef als klein mini bedrijf denken. Op die manier gaan dingen ook wel een beetje fout op ten duur. En toen kwam de overstroming in Duitslan ook nog langs waardoor een deel van het bedrijf werdt bedreigd. Blijft toch lastig om overeind te blijven met zo'n druk!

14. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Oh ik dacht altijd dat het wel een groot bedrijf was:+. Meerdere vestigingen over de hele wereld, goeie website etc.

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat is het dus ook, maar de eigenaar blijft sommige zaken behandelen als of het niet zo is.

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Berichtje terug van Fanatec, niet echt wat nieuws..
    Ze zeggen in ieder geval niet dat het zeker NIET werkt, dus dat valt nog mee:+

17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ok ik ga dan waarschijnlijk de tx 458 kopen, dat pedalen setje is t3pa zoiets toch?

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    T3pA idd, en voor de H-Shifter de TH8A. Die gaan er bij mij waarschijnlijk ook wel komen, maar eerst maar eens aanzien of het stuur wel bevalt voordat ik er nog meer geld inpomp :+. De shifter niet zozeer voor racegames, dat doe ik wel met de flippers. Maar voor een potje die-hard Euro Truck Simulator?! WOET WOET!

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Jij moet hem nog aanschaffen ook?

Enige wat mij tegenhoudt is dat stuurtjes best prijzig zijn, 290 ofzo zag ik de TX staan bij redcoon

20. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    GTR Evolution maar is geinstalleerd.
    Assetto Corsa vindt ik nog heel vervelend rijden met de meeste auto's. En ook zijn er maar weinig banen. Nog maar even wachten tot ze klaar zijn met de Nurburgring:thumbs:

Deel Deze Pagina