1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben er helemaal niet negatief over hoor. Hij staat bij mij overigens op iets van 400 graden draaien of zo. Ik wil helemaal niet dat het stuur rondjes gaat draaien en wil hem gewoon met 2 handen vast kunnen blijven houden. Crookk die vindt het denk ik fijn om onnodig veel te sturen.

Edit: Even een brain malfunction in de ochtend. Hij staat inderdaad op iets van 240 graden. Ik snap echt niet hoe je kan racen met dat ding op 900 graden. Dat is toch niet te doen? Waarom zou je hem verder draaien dan nodig is?

Laatst bewerkt: 18 jun 2015
  2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Als je in een raceauto 900 graden moet draaien, klopt er iets niet aan je instellingen. Maar bij een BMW 1-Serie is dat juist weer heel realistisch.

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Met formule 1/A staat die op 240 of 270.. En normaal gesproken op 540. Rijden ze in de Real life GT ook mee dacht ik.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Klopt. Ik vind 240 wel heel twitchy voor F1 maar als het voor je werkt dan is dat prima natuurlijk.

5. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Volgens mij heeft een F1 auto in het echt maar een full lock van 180°. Of worden beide uitersten bij elkaar opgeteld?

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hah n
    Haha nee dat is ook als grap bedoeld. Omdat ik de mijne nog moest krijgen. Heb hem inmiddels naast mij staan. Mja firmware updaten. Ik start sinds maanden mijn laptop weer eens op en ja dan weet je het, 120 updates en dat duurt maar en duurt maar. Dus kan nog niet veel beginnen met het stuur.
    USB kabel is echt waaaaaaaaay to short. Dus ik moet maar eens opzoek naar een verlengkabel. Anders zit ik met mijn neus boven op een 55 Inc tv en dat vind ik echt even te groot voor zo dichtbij.
    Geen idee hoe zo'n aansluiting heet eigenlijk. Iemand een idee?

Het wachten is nu ook nog op de wheel stand pro. Die is ook onderweg naar mijn adres.. Dus ik heb nog wel wat te doen vandaag tussen het werken door. Want ja als IT'r heb je nu eenmaal altijd problemen om op te lossen...

7. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij de wheel stand pro krijg je overigens allemaal dingen bijgeleverd voor andere sturen en pedalen. Je hoeft volgens mij maar 4 bouten (2 korte voor het stuur en 2 lange voor de pedalen) te gebruiken. De overige 20 bouten, schoeven enz. kan je lekker in de zakjes laten zitten.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja er wordt bijna altijd gepraat over full lock tot full lock.

Racerblade01 vindt dit leuk.
  9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Na de patch 1.4 is de FFB mega op de TX.
    Ook lijkt de game soepeler te draaien.
    Weet iemand al of de multiplayer lobby's nu redelijk zonder LAG en framedrops draaien.

Insane/Erret vindt dit leuk.
  10. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    Straks FFB op tx proberen, ik ben erg benieuwd, en game loopt zeker soepeler en de AA is ook verbeterd imo

11. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Multiplayer lobby's zijn niet echt veranderd. Zaten gisteren met 12-15 man op een gegeven moment en dan gaat de lag kraan nog gewoon open als iemand de race joined.

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat instellen van die TX is nog al wat. Bij mij blijft links onderin een oranje lampje knipperen. Dat lampje van de DOR setting. Volgens mij staat die nu wel op 540 wat prima is maar waarom dat kreng blijft knipperen.
    Tevens is de USB kabel wel veel te kort.. Dus ik moet echt opzoek naar een verleng geval want met mijn neus op een 55inch tv zitten is niet prettig. Verder heb ik nog niet echt kunnen proberen om te rijden met de FFB WHEEL. Een klein rondje op Monza en toen moest ik alweer aan de bak op mijn werk.. Ik hoop dat ik vanavond nog een beetje kan instellen en doen..
    Ik stopte op de track, stond stil en toen niets meer. Kon alleen nog de hele game uitzetten en opnieuw starten. De buttons etc deden niets meer.. :'-(

13. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Met die instelling op 900° graden hoef ik dat stuur alsnog nooit meer dan 90°/ een kwartslag te draaien hoor.

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je moet wel je stuur ingame calibreren.

Dan heb je autoclutch aangezet. Mode knop + A indrukken en dat gaat weer uit.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    FFB is niet normaal meer haha borstspieren kweken zo :)

16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    de tire force omlaag zetten. FFB op 100% houden en de TF omlaag tot je het aangenaam vindt. Rond de 60 is aardig in de richting.
    verder per wagen de jack classic setting gebruiken.

17. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha 900 graden graden? Ben je alweer dronken? Heb geen idee wat ik moet doen om het te veranderen dus ik laat het lekker zo.

18. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    En dan bij elke race weer opnieuw moeten testen of ie die mode weer terug heeft gezet? Das lekker handig.

19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Gebruikt er hier iemand die Jack spade's settings per car? Of gewoon FFB Settings vanuit de controller settings en verder alles standaard. Als ik dit per wagen moet instellen, bij de car setup, dan ben ik wel even bezig......
    Morgen maar eens op mijn gemakje proberen.....

20. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Vanavond weer leuk zitten racen! Maar ook meegemaakt dat public lobby's gewoon niet werken. Het loopt dan toch weer vol met idioten waarmee gewoon níet clean valt te racen.

Verder viel het wéér op dat een lobby uit niet meer dan 8 à 10 deelnemers moet bestaan. Worden het er meer dan trekt de game het gewoon niet. Ook na patch 1.4.

Overigens slaan de reply's ook nog steeds nergens op. In één van de gevallen van vanavond zijn twee auto's verwisseld in de reply. Op zich geen drama, maar toch, wéér zo'n slordige fout.

Ik denk dat de developers van pCARS heel blij mogen zijn dat er eigenlijk geen alternatief is op X1 en PS4. Want als een degelijke game zo'n release zou hebben met de concurrentie zoals deze bijvoorbeeld op de PC beschikbaar is, dan zou niemand de game (meer) spelen.

Deel Deze Pagina