Ik vermaak me nog prima met de game. heb ook weinig last van al deze bugs en dat scheelt een hoop frustratie. Zit nu in de SP op een race in Zolder die 3 uur duurt. nu staat mijn afstand op 40% dus moet nu een dik uur rijden met de McLaren F1. Dat is wel vet gedaan.
Ik vind het ook nog steeds erg tof maar de bugs maken de vreugde wel minder natuurlijk. Forza koop ik ook nog wel. Gewoon arcade racen zonder een waslijst aan bugs. (Hoop ik )
Op deze manier blijft er niemand over om online mee tegen te racen (met een groepje dan). In totaliteit is de game dan toch echt een dikke tegenvaller. Dat terwijl ook in de game digitaal aan hem geschaft met het idee dat ik er héél lang zoet mee zou zijn. Forza6 weet ik nog steeds niet. Ik merk dat ik de hele opzet van pCARS vele malen leuker vind dan Forza5.
Blijf hopen dat SMS ooit dit spel gaat fixen. Krijg er wel steeds minder vertrouwen in, het spel is al bijna 3 maanden uit... Forza 6 moet echt iets nieuws brengen, wat ze sowieso niet gaan doen, mocht ik het kopen. De multiplayer set up en de engine van dit spel zijn zo vet dat ik niet weet of ik me kan motiveren om weer vol gas arcade te racen met Forza. Ach, nu ben ik weer even zoet met WoT wat best wel verslavend is. Daarnaast heb ik nog GTA5, Titanfall, Destiny en nog een paar andere games die ik eigenlijk nauwelijks nog heb gespeeld.
Ik hoop wel dat SMS nog met een behoorlijke goeie fix gaat komen voor dat forza6 er is.. PCARS is gewoon een hele mooie game.. alleen door alle problemen die iedereen heeft niet leuk om door te spelen.. elke keer alles opnieuw doen schiet ook niet op.. ik zal echt nog wel spelen als er 3 a 4 man zijn die ook gaan racen en openlobby hosten
Zou me niets verbazen als er geen patch meer komt voor de release van Forza. Nadat de patch notes bekend gemaakt worden duurt het vaak minstens nog een maand. Hoop dat ze het spel ooit af maken maar ik vrees dat de aankondiging van pCARS 2 een teken was dat deze versie fubar is.
toch weer vrolijke noot tussendoor,..... Ik race elke avond met 4 tot 16 man cleane rijders in een private lobby (veel engelsen en wat ander volk waaronder enkele NL's),... voor mij is dit bijna beste spel ever. De mindere noot bij deze, het is wel op de ps4
Beetje jammer die PS4 Raak deze game niet meer aan tot die gefixt is. Zou wel graag die karts willen uitproberen icm seat/stuurtje. Op hoeveel graden zou je de stuur rotatie in moeten stellen voor een kart?
Ik vind de Project Cars ook nog steeds de beste en heb gelukkig niet veel last van echte bugs. Ik ben alleen de laatste tijd erg veel in Destiny te vinden en vergeet het soms helemaal. Het is me ook te heet om in de Playseat te kruipen.
Ik wil morgen toch eigenlijk nog wel graag proberen om een avondje gezellig racen te hosten. Wellicht dan zonder competitie element erin, zodat de frustraties bij eventueel opspeelde bugs wat minder zijn? Ik hoop dat ik alsnog een leuk groepje bij elkaar kan krijgen, heb me er elke keer enorm mee vermaakt
Ik race op het moment ook minder. Wil wel de Career mode in maar dan ben ik bang save optie weer fucked up raakt. Dus ik race nog wel af en toe want het rijdt gewoon geweldig maar ben ondertussen even wat drukker met andere games. Zoals assassins creed black flag...
lol Tsja, laten we het hopen. Ik wil deze game echt alle kansen geven, puur omdat het voor mij bijna alle "hokjes aanvinkt" (jeetje, hoe zeg je dat in het Nederlands?! ). Het doet me echt denken aan het plezier dat ik had met games als NASCAR 2002 (love it or hate it, maar die game was zeldzaam goed!), Indycar Racing 2 en zelfs Indianapolis 500 (voor de bejaarden onder ons). Wat dat betreft eigenlijk wonderlijk dat ik me nooit op iRacing heb gestort, dat is opgezet door een aantal ex Papyrus medewerkers (wat je o.a. nog goed kunt zien en horen, o.a. aan de stem van de spotter ). Anyway, afwachten op patch 3.0 dus maar weer
Bij NASCAR 2002 hadden ze tenminste een pitcrew. pCARS doet inderdaad heel veel dingen goed en het is een heerlijk spel. Het spelen zorgt echter voor een hoop frustraties. De lobby's moeten gewoon goed zijn, het is een schande dat dit niet het geval is. Daarnaast wordt close racing wel moeilijk gemaakt doordat de auto's aan elkaar plakken. Bij DTM, GT3 en vooral bij Clio's moet er gewoon een beetje contact zijn. Dat de leaderboards raar zijn (F3 in dezelfde klasse als F1, Clio vs DTM) kan ik wel mee leven. De huidige manier van tunen vind ik niet optimaal maar dat is ook maar een klein puntje. Van de AI heb ik geen last want single player doe ik toch niet.... Ik hoop dat Ian Bell dit zegt omdat de patches al bij MS en Sony liggen. Wil dit spel graag nog een kans geven maar het moet wel echt wat beter.
Heb mijn eerste waarschuwing op het pCARS forum te pakken. Zat een beetje te zeiken in verschillende topics en heb er uiteindelijk een gekregen voor dit topic. Heb in een ander topic wel weer een reactie van Ian Bell gekregen. Geeft hoop maar ik wil het eerst zien voordat ik het geloof.
Vind het knap dat jullie het zolang uit kunnen houden. Hopelijk wordt het met 3.0 dan eindelijk zo goed als de mensen die nog spelen willen.
Ik heb gister nog met veel plezier soepel geraced hoor. Dus zo heel moeilijk is het niet om plezier te hebben met deze game mits je je niet richt op competitieniveau racen, want daar is het nog net niet stabiel genoeg voor bij sommigen. Heb er zelf erg weinig last van online.
Laten we het hopen dat er dan veel wordt verbeterd idd.. kwa game is het een hele leuke game. En gister ook weer heerlijk in de clio lopen trappen tot de laatste race. Toen ging ik er af door 1 die mega ver voor me lag en plots achter me en toen was het doei WietHok.. maar helaas dat blijf je toch wel in race games houden.. in forza zie ik dat gestuiter ook iedere keer.. maar we blijven het proberen
De game is zeker gaaf. Rijdt super fijn. Dat is echt genieten. De rest er omheen is behoorlijk bagger. Ik kijk het aan tot patch 3.0 en is het dan nog ruk dan ga ik fijn war anders doen dan mij ergeren aan Pcars..