Same here Er komt volgende maand een stuur uit voor de PC en PS4 (en PS3 ) van thrustmaster voor de liefhebber. http://www.thrustmaster.com/en_UK/press/t300-ferrari-gte-racing-takes-whole-new-turn-playstation-4-playstation-3-and-pc-too
Gisteren was een testdag op Spa-Francorshamps van de Blancpain Endurance Series in aanloop naar de Spa 24h. Volledige circuit toegang dus een mooie dag gehad. Heerlijk genoten van de zon, auto's, geluiden en geuren. Maakt dat ik alleen nog meer uitkijk naar Project CARS. Wil jullie deze beelden niet onthouden
Nice. Jammer dat er geen lambo en ferrari in pCARS zit. Bentley komt wel though. Trouwens voor degene die de stream hebben gemist, hier is ie terug te zien op twitch (een AI race start @34:00 in ongeveer) http://www.twitch.tv/xbwracing/b/544096068
Subaru ook niet. Dus tja word toch wel een twijfel geval dit. Aangezien lambo en subaru toch wel de auto zijn voor mij.
Staat ook niks over in de dev documenten die ik kan zien. Als he daar niet staat komt het pas echt na de release als dlc ofzo.
Ja vind ik jammer. DLC word ik ook gewoon brodeloos moe van. Wie dat ooit verzonnen heeft. Is een EEND
Zolang de DLC goed is heb ik er wel wat voor over Ferrari en Lamborghini licenties schijnen erg duur te zijn. Misschien als de game goed gaat verkopen dat ze wat centjes kunnen missen!
Ja maar DLC voegt ook regelmatig niks toe aan het spel. Vind ik dan hoor. Kijk Forza 5 je betaalt 90% van de auto's die al in Forza 3 en 4 zaten. Vind ik en toch een hele hoop andere toch wel een doorn in het oog. Al met al zal dit zeker wel een mooie racegame worden. Alleen probeer ik voor mezelf toch te waken voor de hype die langzaamaan aan het ontstaan is. Voor mij is Lamborghini/Subaru wel een groot gemis in een racegame.
Ik snap wel dat er tegenwoordig zoveel DLC is, game ontwikkeling gaat door (hier is de community zelf schuldig aan door de hoge eisen die worden gesteld en de vraag naar continue vernieuwing), het online houden van servers voor online gebeuren. Dit zal allemaal betaald moeten worden en ik kan me niet voorstellen dat dit alles betaald kan worden met enkel de verkoop van een game.
In 1 keer wel een beetje, maar als je stap voor stap gaat valt het gevoelsmatig wel mee. Elke maand gewoon een onderdeel erbij.
Het is vooral die cockpit die enorm duur is. En ben zelf ook geen hele goeie Bob de Bouwer Die cockpit in het filmpje is die van Fanatec, dat ding kost 1000 euro
Ach je kan het zo duur maken als je wilt. Blijft een hobby. De een betaald veel geld voor model treinen en de andere werkt aan zijn plek voor sim racen.