Ga de game nu eens testen, alweer tijden geleden sinds ik PC voor het laatst gespeeld heb... Tja, de toestroom van nieuwe, en vooral ook leuke games is nu eenmaal oneindig...
Het duurt ruim 5 maanden om een bug te reproduceren waar iedereen al vanaf de release last van heeft? Snelle jongens daar.
Heb de game zelf ook al even niet aangeraakt. Zal weer eens kijken of ik wat race time heb. Er zitten maar 24uur in een dag. Bummer......
Oef dat gaat hard. Rondje op Road America door de ogen van James Hinchcliffe http://www.dumpert.nl/mediabase/6687924/511b7d2a/onboard_indycar.html
Oef dat gaat hard, Dikke crash tijdens Bathurst 2015 http://www.dumpert.nl/mediabase/6687897/f3ab7cdf/dikke_crash_tijdens_bathurst_2015.html
Holy moly!! Wilde je bericht 'leuk' bevinden, maar ergens toch niet gepast. Goed en een klein wonder dat de coureur het overleefd heeft.
Over de niet-werkende gamechat: 6.0. Volgens mij zit de Xbox One versie nog op 4.0, dus dat kan nog een tijdje duren.
Bizar dat iets als de game chat zo'n lastig probleem is voor dit bedrijf. Dit is al zo vaak gedaan...
Precies, écht heel maf. Natuurlijk weten wij de details niet, maar dit is een key onderdeel dat onderdeel is van zo ongeveer iedere online game. Waarom kan het overal wel, en hier niet? Heel vreemd Maar goed, als ik sommige "navigatie" keuzes in de game zie, dan vraag ik me weleens af of er überhaupt iemand logisch kan nadenken daar Ik heb het al vaker gezegd, het is dat er geen concurrentie is op de X1, maar anders...
Dit is waarschijnlijk de volgende DLC: - Toyota GT-86 - Scion FR-S - Mitsubishi Lancer Lancer Evolution IX - Toyota TS040 Die laatste is dus de LMP1 waarmee Toyota heeft meegedaan aan het WEC2014. De rest zijn auto's die meer in Forza passen dan PCARS. Het goede nieuws is wel dat dit de eerste Toyota's (en Scion) in de game zal zijn, dus nu ze de licentie hebben kunnen we misschien meer Toyota's verwachten. Deze bijvoorbeeld:
Jaaaa, die oude Le Mans wagen is cool! Zou een mooie concurrent zijn tegen de CLK-GTR. En die open BMW racert (met Dell reclame). Moet alleen nog even de Porsche 911 GT1 erbij om het feest compleet te maken. Kunnen ze daar geen Ruf stickertje op plakken? Verder weinig interessante DLC inderdaad. Maar goed ook, want ik blijf nog steeds bij m'n principe om geen enkele DLC te kopen tot dat de game helemaal fatsoenlijk werkt.
Hebben jullie ook problemen met de limited edition carpack? Di zegt steeds dat er een update voor is en als ik die dan start dan mislukt het. Kan Pcars niet spelen omdat die steeds met die update komt. Nu die car pack maar helemaal verwijderd zodat ik wel Pcars kan opstarten maar vreemd is het best.. Iemand een idee?
Zeker PCARS voor de eerste keer in lange tijd opgestart? Die problemen had ik ook een week of 2 geleden. Heb je al geprobeerd de pack opnieuw te downloaden? Als het goed is download die dan gelijk de update mee.
Lol.... Inderdaad. Ik zal die pac eens opnieuw downen. Heb de laatste tijd erg weinig tijd voor gamen dus ook voor Pcars weinig tijd.. Daar baal ik wel van want ik blijf het erg leuk vinden...