Vindt het weer een leuke pack hoor. Vooral de Rocket Bunny auto's zijn uitdagend maar desondanks leuk racemateriaal. De LMP1 heeft inmiddels ook een lekker gevarieerd aantal auto's, zes inmiddels met alle DLC's. De Toyota rijdt ook weer erg lekker, hoewel die volgens mij wel veel topsnelheid mist, maar maakt dat goed in de bochten. Uitstekend voor een korte baan zoals Laguna Seca. De road auto's rijden ook gewoon lekker, de Toyota's en de Scion dan. Maar dat zijn eigenlijk ook gewoon identieke auto's. De Mitsubishis niet echt een enorme fan van, vooral de EVO IX is echt een lastige wagen.
Ook maar op die track expansion pack buy knop geklikt. Maar als ik een quick race weekend selecteer dan kan ik niet practice aan zetten? Is dat bij alle tracks van dit pack? Hoort dit?
als je die aston dlc hebt gehaald,..... dat klopt,.. helaas geen practice of qualy,... vind het gemiste kans, vind de banen best goed. snap ook niet dat ze dat er niet in gedaan hebben,.. plek zat in de woestijn!!!
Ahh vandaar. Nou lekker stom. Had ik dat geweten dan had ik hem overgeslagen denk ik. Al zijn de banen echt wel leuk. Die nieuwe carpack vind ik ook leuk. Dat is geen weggegooid geld.
Helemaal mee eens. Ik zal een eventuele nieuw track pack dan ook eerst even onderzoeken alvorens te kopen. Niet dat het nou zo duur is, maar toch zonde want zo vind ik het minder leuk.
Ik had het in dit topic geloof ik genoemd. De auto's zijn wel leuk in die pack, vooral de LMP1 en GTE, maar de track maakt het wel teleurstellend ja. Op Fok! hebben we het er net ook over, ik zou de packs persoonlijk in deze volgorde beoordelen: Racing Icon Pack Audi Ruapuna Pack Limited Edition Pack Japanese Car Pack Aston Martin Track Expansion Pack Old vs. New Car Pack Modified Car Pack
Mochten er hier nog mensen rondlurken die het niet gezien hebben: vanaf volgende week woensdag hebben we weer een nieuwe cup voor Project Cars op de XONE. Wacky Wednesday Cup
Jups erg leuk.. Blijft leuk hoor dat crossen op die banen. Vorige week even gereden maar dan met controller. Pfff ben echt blij dat ik een wheel heb. Dat is toch echt wel een complete andere beleving hoor.. Start net de console weer op. Ik zit helemaal klaar om te racen, zie ik die fijne melding weer. Het is tijd voor een update. Weer 3,5GB dat is echt elke week ondertussen.
Wat ik echt een leuke track vind is, Oulton Park. Daar heb ik echt zoveel lol mee. Ik zie daar verder weinig van terug op de fora. Ben ik de enige die deze track gaaf vind. Oulton Park nationaal is het geloof ik.. Echt super leuk met GT3&4 wagens.
Had hem toevallig gisteren nog voorgesteld voor de nieuwe cup. Lekker baantje inderdaad! Hoor ook veel goede dingen over de nieuwe GT86 Bunny edition. Misschien een leuk autootje voor een cup later in het seizoen.
Dat is idd een leuke wagen om mee te rijden.. ook best wel een lastige wagen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
SMS heeft een paar historische tracks geteased! Onder andere de oude Hockenheim, Silverstone rond de jaren '60 en Rouen-Les-Essarts lijken te gaan komen!
Zou mooi zijn! Zat gisteren even op RTL5 te kijken naar de TCR series op Buriram. Daarna was een Porsche cup op Austin.... Er zijn nog zoveel tracks die we missen, hopelijk pakken ze met pCARS 2 even goed uit.