1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Vindt het weer een leuke pack hoor. Vooral de Rocket Bunny auto's zijn uitdagend maar desondanks leuk racemateriaal. De LMP1 heeft inmiddels ook een lekker gevarieerd aantal auto's, zes inmiddels met alle DLC's. De Toyota rijdt ook weer erg lekker, hoewel die volgens mij wel veel topsnelheid mist, maar maakt dat goed in de bochten. Uitstekend voor een korte baan zoals Laguna Seca. De road auto's rijden ook gewoon lekker, de Toyota's en de Scion dan. Maar dat zijn eigenlijk ook gewoon identieke auto's. De Mitsubishis niet echt een enorme fan van, vooral de EVO IX is echt een lastige wagen.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Die Rocket Bunny ziet er leuk uit!

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig, ik heb ook maar op de koop knop gedrukt. :D

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook maar op die track expansion pack buy knop geklikt. Maar als ik een quick race weekend selecteer dan kan ik niet practice aan zetten? Is dat bij alle tracks van dit pack? Hoort dit?

Laatst bewerkt: 30 okt 2015
  5. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    als je die aston dlc hebt gehaald,..... dat klopt,.. helaas geen practice of qualy,... vind het gemiste kans, vind de banen best goed.
    snap ook niet dat ze dat er niet in gedaan hebben,.. plek zat in de woestijn!!!

6. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Komt door het gebrek aan pitboxen.

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh vandaar. Nou lekker stom. Had ik dat geweten dan had ik hem overgeslagen denk ik. Al zijn de banen echt wel leuk.
    Die nieuwe carpack vind ik ook leuk. Dat is geen weggegooid geld. :)

8. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Tracks zonder pitlane zijn inderdaad waardeloos. Hadden ze van mij er wel uit mogen laten.

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Helemaal mee eens. Ik zal een eventuele nieuw track pack dan ook eerst even onderzoeken alvorens te kopen. Niet dat het nou zo duur is, maar toch zonde want zo vind ik het minder leuk.

10. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik had het in dit topic geloof ik genoemd. :+ De auto's zijn wel leuk in die pack, vooral de LMP1 en GTE, maar de track maakt het wel teleurstellend ja. Op Fok! hebben we het er net ook over, ik zou de packs persoonlijk in deze volgorde beoordelen:

Racing Icon Pack
    Audi Ruapuna Pack
    Limited Edition Pack
    Japanese Car Pack
    Aston Martin Track Expansion Pack
    Old vs. New Car Pack
    Modified Car Pack

11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Die japanese Car Pack vind ik echt wel leuk.

12. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Mochten er hier nog mensen rondlurken die het niet gezien hebben: vanaf volgende week woensdag hebben we weer een nieuwe cup voor Project Cars op de XONE.

Wacky Wednesday Cup

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups erg leuk.. Blijft leuk hoor dat crossen op die banen. Vorige week even gereden maar dan met controller. Pfff ben echt blij dat ik een wheel heb. Dat is toch echt wel een complete andere beleving hoor..

Start net de console weer op. Ik zit helemaal klaar om te racen, zie ik die fijne melding weer.
    Het is tijd voor een update. Weer 3,5GB dat is echt elke week ondertussen. :confused:

14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat ik echt een leuke track vind is, Oulton Park. Daar heb ik echt zoveel lol mee. Ik zie daar verder weinig van terug op de fora. Ben ik de enige die deze track gaaf vind. Oulton Park nationaal is het geloof ik.. Echt super leuk met GT3&4 wagens.

15. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Had hem toevallig gisteren nog voorgesteld voor de nieuwe cup. Lekker baantje inderdaad!

Hoor ook veel goede dingen over de nieuwe GT86 Bunny edition. Misschien een leuk autootje voor een cup later in het seizoen.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Dat is idd een leuke wagen om mee te rijden.. ook best wel een lastige wagen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

17. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Als die gratis was geweest hadden we die zeker in de cup verwerkt.

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja leuke bak inderdaad. Even wennen dat zeker..

19. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    SMS heeft een paar historische tracks geteased! _O_ Onder andere de oude Hockenheim, Silverstone rond de jaren '60 en Rouen-Les-Essarts lijken te gaan komen!

Olijke Poffer, Beltoni en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  20. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zou mooi zijn!

Zat gisteren even op RTL5 te kijken naar de TCR series op Buriram. Daarna was een Porsche cup op Austin.... Er zijn nog zoveel tracks die we missen, hopelijk pakken ze met pCARS 2 even goed uit.

Deel Deze Pagina