1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha prachtig dit! Maar wat vond je van het circuit? Heb zelf de DLC niet maar het ziet er best leuk uit.

2. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    lijkt me best een tof wagentje om in te rijden, misschien toch maar eens een DLC halen dan =|

3. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik vind de auto's een beetje tegenvallen eigenlijk. De 25 Climax komt echt uit een tijdperk dat downforce nog niet bestond en dat merk je tijdens het rijden wel. De Type 38 is gebouwd voor de Indy 500. Nutteloze auto dus zolang er geen ovals zijn. De Type 40 heb je ook je handen vol aan, maar die is een stuk beter te doen dan de F1-wagens. Wel leuk om rondjes mee te rijden, maar te onvoorspelbaar om er fatsoenlijk mee te racen denk ik. De Type 51 vind ik wel tof. Is een oude Formule 3 wagen, dus heeft een stuk minder vermogen waardoor je de downforce niet zo mist. Rijdt als een stevig opgevoerde Formula Rookie en is daarmee de leukste auto in de pack vind ik.

Maar goed, ik deed het vooral voor de tracks en die vallen niet tegen. Wist niet eens dat Rouen een kortere versie had, dus dat is een leuke verrassing. Rouen is op sommige plaatsen wel wat smaller dan ik me herinnerd had. De eerste helft van het circuit zijn vrijwel alleen maar snelle bochten, met uitzondering van de hairpin. Inhalen echt onmogelijk, dus je moet je slag slaan bij de lange rechte stukken aan het einde.

Silverstone is érg hobbelig. Ik was even bang dat dat problemen zou opleveren voor de modernere, lagere auto's, maar met de Aston GT4 ging het nog best prima. Ik vind het een prima baan, mede omdat er geen asfaltstroken zijn, alleen maar gras. Maakt de uitdaging wat groter. Vooral waar nu Abbey zit (eerste bocht in moderne circuit) is een hele uitdagende bocht geworden. Had wel gehoopt dat ze het circuit pre-2010 als een verrassing erbij hadden gedaan, maar helaas.

Hockenheim is wel het hoogtepunt. Ik vind deze versie van de Ostkurve een beetje raar, maar ik wen er wel aan. Uit nostalgie alleen is het geweldig, denk ook dat je er hele leuke races kan hebben.

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb hem ook nog niet en denk ook niet dat ik weer flappen neerleg. Iedere keer is het toch zo'n €5 en dat tikt wel aan steeds.

5. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Om maar een beetje op de zaken vooruit te lopen: gratis auto in december is de Radical RXC Turbo.

6. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat zou wel vet zijn! Lijkt me een leuk wagentje voor een cup.

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha grappig karretje..

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Patch 7.0 is uit voor pc. Xbox volgt, zoals gewoonlijk, iets later..

9. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Is zelfs al uit voor PS4, Xbox zal niet zo lang meer duren.

10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik las het inderdaad. Maar weer eens Pcars opstarten. Fallout4 is zo goed als klaar dus weer meer tijd voor Pcars. :D

Insane/Erret vindt dit leuk.
  11. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Volgens mij heb ik ondertussen al 2 of 3 patches gemist, hahaha... Echt nog eens oppakken deze game in de kerstvakantie! :)

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb volgens mij patch 6 ook nog niet.. Als ik tijd heb aankomende dagen, dan zal ik mijn stuur ook weer eens aansluiten en wat updates downen en even een paar rondjes toeren... Ik mis het toch wel hoor.. Blijft heerlijk om met een wheel een wagen rond te sturen over tracks..

13. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    6.0 was ook niet echt een verbetering qua MP.

14. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Weet wat kleine probleempjes aangepakt.

15. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    De patch is er ook al!!! Ik ben hem nu downen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Geen enorme joehoe inderdaad..

17. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Die UDP streaming support is wel chill, dan kan je op je PC of mobile device applicaties draaien die gebruik maken van de gegevens van het spel.
    Als het goed is is Crew Chief nu ook beschikbaar gemaakt voor Xbox, handig programma die je vertelt wanneer er een auto naast je zit (spotter) maar ook je rondetijden en afstand tot je voorligger kan oplezen.

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    OW echt.. Dat is gaaf,, ga ik eens downen..

19. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Even teasen, gewoon omdat het kan. Vanaf dinsdag: _O_

Olijke Poffer en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  20. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Wordt wel een leuke pack denk ik. Vooral de eerste auto lijkt me erg gaaf. Hoe meer cup auto's hoe beter. Al ziet de concept(?) (plaatje 4) er ook wel erg vet uit.

Deel Deze Pagina