Wat een leuk iets is die crew chief.. super handig hoe die de rondetijden van de snelste enzo door geeft en niet te vergeten die spotter die helemaal gek wordt van zijn on your left/right, clear, he's still there enz als je in een mooi gevecht zit hahaha... geweldige toevoeging aan de game Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ben aan het kijken of ik niet ergens een draadloos oordopje oid kan vinden, zodat niet de hele buurt hoeft mee te genieten hoe de spotter boven het geluid van mijn TV probeert te komen. Een microfoon is misschien ook wel handig, begreep dat je tegen de app gewoon kan praten en dingen kan opvragen... Xbox headset ene oor. Bluetooth headsetje andere oor, haha zie het al helemaal voor me.
Haha hier het zelfde.. al boeit het praten tegen de app me niet.. de info die ik nu extra krijg is al voldoende Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dat is ook wel zo. Draadloos oortje zou genoeg moeten zijn. Als je iets leuks tegenkomt moet je het maar even laten weten.
Heb gewoon de headset van me phone gepakt ( S6 ) 3.5 mm plug verlengkabel van een meter er tussen en klaar hahaha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Hmmmm heb al genoeg kabels hier liggen. Geen zin om mijn laptop dichterbij te leggen of om er nog een kabel bij te leggen.
Haha daar heb je gelijk in idd.. hier ook een grote kabel bende Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Haha ook geweldig aan crew chief is dat je via Properties ook swearing aan kan zetten.. lag net een race op p2: thats fucking awsome mate hahaha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
YES! Eindelijk. Mijn vader is actief met 2 RS01's in de trophy. Was erbij toen Project Cars er was om data te verzamelen. EINDELIJK! Het is echt een geweldige auto. 3-4 secondes langzamer dan DTM. Ben benieuwd of de liveries van 3.5 en RS01 ook daadwerkelijke in de game zijn verwerkt. Zou tof zijn en goed voor de sponsors haha https://twitter.com/equipeverschuur
Vette wagen!!!! Hoop ook dat ze Zandvoort er nog in doen.. das gewoon een must voor deze game Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Nee joh sneller. foto maken klaar haha.. Ik post ook alles via me tel Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk