Q&A met SMS. Wordt volgens mij redelijk snel op gereageerd. http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?43313-Questions-and-answers-in-here
Vraag hem eens of ze nog wat aan de Lag gaan doen in public lobby's Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dat hebben ze wel vaker uitgelegd toch? Komt omdat ze P2P gebruiken. Dan ben je afhankelijk van de persoon met de slechtste verbinding. Die haalt de hele groep omlaag. P2P is gewoon een stuk goedkoper dan dedicated servers. Ben geen expert op dit gebied dus hoop dat het ergens op slaat.
Dedicated server is sneller omdat die stand alone is en alleen als game server hoeven te dienen.. Alle beschikbare cpu kan dus naar die ene game toe.
Wel een grappig detail: met de Renault Alpine A442B zit er nu een winnaar van Le Mans voor ieder decennium vanaf de jaren '50 in de game. '50s: Aston Martin DBR1 '60s: Ford GT40 Mk. IV '70s: Renault Alpine A442B '80s: Sauber C9 '90s: McLaren F1 GTR & BMW V12 LMR '00s: Audi R8 & Bentley Speed 8 '10s: Audi R18 TDI & Audi R18 e-tron quattro.
Waarschijnlijk de gratis auto zelfs. Eind deze maand krijgen we (waarschijnlijk): 2013 Ford Falcon FG (gratis) BMW 2002 SW KTM X-Bow Mad Mike's "Radbul" Mazda MX5 En dan nog 1, waarschijnlijk een BMW. Of een ander merk dat alfabetisch zit tussen BMW en Caper. Januari zou ook een track expansion moeten zijn, dus waarschijnlijk ook een nieuwe locatie. Het schijnt ook een Red Bull-thema te hebben. Met de KTM, Mazda en Ford Falcon lijkt dat wel te kloppen, dus wellicht wordt de locatie de Red Bull Ring? Lijkt me leuk. Red Bull heeft ook wel eens de BMW M4 in de DTM gesponsord. Zou erg tof zijn als dat de overgebleven BMW is, maar dat is speculatie van mijn kant.
Vraag me af hoe ze dat bij pCARS 2 gaan aanpakken. Krijgen we dan de auto's die we in deze versie hebben gekocht erbij of mogen we daar opnieuw voor betalen? Als we de auto's mee mogen nemen is het veel interessanter om nu DLC te kopen. Kan natuurlijk ook dat ze er standaard inzitten maar dat zal wel weer niet.
Ik mag toch hopen dat je ze mee kunt nemen. No way dat ik weer die handel ga aanschaffen.. Zou echt klote zijn.
Ach duurt nog minimaal 2 jaar toch voordat die game er überhaupt is. En heb veel plezier van de meeste DLC en vind ze over het algemeen niet duur.
DLC is inderdaad van prima kwaliteit. Speel te weinig om alles te halen. Ook omdat het spel op de Xbox nog steeds niet foutloos werkt vind ik het een beetje zonde om alles te halen.