Afgelopen weekend de game nog eens de nodige uren gespeeld, met patch 8.0... Paar patches gemist maar de game zag er nu echt een stuk levendiger uit, meer publiek op de tribunes en random zaken rondom het circuit. Speelde heerlijk en super graphics nu.
Gaaf dat de V8Supercar gratis is! Track klinkt ook veelbelovend! EDIT: Track preview? Ziet er heerlijk uit!
Ik had de baan nog niet gezien... maar wat een toffe track is dat en de auto's mogen er ook wezen, deze DLC ga ik waarschijnlijk wel halen Lijkt me ook leuk om op een random zondagavondje met elkaar overheen te scheuren.
Ik gok vrijdag pas.. wat ik zo op de twitter van pcars zag tenminste.. ik dacht eerst ook vandaag Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
De vraag is dan natuurlijk hoe die Japanner wel aan de DLC komt. Of is de Xbox gewoon wat later aan de beurt?
Gehackte content. Dat filmpje is al een week beschikbaar. En als je nog een DLC wil aanschaffen zou ik deze echt geen prioriteit geven.
Old vs New ziet er ook nog altijd heel leuk uit, maar de auto's in de Racing-Icons-pack zijn met name auto's die wat sneller gaan dan ik leuk vind (LMP1). Deze track ligt heel erg in mijn straatje dus ik denk dat ik toch gewoon deze ga kopen vanavond/vrijdag
Ik vind Old vs. New by far het slechtste pack eigenlijk. Ik kan iedere soort auto in deze game wel waarderen eigenlijk, maar in dat pack zitten drie waardeloze auto's en als ik de enige twee auto's uit dat pack kies die ik wel leuk vind (de 2 BMW's) krijg ik in de lobby meestal gezeik. Verder lijkt me dit wel een leuk pakket, maar ik ben wel een beetje teleurgesteld dat Bannochbrae maar één layout is en ik weet van tevoren al dat ik die Mazda MX-5 niks ga vinden. Dus ik zou de Racing Icons, Lotus Track Pack, Renault Sport Pack of de Limited Edition Upgrade eerder aanraden. (en er zitten geen LMP1's in de Racing icons overigens )
De Mustangs en ook die Yellowbird zou ik juist best graag aan m'n Carlist willen toevoegen, en de BMW's inderdaad al helemaal! Geen LMP1's in de Racing Icons? En de Bentley Speed 8 of de BMW V12 dan? Of zijn dat officieel geen LMP1's en ben ik mezelf nu een tikje voor gek aan het zetten haha EDIT: > die twee gaan iig wel heul snel. Het Renault-pack komt ook steeds hoger op m'n lijstje moet ik bekennen! Vind het altijd leuk wanneer we daar online mee rijden.
Die MX-5 lijkt me juist wel gaaf. Beetje à la Clio maar dan wellicht net wat sneller. Of is het echt een drift autootje? EDIT: aan de voorkant te zien is het bepaald geen standaard MX-5'je. Turbo variant ofzo?
Dat moet echt een drift bak zijn.. anders klopt de game echt niet haha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dat ding heeft 1200pk (geen typo), doet professioneel mee aan een kampioenschap genoemd Formula Drift en de eigenaar heet Mad Mike. Kortom, ja, er valt alleen mee te driften. Dat zijn LMP900's. Beetje flauw, ik weet het, maar ze hebben veel minder mechanische grip dan de moderne LMP1's, ze rijden wel degelijk een stuk anders, vooral de BMW.