1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ferrari's met non-OEM velgen zijn sowieso een schande :F:

    Overigens vind ik om de één of andere reden vooral de achterkant van de 550 gaaf :) Al heb ik het model pas echt leren waarderen toen ik 'em een aantal keer in het echt zag. Op de foto's doet 'ie het niet zo goed. Dat hebben auto's wel vaker, vind ik (de eerste Audi R8 bijvoorbeeld, of de huidige Maserati Quattroporte)

    [​IMG]
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.690
    Leuk Bevonden:
    621
    Afgelopen weekend nog eens zeer uitgebreid deze game zitten spelen.. Ruim 20uur. Echt genoten, vooral van de wisselende weersomstandigheden!
    ..maar helaas ook ervaren dat ik bij lange na niet het uiterste uit deze game kan halen met een enkel een controller. =(
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Waarom niet? In de competitie zijn sturen en controllers vrij aan elkaar gewaagd, alleen zal de beleving met een stuur misschien nog wat beter zijn
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind het met een stuur toch echt veel fijner spelen hoor. :D
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Dat zeg ik ook niet, maar qua rondetijden (dus wat je eruit haalt) maakt het volgens mij niet veel uit ;)
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.690
    Leuk Bevonden:
    621
    Nou, zo gauw het weer omslaat of de banden zijn redelijk aan gort spin ik veel te vaak onnodig na een bocht. Controller mist toch echt dat stukje finesse. Lastig om heel voorzichtig gas te geven of gedurende langere tijd heel secuur te sturen. Vooral op circuits met veel langgerekte flauwe bochten heb ik het idee dat ik met controller behoorlijk in het nadeel bent.

    In bepaalde raceklassen heb ik zelfs onder ideale omstandigheden de grootste moeite om de wagens te controleren. Juist optrekken na een bocht of even een foutje corrigeren is soms bijna geen doen met de controller voor mij. 8)

    Voel me daarom beetje gebonden aan bepaalde klassen waar het rijden met een controller opzich wel prima gaat.. Road C/B, GT4 en GT3, LMP2 of Formule C.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee dat geloof ik zeker. Al ben ik met stuur beter dan met controller. Maar als ik sommige tijden van rijders met controller zie dan vraag ik mij af wat voor lamme handjes ik dan heb. :D
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik kan met controller ook niet racen..

    [​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Cool een corvette...
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Met mijn stuur (Thrustmaster Tx) heb ik zoveel meer plezier/controle met racegames en project cars voelt ook erg goed met de juiste FFB instellingen. Ik had al jaren terug een stuurtje moeten kopen eerlijk gezegd. Geld meer dan waard imo
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Helemaal mee eens. En wat zijn volgens jou de juiste FFB instellingen? :D
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb alles gewoon op standaard staan en alleen Tire Force op 70 gezet. Sinds patch 4/5 is de standaard FFB gewoon prima.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook hoor. TF staat bij mij lager, ik meen op 60.
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Die jij paar pagina's terug heb gepost Jack spade version 2.2 perfect voor mij
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Wordt iets langer w88 [​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Patch 9.0 uit voor Xbox One

    Vehicles
    • Aston Martin GTE - adjusted the AI suspension damper rates down to better handle curbs
    • BMW 2002 SW - Adjusted default setup for better drivability. Adjusted optimum temperatures and heating to move the optimum running temp closer to 180F. Adjusted cockpit camera position.
    • BMW 1M SW - Changed transmission to sequential, paddle shift to match the 3D model
    • BMW 2002 Turbo - Speed adjustments for player and AI for better match in the Vintage racing class.
    • Formula Renault 3.5 - Raised collision mesh and adjusted default setup for better curb behaviour. Adjusted various other setup items to make player drivability better. Upped tire temperature build-up to get the tires more in the optimum range to use more of the intended grip with the default tire pressures and setup.
    • Ford Escort, Mercedes 300SEL - Balanced the speeds better against the new BMW Stance Works car for the same class. Slight improvements in available grip through moving them into better optimum heat/grip range. AI speeds changed to match.
    • McLaren F1 GTR: Fixed an issue where parts of the car would clip through other parts when damaged.

    Tracks
    • Road America - New race line and corridor tweaking. The main goal was to keep the AI off the curbs so heavily, as with the massive alligator teeth here cause the stiffer car fits and lifting off the throttle.
    • Silverstone Classic – Fixed an issue that caused the game to dramatically slow down and at times crash during pitting in a multiplayer race.

    Tires
    • Reworked some vintage tires to get a better average temperatures increase, resolve severe flat spotting, localized overheating and too-easy punctures which were being reported.

    Audio
    • Ford Falcon – Reworked the vehicle sounds to a closer match of the real car.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mooi, vandaag maar even opstarten..
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    • Ford Falcon – Reworked the vehicle sounds to a closer match of the real car.

    Nice :)
     
  20. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Lol de us carpack en freecar 9 staan al wel in de store zichtbaar maar kan ze nog niet downloaden

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina