Die dlc is er volgens mij al. Die 4 tracks zijn wellicht nieuw? Dan blijft 5 euro bovenop de dlc die er al is niet duur
Het gaat alleen om die content lijkt me ja. Die 4 tracks hebben we al, in de vorm van Bannochbrae, Rouen-Les-Essarts, Ruapuna & Mojave Desert. Is dus vrijwel definitief over met de DLC zo lijkt het.
Zo te zien gaan we gaan buiten om de GOTY upgrade verder niets meer krijgen kwa dlc.. Zie op twitter alleen meer deze info
Nou die rijdt zeker tof zeg. Net even een 5 laps race op BRNO gereden en gewonnen. Ik geloof dat deze meteen de favo car van mij is..
Is er nou al bevestigd dat in deel 2 rally zal zitten? Want oorspronkelijk was dat al de bedoeling voor deel 1 toch? En dat ging toen helaas niet door.
Ah, balen. Rallycross vind ik toch een stukje minder boeiend dan gewoon rally, want ik vlieg liever door schitterende natuur dan dat ik op een afgesloten rally-parcour rondjes moet rijden
vind het dan ook raar dat Dirt rally geen rally multiplayer heeft,.. alleen rallycross. zogenaamd omdat het niet simulatie is,.... maar wel als ghost kunnen starten met rallycross online
Gaat ook snel vervelen... gewoon online.. schade full.. geen ghost.. dus goed oppassen onderweg tot de streep en dan een mannetje of 8 in een lobby en om de 15 sec een release Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk