Bonet cam en vervolgens, met de bovenstaande optie, de cam terug verplaatst tot net bij het stuur. Werkt prima allemaal. Grappig nooit geweten dat het kan. Je kunt zelfs met je hoofd uit het dak rijden
Nu de GOTY editie is gereleased zou het - als ik me niet vergis - toch ook mogelijk worden om voor spelers die de game al hadden de DLC goedkoop aan te schaffen? Ik heb namelijk nog geen DLC aangeschaft, maar wil hier zeker geen 20-30 voor uitgeven.
Zijn allemaal geruchten. Sommige bronnen zeggen al eind dit jaar, andere zeggen pas eind volgend jaar. Blijft koffiedik kijken.
http://www.pcgamesn.com/project-car...ull-production-by-the-entire-development-team In a chat with us regarding the studio’s current plans, Slightly Mad said: “With the Game Of The Year Edition now launched, the team that were previously working on On Demand content have now joined the rest of the team, and are fully focused on the sequel.” Er zitten in de eerste versie toch een paar dingen die niet met patchen kunnen worden opgelost. Laat versie 2 maar komen!
Ik heb vandaag Project Cars gekocht bij de lokale Game Mania store, €29,95. Blijkt 'ie nu in de Xbox store te liggen voor dezelfde prijs incl. alle DLC? Lekker dan... Pittige game btw.
Zie net op twitter dat er ook een nieuwe Nascar game gaat komen in September http://frontstretch.com/2016/05/20/...on/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik las het ook. Veel gasten op het project cars forum zullen helemaal uit hun dak gaan. Die Amerikanen zijn daar lijp van. Ik vind een beetje rondjes racen op een oval niks maar ieder zijn ding.
ja ik ook maar dat wil nog niet zeggen dat Ovals niet spannend of tactisch kunnen zijn en moeilijker dan alleen bochtjes linksom rijden
Zitten ook normale tracks in die game als ik het allemaal goed had begrepen.. gewoon ff op youtube die game zoeken Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik hou ook niet van Nascar en saaie ovals. Vast heel tof wanneer je een dronken hillbillie bent die de hele middag hotdogs wilt eten op een snikhete tribune, maar voor een racegame vind ik het echt helemaal niks. Anyway, na de teleurstellende trailer voor GT Sport ben ik nu alleen meer nieuwsgieriger geworden naar Project Cars 2. Hoop dat we snel wat nieuws horen over dat nieuwe deel. Ben ook wel benieuwd of Codemasters nog iets tofs gaat aankondigen deze maanden. Nieuwe GRID? Nieuwe game van het voormalige Evolution Studios? DIRT2?