Niet verkeerd, hopelijk is het dan ook 1080p 60fps en niet minder dan 1080p, weet niet of ze daar al 100% duidelijkheid over gegeven hebben. Jammer dat het al een jaar niet meer mogelijk is om de crowdfunding te joinen, wil de game eigenlijk best wel graag zelf in actie zien nu Moet nog 2 maandjes wachten, tenzij er vooraf nog early acces komt op steam... EDIT: Voor de geïnteresseerden heeft Flavour zijn opinie online gezet op de Frontpage!
Ik las dit in een preview/hands-on "With the assists off things are more difficult, hugely so. Delicacy is the best approach here, with intelligently timed application of brake and throttle essential for simply getting you through the race intact. Accelerate too harshly through a corner and you're going to go off. Tap the rear of another car and, certainly if you're in an open-wheeled vehicle, you're going to go off. Still braking when you hit the apex of a corner? You're off. In fact, delicacy is so important that a control pad feels woefully insufficient for the task at hand once you've experienced what is possible with a racing wheel. Racing game veterans will already be well aware of this as a reality that rings true for most examples of this genre, but rarely has a racing wheel felt so essential for a game coming to consoles." url: http://www.telegraph.co.uk/technolo...s/11070572/Project-Cars-hands-on-preview.html Voor stuurwiel bezitters klinkt dit goed.
Stuur + consoles. Maarja ik heb in mijn preview niks over controls verteld omdat dat gewoon nog niet geimplementeerd is volgens de dev. Dus ook die engelse preview beoordeeld de controls van de controller gebaseerd op een work in progress.
Ik ga iig zeker even afwachten wat de controller racers hier zeggen. Het zou zonde zijn als de controls met controller ruk zijn, een stuurtje zou ik wel willen, maar om daar net zo veel voor te betalen als een console zie ik niet zitten...... Misschien als m'n mancave in het nieuwe huis klaar is wel, maar nu absoluut niet.
Mogen ze wel een beetje uitschieten. Game komt half november al en zal dus +/- een maand van te voren gold gaan. Al zouden ze het voor een Day 1 patch bewaren hebben ze niet heel veel tijd meer
Ik heb net de TX gekocht voor PCars en Assetto corsa op PC die pedals moeten er prolly ook keertje komen, net als het GTE stuurwiel.
Zijn er nog veel mensen die AC spelen hier? Dan zouden we eventueel wel wat rondjes kunnen rijden online
Hmm, fingers crossed dat het het met een controller ook rijdbaar wordt. Forza Motorsport 4 (en 5?) geeft je de mogelijkheid om nog individueel allerlei settings van je controller-input (rem/gaspedaal/stuurwiel) te finetunen. Deadzone, sensitivity, progressiviteit (?niet helemaal over die laatste). Hopelijk geeft Pcars dan tenminste díe mogelijkheid ook zodat, áls het ruk is, je de controls als gebruiker zelf nog kunt tweaken tot iets rijdbaars. Uiteindelijk moet op de baan worden uitgemaakt wie/wat sneller is; stuur of controller! Ik durf de uitdaging wel aan EDIT: Al draait het natuurlijk om véél meer dan wie sneller is. Puur qua beleving zal een controller nog niet in de buurt komen van de beleving met een stuur.
Ze zouden zichzelf financieel toch wel enorm in de vingers snijden als blijkt dat deze game niet lekker gaat spelen met een controller en mensen met een stuur duidelijk voordeel hebben.
Is Force feedback echt zoveel fijner als je een stuur koopt?een stuur? Ik zag dat het stuur met ffb nogal aan de prijs is.....
Hmmm die lijkt het niet echt te hebben nee Maar ffb in een stuur geeft je absoluut veel meer gevoel in wat de auto doet dan een stuur zonder ffb.
Lasser? Force Feedback is wel essentieel, anders heeft een stuur in mijn ogen weinig toegevoegde waarde. Vooral met games als Project CARS en andere pc sims (Assetto Corsa, jammie) geven je via force feedback gevoel over elke klein hobbeltje op de baan. Je merkt met de controller in Forza 5 bijvoorbeeld wel eens dat je uit het niks weg glijd op bepaalde plekken in bepaalde bochten en dat soort dingen voel je met force feedback.