Ah, dat is jammer. Is juist tof om tussen de smalle muren door te knallen daar. Geen idee wat ik er van moet verwachten. Betrap mezelf erop dat ik tegenwoordig meer plezier heb aan games als Horizon en Dirt dan Forza 2,3 of 4.
Moet zeggen dat het leuker kan gaan worden als Forza. Zo kan ik de start tijd van een race instellen en zeggen hoe snel de tijd gaat. (tot 400x) het wordt dan van zelf donker en ik moet echt zelf mijn lampen aan doen. Ik kan instellen wat voor weer het is en wat de verwachting is. En vervolgens kan ik zelf de ruitenwissers aan zetten. Je hebt rollende start als instelling. Echt van alles wat we al jaren in Forza willen zien zit er in.
Zal eens tijd worden dat dat op de console kwam idd. Maar het kan zeker een toffe game worden voor op de console. De graphics heeft het al dus de console mensen vind het al leuk. Het rijden is leuk maar als je eenmaal PC sim games gewend bent kan je niet meer terug gaan. Persoonlijk wacht ik op Assetto Corsa voor de PC. Heeft dezelfde graphics (DX11 etc) maar is een echte sim. Maar neemt niet weg dat pCars een toegevoegde waarde is voor console racing.
Zolder, Bathurst, waarschijnlijk alle circuits uit Shift2, dus hopelijk ook nog Oscherleben, Brands Hatch en anderen. Ben heel benieuwd, vond Shift 2 erg gaaf in bijna alle opzichten, grafisch, geluid, het rauwe race gevoel, alleen de handling vond ik erg "moeilijk". Het leek wel alsof je op circuits met ijzel aan het rijden was. grt A.
Ik heb Shift 2 nooit gespeeld, maar vergeleken met Shift 1 is dit echt heel goed. Het voelt gewoon een beetje als Forza aan eigenlijk. Bij Shift heb je het gevoel dat je heel de tijd moet corrigeren. Zelf op rechte stukken zwabbert alles een beetje. Daar heb je hiermee echt helemaal geen last van. Ik zal wel wat in-car footage opnemen zodat jullie goed kunnen zien wat er met het sturen gebeurt.
Ziet d'r goed uit! Wat zijn de specs van je PC en wat voor stuur gebruik je? En is dit op de hoogste settings?
Ik heb i5 @ 3.3 GHz, 16 GB Ram en een XFX GTX 275 video kaart. Ik kan alles op zijn hoogst draaien behalve de anti aliasing op 4X omdat dat net wat soepeler loopt tijdens het capturen. En ik heb een Fanatec CSR stuur. Werkt prima op de PC Crashes zijn soms nog wel wat buggy maar ik zal wel ff wat opnemen. (ook kan ik machanic failures nog niet aanvinken in deze build) Er zijn wel wat nieuw banen trouwens. Monaco, Mugello, Imola en nog wel een paar dacht ik.
Tot nu tot nog niet. Maar ik ben student Game Artist dus het spul wordt allemaal wel goed gebruikt hoor! En het stuur was in eerste instantie voor de xbox gekocht omdat dat standaart Xbox stuur echt uit elkaar begon te vallen. Hmm per ongeluk in verkeerde codec gecaptured
En weer een nieuwe build. Om deze game toch weer onder de aandacht te brengen in 2013 (voordat alle aandacht uitgaat naar Grid 2), monza op een slakke-gangetje
Ik heb wel het e.e.a. van deze game gehoord en begint toch te kriebelen maar hoe steekt het geheel precies in zijn werk? Gewoon te downloaden, moet jezelf de game verbeteren middels codes e.d., op welke systeemeisen draait hij(te doen op laptop)?