Helemaal mee eens Cold, mss word dit m'n eerste X1 schijfje, maar dan wacht ik wel eerst de reviews af mbt controller besturing.
Gezien de moeite die ze in de rest gestoken hebben verwacht ik wel dat het goed komt eigenlijk, als je ziet hoeveel er al aangepast is, moet dat toch een eitje zijn
Heb er momenteel geen plek voor in mijn mancave. En ik moet eerst nog een fiets aanschaffen van 1600 euro + cursus voor mijn werk volgen van 800. Dus mijn portemonnee is al aardig leeg voor dit jaar
Ik denk dattik met een stuur kansloos faal. Duurde 3 delen in FM voordat ik manual kon clutchen en fatsoenlijk kon rijden.
Moet eerst een huis bouwen waar de mancave in komt + dat extra centje dat ik gereserveerd hen is voor een nieuwe UHD TV. Denk dat er volgend jaar niks over is, net zat voor wat games te kopen.
Altijd wel een handige site dat budgetgaming Ik heb zelf de pcars LE op pre-order voor PC bij bol (55 euro).
Zolang het maar niet zo buggy is en zo veel functies mist als FM5 boeit me de resolutie geen reet eigenlijk. 900p is gewoon prima verder.
Ik mag het vanuit het early acces programma eigenlijk niet delen buiten het programma om voordat de grote pers bericht krijgt, maar het lekt al aan alle kanten. Het gerucht klopt. Heel erg jammer wat betreft de XBW competities.
Yep. Ze willen de drukte van het najaar vermijden plus wat extra werken op wat bugs. Ze zijn er in ieder geval eerlijk over.