Ziet er goed uit!! Ik ga hem 99% zeker kopen... Maar.... wat zijn nu redenen om hem voor de xb1 te kopen i.p.v. voor de pc.. De controller-supprt zal een cruciaal punt zijn voor me.. Daarom wacht ik nog met preoderen.
Pff Richard Burs blijft moeilijk. Is echt afwachten hoe die game op de consoles gaan uitpakken. Leuk dat ze veel mensen toegang geven tot builds maar alleen de PC versie wordt zo veel getest.
Ze zullen naar ik verwacht wel begrijpen dat willen ze ook maar enigszins serieuze aantallen kunnen wegzetten op de xb1, de besturing (met controller) gewoon heel erg op orde moet zijn Denk (hoop!) dat de investeringen in tijd en geld om hem op de xb1 te (mogen) verkopen te aanzienlijk zijn om daar geen serieuze aandacht aan te besteden..
Ik wacht ook nog even af hoe het uitpakt met controller besturing. Mits goed, komt die game sowieso in huis. Hij heeft vrijwel alles dat Forza5 zo hard mist.
Je lijkt superveel te kunnen instellen op je controller, zodat het (uiteindelijk) best rijdbaar moet zijn
Ik zie de druppels niet bewegen op de motorkap! Of zijn ze bevroren? @filmpje hierboven DriveClub heeft wel dynamische druppels!
Druppeltjes zijn statisch ja. Misschien dat ze dat nog veranderen maar ja niet echt een hoge prioriteit.
In het filmpje staat het motorgeluid erg zacht. Terwijl de collisions mega hard (en dus nep) klinken ten opzichte van het motorgeluid.
Ziet er goed uit op de PS4 (zo wat ik zie ondanks YT kwaliteit). Ben ook wel benieuwd naar de X1 versie, hij blijft hier de hele tijd aangeven dat de PS4 versie fantastisch uit ziet etc. Beetje de hemel in prijzen lijkt het wel 1080p 60fps is ook wel mooi. Ze leveren dan wel wat in op het gebied van details vergeleken met DriveClub.
Ziet er prima uit en we hoeven niet zo lang meer te wachten . Zijn er hier al mensen met een stuur voor de X1 of gaan de meeste hem nog met controller spelen?