Ziet er goed uit hoor als start. Beter dan het begin in Forza waar je makkelijk doorheen moet grinden.
Yep, fictieve Formule 1 uit 2012 ongeveer. daarnaast zijn Formule B, Formule C en Formule Rookie de fictieve GP2, Formule 3 en de oude Formule Ford.
Opzet van de careermode is dik in orde wat ik zo kon zien in dat filmpje. (eindelijk krijg je weer eens wat vrijheid als gamer)
Eindelijk weer een dikke simulator op de Xbox One. Een soort RacePro op de 360, maar dan uitgebreider en een vette career mode
Een van de weinige spellen waarin je op Zandvoort kon racen Ben benieuwd naar de physics van Project CARS, hopelijk voelt het niet te arcade aan.
Zit heel erg in dubio om hem te preorderen. Toch blijf ik twijfel houden, vooral door de physics waar nog wat onduidelijkheden over zijn. Hier al wat mensen de console pre-order?
Ach ik pre-order niks meer tegenwoordig aangezien het als je digitaal koopt totaal niks meer toevoegt. Tegen de tijd dat reviews uitkomen klik ik gewoon op de download knop en heb ik de game ook gewoon op dag 1. En om eerlijk te zijn is het hele pre-order idee het stomste wat er ooit is bedacht als je het vanaf de gamer bekijkt. Vaak komt de game niet eens op dag 1 aan en vaak genoeg zit je opgescheept met een game die achteraf slecht scoort. Lekker de reviews afwachten.
Het is eigenlijk ook een vreemd phenomeen. Gelukkig loop ik met bijna alle SP games minimaal een maand achter op de menigte, scheelt me een hoop geld 2ehands en na het uitspelen zijn ze de deur al weer uit. Vervelend is dat men tegenwoordig vaak op embargo's moet wachten met reviews of was dat vroeger ook al? Maarja, laat Project Cars maar komen. Ik wacht de reviews ook maar even af
Embargo's hoeven niet eens zo erg te zijn en als een developers een embargo na de release neerzet weet je eigenlijk al genoeg over de kwaliteit van de game at launch.