Wow net dat filmpje zitten kijken en dit ziet er ook op de one erg goed uit! vooral als dit een oude build is want de sdk van de one word steeds verder doorontwikkeld. Nu weet ik zeker dat ik de game ga halen
Op zich zag de regen/het water er prima uit in Forza 2... alleen toen kwam Driveclub, en toen werden de grenzen wel weer even flink verlegd... Ik ben benieuwd naar Project Cars, alleen het enige waar ik me zorgen over maak is de DLC: Ik hoop niet dat dat zo erg wordt als bij de Forza games. Bij de laatste delay gaven ze aan dat ze het dan goed zouden maken met gratis DLC die eigen voor verkoop bedoeld was, dus ja, dan vraag ik me af hoeveel content ze achterhouden voor DLC.
Qua DLC-auto's wordt je in Forza Motorsport behoorlijk uitgemolken als je ze allemaal koopt, maar tot nu toe zjin alle DLC-racetracks in die game wel gratis geweest.
Wat betreft DLC content, zolang ik er een redelijke hoeveelheid gameplay uit kan halen ben ik niet te beroerd wat stuivers ervoor neer te tellen. Maar als een game bij voorbaat al incompleet lijkt en later als betaalde content wordt aangevuld ben ik principieel al klaar met die game.
Na zuur nieuws ook eindelijk weer goed nieuws: 4 nieuwe circuits http://www.ign.com/articles/2015/03/16/four-new-circuits-confirmed-for-project-cars
Wat is eigenlijk met de historische layouts van o.a. Spa gebeurt? Zitten die nog in de laatste builds?
De historische variant van spa is DLC (of geschrapt, maar dat geloof ik niet), de nieuwe variant zit gewoon in de game. Zelfde voor Hockenheim. Spa oud: Spoiler Spa nieuw: Spoiler Hockenheim oud: Spoiler Hockenheim nieuw: Spoiler
Zal allemaal wel gebundeld worden in een 'old circuit pack'. Jammer dat het zo moet omdat de circuits er in principe al zijn maar toch wel iets wat ik liever zou aanschaffen dan een paar auto's.
Dit is typisch een titel waarbij ik het jammer vind dat ik geen One heb. Puur omdat jullie altijd toffe competities hebben hier op XBW Hopen dat er een leuke ps4 competitie van de grond komt.
Is er al iets bekend over DLC? Nu ik voor het eerst in 5 jaar weer eens een game (Cities Skylines) voor de PC heb gekocht, baal ik wel weer een beetje van dat consoles gesloten platformen zijn. Zoals je nu bij CS maps, assets en mods kunt downloaden is toch wel ideaal en past ook perfect bij een racegame. Alle extra circuits, auto's etc zijn nu gewoon betaalde DLC natuurlijk.
Goed nieuws voor zij met diepe zakken http://www.projectcarsgame.com/home/fanatec-wheel-support-comes-to-consoles